Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisten asioiden ihmisissä olette huomanneet korreloivan keskenään?

Vierailija
23.02.2019 |

Tämä on peukutusta! Nyt saa mutuillakin ihan vain oman kokemuksen pohjalta, ja sitten peukku ylös jos olet samaa mieltä, ja peukku alas jos olet eri mieltä. Jos asiaa on tutkittu ja jaksat etsiä linkkejä, eikä kyseessä ole vain mielipide, niin niitäkin voi toki laittaa mukaan.

Eli siis mielipiteet, näkemykset, työ, arvot, käytös ja sen sellainen.

Aloitan: Taiteilijat ovat yleensä avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä.

Kommentit (1902)

Vierailija
61/1902 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään niin suvaitsematonta ei ole kuin itseään suvaitsevaiseksi mainostava henkilö. Hän suvaitsee vain sitä, minkä on itse määritellyt oikeaksi.

Vierailija
62/1902 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selfiet - huono itsetunto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1902 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkyys ja tunneäly

Minusta aivan päinvastoin. Erityisherkät ovat todella sensitiivisiä omille tunteilleen, mutta luulevat aistivansa muiden tunteet oikein, vaikka olisivat täysin väärässä. Eivät vain osaa ajatella, etteivät kaikki ajattele, kuten he luulevat aistivansa.

Vierailija
64/1902 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietelauseet kodin seinällä ja facessa sekä mielenterveyden ongelmat.

Vierailija
65/1902 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työelämässä ihmisen korkea ikä korreloi hyvin usein ihmisen v*ttumaisuuden kanssa. Miksi vanhat kuvittelevat saavansa kyykyttää nuorempia ihan vain ikänsä vuoksi?

Voi että. Minä en kyllä ole tuollainen, enkä ollut. Kysyn nytkin apua nuoremmilta ja haluan oppia uutta. En minä tiedä kaikkea, ei kukaan tiedä. Aina voi oppia jotain uudelta ihmiseltä, nuorilla on paljon raikkaita ajatuksia. Mummo 88v

Vierailija
66/1902 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öykkäröinti ja alhainen älykkyys.

Vierailija
67/1902 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikkejä ja lemmikkien omistajia avoimesti halveksuvilla on monesti vahvoja narsistisia piirteitä.

Samoin lapsia ja heidän vanhempiaan/vanhemmuutta halveksuvilla.

Vierailija
68/1902 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujous ja hyvyys. Ujot ovat usein herkkiä ja empaattisia, ainakin kaikki tuonkaltaiset ystäväni ovat!

Itse olen ujo, ja en todellakaan ole hyvä ihminen. Muut kyllä luulevat että olen kiltti kun hymyilen nätisti kaikille, autan pikkuongelmissa ja pidän ovia auki ihmisille. Oikeasti siis olen tosi inhottava, lähinnä tosin vain ajatuksissani, kun en estyneen temperamenttini vuoksi uskalla käyttäytyä niin kuin oikeasti haluaisin. Toki lähipiirini on nähnyt musta sen puheliaankin puolen, mutta heistäkään ei yksi tiedä kuinka kauhea ihminen oikeasti olen.

Suhtaudun muihin ujoihin lähes poikkeuksetta varauksella, koska uskon heidänkin vain peittelevän todellista luonnettaan.

Mitä itse olen huomannut: joku voi olla myös mielenterveyden tms horjumisen vuoksi ujo, eikä oikeasti temperamentiltaan synnynnäisesti ujo.

Jos on synnynnäisesti ujo, silloin on aina kyse herkkyydestä, ja minä pidän herkistä ihmisistä, sillä he ovat herkkiä myös esim toisten tunteille ja pahoille asioille, eivätkä halua vaikka pahoittaa toisten mieltä turhaan.

Mutta jos ujous on seurausta jostain muusta, niin silloin on eri asia kyseessä.

