Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisten asioiden ihmisissä olette huomanneet korreloivan keskenään?

Vierailija
23.02.2019 |

Tämä on peukutusta! Nyt saa mutuillakin ihan vain oman kokemuksen pohjalta, ja sitten peukku ylös jos olet samaa mieltä, ja peukku alas jos olet eri mieltä. Jos asiaa on tutkittu ja jaksat etsiä linkkejä, eikä kyseessä ole vain mielipide, niin niitäkin voi toki laittaa mukaan.

Eli siis mielipiteet, näkemykset, työ, arvot, käytös ja sen sellainen.

Aloitan: Taiteilijat ovat yleensä avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä.

Kommentit (1902)

Vierailija
581/1902 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutustason ja puoluekannan korrelaatiosta on ihan tutkimustietoa.

koulutettu välittää paitsi itsestään, myös muista. He ytittävät ottaa vähän vastuuta mm. luonnosta ja maailman vähäosaisista.

Vähiten koulutetut eivät aina näe yhteyttä asioiden välillä. He väheksyvät "maailmanparantajia". Heille on helppo myydä "me ensin"-!ajattelua. Suomalaiset ja nykyinen sukupolvi ensin.

Eikö Kokoomusnuoret ole varsin korkeasti kouluttautuneita?

Itse liityin kokoomusteekkareihin, koska eräiden bileiden jälkeen ainoa paikka, josta vielä sai kaljaa oli kokt:n kerhotila.. Koskaan en ole kokkareita äänestänyt.

M50

Oikein. Eihän niitä kykypuolueen urpoja äänestämään pysty, mutta kyllä niitten kaljaa voi hätätilassa juoda. Ihme kyllä, että niillä oli kaljaa. Yleensähän ovat rasittavia viskihifistelijätylsimyksiä.

Vierailija
582/1902 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena isona miehenä videopelien harrastaminen - vähäinen/olematon kokemus seksistä ja naisista yleensä sekä alisuoriutuminen koulussa tai työelämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1902 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikka ja valheelliset vaalilupaukset

Heikkolahjaisuus ja ymmärtämättömyys sitä, kuinka politiikka toimii. 

Vierailija
584/1902 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä monenko mielestä perussuomalaiset olisi "paras puolue ikinä" mutta käytännössä se on ainoa puolue joka selkeästi on vastavoima nykyiselle vihervasemmistolaiselle politiikalle. Siinä perussuomalaisten kannatuksem ydin.

Jep, ja monet eivät tunnu ymmärtävän että mitä enemmän heitä haukutaan, sitä enemmän jotkut kallistuvat persujen puolelle.

Vierailija
585/1902 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen kannattajat ovat helposti suuttuvia, kovaäänisiä meuhkaajia, joiden kanssa ei pysty keskustelemaan, koska he ovat mielestään kaikessa aina oikeassa.

Tuo pätee huomattavasti paremmin Vasemmistoliiton kannattajiin.

Vierailija
586/1902 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja ja ei ajattele ennen ku puhuu.

Vierailija
587/1902 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä monenko mielestä perussuomalaiset olisi "paras puolue ikinä" mutta käytännössä se on ainoa puolue joka selkeästi on vastavoima nykyiselle vihervasemmistolaiselle politiikalle. Siinä perussuomalaisten kannatuksem ydin.

Jep, ja monet eivät tunnu ymmärtävän että mitä enemmän heitä haukutaan, sitä enemmän jotkut kallistuvat persujen puolelle.

Tästä syystä he ovat myös alkoholin suurkuluttajia, seksuaalivähemmistöä, väkivaltaisia ja kuuluvat lisäksi erilaisiin uskonlahkoihin.

Vierailija
588/1902 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ja matala koulutustaso

Vierailija
589/1902 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen kannattajat ovat helposti suuttuvia, kovaäänisiä meuhkaajia, joiden kanssa ei pysty keskustelemaan, koska he ovat mielestään kaikessa aina oikeassa.

Juu, olihan jotkut kommunistimuurarit ennen kovia suustaan mutta nykyään tämä sopii parhaiten näihin Vihreisiin. Niillä reppanoilla kun on kovin ohut sanoma ja kun argumentit loppuu heti alkuunsa niin sitten alkavat haukkua vastapelureita tyhmiksi.

Vierailija
590/1902 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli ja älykkyys. 

Vierailija
591/1902 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään tähän ketjuun kontribuointi ja todella, todella pinnallinen käsitys poliittisista liikkeistä ja puolueista.

Vierailija
592/1902 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutustason ja puoluekannan korrelaatiosta on ihan tutkimustietoa.

koulutettu välittää paitsi itsestään, myös muista. He ytittävät ottaa vähän vastuuta mm. luonnosta ja maailman vähäosaisista.

Vähiten koulutetut eivät aina näe yhteyttä asioiden välillä. He väheksyvät "maailmanparantajia". Heille on helppo myydä "me ensin"-!ajattelua. Suomalaiset ja nykyinen sukupolvi ensin.

Tässä on kyllä perää. Sama kahtiajako näkyy myös rikollisuudessa: vähemmän koulutettu valitsee useammin rikoksen. Hyvin koulutetuilla Vihreillä on vähiten rikosrekisterimerkintöjä - ja tiedämme millä vähän koulutetuilla puolueella niitä on eniten. Niitä on eniten vielä senkin jälkeen kun ssananvapausrikokset lasketaan pois ..

Kokoomuslaisilla on paljon rikoksentekijöitä. Ja myös niitä, joita korruptoitunut systeemi ei ole tuominnut selkeästä rikoksesta, mm. Katainen ja asiakirjaväärennös.

Korrelaatiosta, siperianmongoloidinen tausta ja alkoholi-, väkivalta-, rikollis-, mielenhäiriö-tms. käyttäytyminen.

Vierailija
593/1902 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, olihan jotkut kommunistimuurarit ennen kovia suustaan mutta nykyään tämä sopii parhaiten näihin Vihreisiin. Niillä reppanoilla kun on kovin ohut sanoma ja kun argumentit loppuu heti alkuunsa niin sitten alkavat haukkua vastapelureita tyhmiksi.

Viherperseet vois olla seuraava superpuolue.

Vierailija
594/1902 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tämä perussuomalaisten leimaaminen tyhmiksi ja matalasti koulutetuiksi. En oman kokemukseni perusteella ihan usko siihen. Mielestäni perussuomalaiset usein ovat loogisesti ja järkevästi ajattelevia eivätkä ideologisia lauman mukana menijöitä. Tämä siis sen perusteella mitä olen tutustunut ihmisiin. Toki somekeskusteluissa tulee sitten myös tämä "öyhöttäjä" puolikin esiin. (Öyhötystä olen kylläkin havainnut vähintään yhtä paljon myös vasemmistolaisten taholta).

Hmm totta, persuista löytyy niin öyhöttäjää kuin älykköä, niin heteroa kuin homoa, niin uskovaista kuin uskontoa karttavia...

Varmasti joku tunnevammainen älykkö tai itseään halveksuva homo niistäkin löytyy. Kaikki eivät ole sivistymättömiä öyhöttäjiä ja vähemmsitöjen vihaajia. Mutta keskimäärin sellaisia on vaan paljon enemmän. Älyköt eivät juhli matalan koulutustaustan puolueessa.

Vierailija
595/1902 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shokkivärihiukset ja persoonallisuushäiriö.

Vierailija
596/1902 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen kannattaminen ja DI/KTM/OTM-tutkinto

Vierailija
597/1902 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilkeä ja saa ilkeän eukon.

Vierailija
598/1902 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujous ja hyvyys. Ujot ovat usein herkkiä ja empaattisia, ainakin kaikki tuonkaltaiset ystäväni ovat!

Kiva että sinulla tällaisia kokemuksia. En väitä että olisit yleistänyt tuon kaikkia ujoja koskevaksi, oma huomioni on vain se että ujoissakin on "pahoja"ja ilkeitä ihmisiä, ujot eivät vaan niin helposti tuo niitä piirteitä esiin.

En oo varma pidetäänkö mua ujona, hiljainen oon ainaki sellasten kanssa joiden kaa kemiat ei kohtaa ja tosi puheliaiden joukossa tai muussakin seurassa, jos oon haaveilutuulella. Mut moni pitää mua rauhallisena ja kilttinä, vaikka oon oikeesti aika ärsyttävä (osa kavereista ja mun perhe varmasti allekirjottaa tuon väitteen) ja sitten ne kilttinä/hyvänä/mukavana mua pitävät eivät iki päivänä uskois jos näkisivät miten oon vaikka nyt jouluna käyttäytyny :/

Töissä pidän ihmisiä kuin kukkaa kämmenellä ja sitten kotona en rappukäytävässä katso ihmisiä silmiin saatikka tervehdi. Hmm, se ite asiassa varmaan on ujoutta, en oo oikei ikinä pystyny kattoo kadullakaa vastaan tulevia silmiin.

Vierailija
599/1902 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tämä perussuomalaisten leimaaminen tyhmiksi ja matalasti koulutetuiksi. En oman kokemukseni perusteella ihan usko siihen. Mielestäni perussuomalaiset usein ovat loogisesti ja järkevästi ajattelevia eivätkä ideologisia lauman mukana menijöitä. Tämä siis sen perusteella mitä olen tutustunut ihmisiin. Toki somekeskusteluissa tulee sitten myös tämä "öyhöttäjä" puolikin esiin. (Öyhötystä olen kylläkin havainnut vähintään yhtä paljon myös vasemmistolaisten taholta).

Hmm totta, persuista löytyy niin öyhöttäjää kuin älykköä, niin heteroa kuin homoa, niin uskovaista kuin uskontoa karttavia...

Varmasti joku tunnevammainen älykkö tai itseään halveksuva homo niistäkin löytyy. Kaikki eivät ole sivistymättömiä öyhöttäjiä ja vähemmsitöjen vihaajia. Mutta keskimäärin sellaisia on vaan paljon enemmän. Älyköt eivät juhli matalan koulutustaustan puolueessa.

Älykkäät eivät kannata yhden asian puoluetta.

Vierailija
600/1902 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisääntyminen ja köyhyys (järjen ja rahallinen)

Nykyisin kyllä korkeammin koulutetuilla on keskimääräisesti enemmän lapsia kuin matalasti koulutetuilla. Tästä jotain tutkimustulostakin löytynee, lehdestä joskus olen lukenut aiheesta. Itsekin korkeasti koulutettu ja hyväpalkkainen, lapsia 4, viides toiveena vielä. Tiedän myös usean kollegan joilla enemmän kuin 3 lasta. Vastaavasti tuntemillani matalapalkkaisilla harvoin on yli 2 lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi