Millaisten asioiden ihmisissä olette huomanneet korreloivan keskenään?
Tämä on peukutusta! Nyt saa mutuillakin ihan vain oman kokemuksen pohjalta, ja sitten peukku ylös jos olet samaa mieltä, ja peukku alas jos olet eri mieltä. Jos asiaa on tutkittu ja jaksat etsiä linkkejä, eikä kyseessä ole vain mielipide, niin niitäkin voi toki laittaa mukaan.
Eli siis mielipiteet, näkemykset, työ, arvot, käytös ja sen sellainen.
Aloitan: Taiteilijat ovat yleensä avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä.
Kommentit (1902)
tietynlainen pukeutumistyyli korreloi vahvasti siihen polttaako henkilö tupakkaa. Pystyn julkisilla paikoilla liikkuessani helposti päättelemään ketkä polttavat tupakkaa.
Itselleni tulee mieleen useampi tällainen tapaus (joskin myös yksi poikkeus on tiedossa):
Varttuneempi/iäkkäämpi naishenkilö, jolla on opettajankoulutus ja pitkä kokemus opetustehtävistä, pyrkii "opettamaan" myös vapaa-ajallaan. Tähän liittyy besserwisserismi monista asioista ja oman oikeassa olemisensa esille tuominen. Muita pyritään "ohjaamaan" ja muiden valintoja saatetaan kyseenalaistaa. "Opettamisen" kohteena ovat siis muut aikuiset ihmiset, joiden voisi kuvitella itse päättävän elämäntavastaan ja tekemistään ratkaisuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi ja alhainen koulutustaso.
Mistä te näitä keksitte?
Heti tuli mieleen kaksi tupakoiva tohtoria.Onhan noita kuninkaallisiakin kuvattu tupakka suussa.
Kuninkaallisuus ei ole tae älykkyydestä tai koulutuksesta.
Rasvaprosentti ja kehopositiivisuus
Sotun loppuosan kolmannen numeron parillisuus ja rintojen koko.
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen koulutus ja omahyväisyys
Koulutusasteen aktiivinen kysely kollegoilta ja akateemisten vähättely
Vasemmistolaisuus ja rahan ilmestyminen seinästä.
Vihreys ja ilmasto teot. (Itse voi kuitenkin lennellä mielinmäärin ja pakko ettei masennu liikaa).
Persut ja ylilyönnit.
Elämämkoulu ja puuttuvat hampaat 30 -vuotiaalla.
Jäätävä typeryys ja Perussuomalaisten kannattaminen. Vaikka ihminen olisi kuinka koulutettu, mutta kannattaa Perussuomalaisia huomaa sen heistä, koska tulee sellainen fiilis että tältä kaverilta puuttuu jokin palikka päästä.
Runsas ylipaino ja katkeruus elämää kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripsienpidennykset ja no brain
Ihanaa naisvihamielisyyttä taas täällä ja vieläpä naisten toimesta todennäköisesti. Laittautuva nainen = tyhmä?
Itse olen mensaan kuuluva lisensiaatti ja minulla on ollut ripsienpidennykset nyt 4 vuotta, mutta kaipa olen "no brain"
Laittautuva ja näyttävä nainen aiheuttaa kateutta muissa naisissa. On paljon helpompi dissata näitä kateuden kohteita kuin tunnistaa oma kateutensa ja pyrkiä itse samaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tämä perussuomalaisten leimaaminen tyhmiksi ja matalasti koulutetuiksi. En oman kokemukseni perusteella ihan usko siihen. Mielestäni perussuomalaiset usein ovat loogisesti ja järkevästi ajattelevia eivätkä ideologisia lauman mukana menijöitä. Tämä siis sen perusteella mitä olen tutustunut ihmisiin. Toki somekeskusteluissa tulee sitten myös tämä "öyhöttäjä" puolikin esiin. (Öyhötystä olen kylläkin havainnut vähintään yhtä paljon myös vasemmistolaisten taholta).
Hmm totta, persuista löytyy niin öyhöttäjää kuin älykköä, niin heteroa kuin homoa, niin uskovaista kuin uskontoa karttavia...
Varmasti joku tunnevammainen älykkö tai itseään halveksuva homo niistäkin löytyy. Kaikki eivät ole sivistymättömiä öyhöttäjiä ja vähemmsitöjen vihaajia. Mutta keskimäärin sellaisia on vaan paljon enemmän. Älyköt eivät juhli matalan koulutustaustan puolueessa.
Älykkäät eivät kannata yhden asian puoluetta.
Ai siis vihreitäkö? Vai rkp:tä? Vai tarkoititko krisuja? Demareita? Vassareita? Vai kokkareita tai kepua?
Vihreiden ykköstykki on ylioppilas, samoin komukoiden, Kokoomuksella, Keskustalla ja Demareilla on sentään hömppätieteiden maistereita mutta heillä kaikilla meni niihin yli kymmenen vuotta. Ei taida olla yhtään tohtoria...
Jos ”komukat” viittaa vasemmistoliittoon, niin Andersson on kyllä kandi.
Suurpiirteisyys, hyvä kokonaisuuksien hahmottaminen ja älykkyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tämä perussuomalaisten leimaaminen tyhmiksi ja matalasti koulutetuiksi. En oman kokemukseni perusteella ihan usko siihen. Mielestäni perussuomalaiset usein ovat loogisesti ja järkevästi ajattelevia eivätkä ideologisia lauman mukana menijöitä. Tämä siis sen perusteella mitä olen tutustunut ihmisiin. Toki somekeskusteluissa tulee sitten myös tämä "öyhöttäjä" puolikin esiin. (Öyhötystä olen kylläkin havainnut vähintään yhtä paljon myös vasemmistolaisten taholta).
Hmm totta, persuista löytyy niin öyhöttäjää kuin älykköä, niin heteroa kuin homoa, niin uskovaista kuin uskontoa karttavia...
Varmasti joku tunnevammainen älykkö tai itseään halveksuva homo niistäkin löytyy. Kaikki eivät ole sivistymättömiä öyhöttäjiä ja vähemmsitöjen vihaajia. Mutta keskimäärin sellaisia on vaan paljon enemmän. Älyköt eivät juhli matalan koulutustaustan puolueessa.
Älykkäät eivät kannata yhden asian puoluetta.
Ai siis vihreitäkö? Vai rkp:tä? Vai tarkoititko krisuja? Demareita? Vassareita? Vai kokkareita tai kepua?
Vihreiden ykköstykki on ylioppilas, samoin komukoiden, Kokoomuksella, Keskustalla ja Demareilla on sentään hömppätieteiden maistereita mutta heillä kaikilla meni niihin yli kymmenen vuotta. Ei taida olla yhtään tohtoria...
Jos ”komukat” viittaa vasemmistoliittoon, niin Andersson on kyllä kandi.
No valtiotieteen kandi ei ole vielä mitään. Parin-kolmen vuoden perusopinnot ja sitten jäikin koulut kesken.
Mutta mielenkiintoinen tieto löytyi: "Andersson on ollut puheenjohtaja Åbo Gröna Vänster -yhdistyksessä, joka on punavihreä opiskelijayhdistys Åbo Akademissa opiskeleville ja Vasemmistoliiton alla toimiva ruotsinkielinen paikallisosasto Turussa". Ei aito vihervassari jo pienestä pitäen...
On myös kirjoittanut kirjan "Punavihreä, sinivalkoinen" Susanna Kosken kanssa. Tuo kaveripiiri selittääkin paljon. Molemmista.
Vierailija kirjoitti:
Jäätävä typeryys ja Perussuomalaisten kannattaminen. Vaikka ihminen olisi kuinka koulutettu, mutta kannattaa Perussuomalaisia huomaa sen heistä, koska tulee sellainen fiilis että tältä kaverilta puuttuu jokin palikka päästä.
Kyllä niitä palikoita puuttuu useampia.
Vierailija kirjoitti:
tietynlainen pukeutumistyyli korreloi vahvasti siihen polttaako henkilö tupakkaa. Pystyn julkisilla paikoilla liikkuessani helposti päättelemään ketkä polttavat tupakkaa.
Millainen? Mielenkiinnolla odotan vastausta.
Sellaista puoluetta ei ole, joten vaikea sanoa.