Minusta oikeassa ujoudessa on sisäisesti kyse herkkyydestä ja se ilmenee usein ulospäin jonkin verran estyneisyytenä. Estynyt toki voi olla muunkin kuin ujouden vuoksi.

Vierailija
69/1902 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino ja tyhmyys. Tutkimuksiakin aiheesta on, joten kyseessä ei ole pelkkä oma mielipiteeni.

Samaa mieltä, ja olen tällaisen tutkimuksen lukenutkin. Ja kyllähän se kertoo minusta tyhmyydestä jos syöt enemmän kun tarvitset ja tätä kautta suurennat riskiäsi sairastua vakavasti. Siis tietysti sairastua voi muutenkin, mutta onhan se ihan selvä että on tyhmää syödä liikaa ja olla liikkumatta. En ymmärrä miten tuon voi perustella vääräksi ajatukseksi. Mielellään kyllä kuulisin. Ja saahan ihminen olla tyhmäkin, mikäs siinä.

Samalla tavalla tyhmää kuin muutkin riippuvuudet ja mt-häiriöt. Minä olen lievästi ylipainoisena kyllä aina liikkunut, tokikaan en riittävästi mutta ei kyllä liiku moni normipainoinenkaan. Kuitenkin kävelen aina töihin,kauppaan, lenkitän koiran useasti päivässä ym.hyötyliikuntaa. Lisäksi teen fyysistä työtä. En mielestäni ole liikkumaton, eikä paino ole koskaan pudonnut liikuntaa lisäämällä.

Olen kamppaillut syömisen kanssa pitkään ja on todella vaikeaa syödä sopivasti ja lopettaa ajoissa. Aivot ja koko kroppa väittää että älä lopeta, älä lopeta. Koet lopettavasi aterian syömisen kesken ja sitten on tosi vaikeaa olla, jopa tunnin tai pari se ruoka pyörii jatkuvasti mielessä etkä voi keskittyä. Vaihtoehtoisesti otat yli puolet pienemmän annoksen tai jätät annoksia väliin ja kärvistelet sitten nälässä tuntikausia. Vaatii tosi kovaa tahdonvoimaa olla syömättä jos on nälkä. Ja nälkähän siinä tulee kun energiansaantia vähentää, ei sille voi mitään.

Vierailija
70/1902 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon rotukissoja ja -koiria ja jouluavun pyytäminen.

Vierailija
71/1902 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vihaaminen ja oma lapsuudessa traumatisoituminen. Tällaiset kokevat suurta inhoa ja vihaa jos vaikka näkevät niinkin luonnollisen näyn kuin kiukutteleva ja itkevä lapsi, sillä se alitajuisesti palauttaa heidät omiin lapsuuden tunnekokemuksiin.

Vierailija
72/1902 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut, karheat maantienharmaat hiukset ja akne/huono iho.

Vierailija
73/1902 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään niin suvaitsematonta ei ole kuin itseään suvaitsevaiseksi mainostava henkilö. Hän suvaitsee vain sitä, minkä on itse määritellyt oikeaksi.

Ai että mitään niin suvaitsematonta ei ole? Eikö edes rasisti, homofoobinen ja itseään avoimesti suvaitsemattomaksi mainostavava henkilö? Vai onko sellainen jotenkin suvaitsevaisempi vain siksi, että on siitä rehellisempi?

Vierailija
74/1902 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamaton ulkonäkö naisilla ja vasemmistolaisuus.

Vierailija
75/1902 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kani lemmikkinä - kouvolatukka

Vierailija
76/1902 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokki-valaisin - tylsyys

Vierailija
77/1902 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelukoira lemmikkinä - huumeidenkäyttö

Vierailija
78/1902 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islaminusko - haluttomuus integroitua uuteen yhteiskuntaan

Vierailija
79/1902 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeen kun kävin ostamassa kaljat ja käveöin ohi hedelmäpelin niin joku tyhjensi koko pelin.

Vierailija
80/1902 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisen musiikin harrastaminen ja 1800-lukulaisen porvaris-/eliittielämäntyylin ihannointi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi