Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisten asioiden ihmisissä olette huomanneet korreloivan keskenään?

Vierailija
23.02.2019 |

Tämä on peukutusta! Nyt saa mutuillakin ihan vain oman kokemuksen pohjalta, ja sitten peukku ylös jos olet samaa mieltä, ja peukku alas jos olet eri mieltä. Jos asiaa on tutkittu ja jaksat etsiä linkkejä, eikä kyseessä ole vain mielipide, niin niitäkin voi toki laittaa mukaan.

Eli siis mielipiteet, näkemykset, työ, arvot, käytös ja sen sellainen.

Aloitan: Taiteilijat ovat yleensä avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä.

Kommentit (1902)

Vierailija
461/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monologit ja miessukupuoli.

Vierailija
462/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eräässä virastossa töissä. Sisään pääseminen edellyttää asiakkaalta summerin painamista, jossa lukee 'paina tästä'.

Olen huomannut selkeän korrelaation 8 vuoden aikana: jos on vaikeuksia päästä portista sisään, ei myöskään hakemukset ole kunnossa.

Toinen selkeä korrelaatio on, jos ulkomaalainen miesasiakkaamme tulee miesystävän kanssa, niin hakemus ei todellakaan ole kunnossa: tulevat tyhjin käsin Tampereelta Helsinkiin kysymään neuvoa, kun eivät halua lukea netistä ohjeita, vaan heistä on kivempaa että minä selitän asiat suullisesti rautalangasta vääntäen. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisherkkyys ja jatkuva itsestä/omista asioista puhuminen, ei kiinnostusta muita ihmisiä kohtaan

Vierailija
464/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mááhanmuutto ja turvattomuus

Vierailija
465/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja kyvyttömyys ajaa sujuvasti liikenteessä.

Kyse ei välttämättä ole tyhmyydestä, mutta välillä tuntuu että naisilta puuttuu kärsivällisyyttä ajaa rauhallisesti tai sitten puuttuu pelisilmää ennakoida tulevia tapahtumia liikenteessämja sovittaa oma ajorytmi sen mukaan.

Vierailija
466/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ja kyvyttömyys ajaa sujuvasti liikenteessä.

Kyse ei välttämättä ole tyhmyydestä, mutta välillä tuntuu että naisilta puuttuu kärsivällisyyttä ajaa rauhallisesti tai sitten puuttuu pelisilmää ennakoida tulevia tapahtumia liikenteessämja sovittaa oma ajorytmi sen mukaan.

Tilastot eivät tue käsitystä naisten huonommasta ajotaidosta – "Kuolemaan johtaneissa onnettomuuksissa mieskuljettajien osuus on yli 80 prosenttia" | Yle Uutiset | yle.fi

Vierailija
467/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppous tai liikunallisesti lahjakas. Tiedän joitakin, jotka ovat olleet lapsena liikunallisesti lahjakkaita ja aikuisena viinaan meneviä.

Vierailija
468/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärällä tavalla ajattelemisen moittiminen ja omilla aivoillaan ajatteluun kehottaminen.

Vierailija
469/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutustason ja puoluekannan korrelaatiosta on ihan tutkimustietoa.

koulutettu välittää paitsi itsestään, myös muista. He ytittävät ottaa vähän vastuuta mm. luonnosta ja maailman vähäosaisista.

Vähiten koulutetut eivät aina näe yhteyttä asioiden välillä. He väheksyvät "maailmanparantajia". Heille on helppo myydä "me ensin"-!ajattelua. Suomalaiset ja nykyinen sukupolvi ensin.

Vierailija
470/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koulutettu välittää paitsi itsestään, myös muista. He ytittävät ottaa vähän vastuuta mm. luonnosta ja maailman vähäosaisista.

Vähiten koulutetut eivät aina näe yhteyttä asioiden välillä. He väheksyvät "maailmanparantajia". Heille on helppo myydä "me ensin"-!ajattelua. Suomalaiset ja nykyinen sukupolvi ensin.

ei kyllä huomaa tuota Vihreistä

Vierailija
471/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kommentin yläpeukuttaminen ja halu erottua joukosta

Vierailija
472/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustan kannatus ja muista piittaamattomuus.

Vierailija
473/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hevosharrastus ja kova, itsekäs luonne.

Eikä oo muuten yksi tai kaksi heppahullua joiden perusteella olen tämän päätelmäni tehnyt.

Luulin jo että oon kuvitellut tämän, mutta näemmä muillaki samoja kokemuksia. Kaikki hevosihmiset jotka on mua tulleet vastaan on olleet uskomattoman koppavia ja v-maisia. Ja siis ihan aikuisia ihmisiä kaikki, ei mistään teineistä ole ollut kyse. Mistähän tuo ilmiö johtuu?

Ei kai siinä sen syvällisempää syytä ole kuin että hevosala vetää puoleensa kilapailuhenkisiä, kurinalaisia ja voimakastahtoisia naisia, jotka vaativat paljon itseltään ja muilta. Jossain määrin näitä ominaisuuksia myös vaaditaan alalla.

Mutta siis tämä koskee enemmän kyllä tallinomistajia tai muita hevosyrittäjiä ja kilpailevia kuin perusharrastajia.

Ja tiedän esimerkiksi pari peruskivaa naista, jotka eivät kumpikaan jaksaneet hevosten hoitajina kovinkaan pitkään.

Hevosmiehillä suunnilleen samat ominaisuudet, mutta ovat ehkä vähemmän vaativia itseään kohtaan, lisäksi alkoholismi ja luonnehäiriöt korreloivat usein vahvasti.

Vierailija
474/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä oo muuten yksi tai kaksi heppahullua joiden perusteella olen tämän päätelmäni tehnyt.

Luulin jo että oon kuvitellut tämän, mutta näemmä muillaki samoja kokemuksia. Kaikki hevosihmiset jotka on mua tulleet vastaan on olleet uskomattoman koppavia ja v-maisia. Ja siis ihan aikuisia ihmisiä kaikki, ei mistään teineistä ole ollut kyse. Mistähän tuo ilmiö johtuu?

Ei kai siinä sen syvällisempää syytä ole kuin että hevosala vetää puoleensa kilapailuhenkisiä, kurinalaisia ja voimakastahtoisia naisia, jotka vaativat paljon itseltään ja muilta. Jossain määrin näitä ominaisuuksia myös vaaditaan alalla.

Mutta siis tämä koskee enemmän kyllä tallinomistajia tai muita hevosyrittäjiä ja kilpailevia kuin perusharrastajia.

Ja tiedän esimerkiksi pari peruskivaa naista, jotka eivät kumpikaan jaksaneet hevosten hoitajina kovinkaan pitkään.

Hevosmiehillä suunnilleen samat ominaisuudet, mutta ovat ehkä vähemmän vaativia itseään kohtaan, lisäksi alkoholismi ja luonnehäiriöt korreloivat usein vahvasti.

Monesti intohimoiset hevos-tai koiraihmiset on huonoja kommunikoimaan ihmisten kanssa. Tulee vaikutelma tylyydestä.

Vierailija
475/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea lapsuus ja sarjamurhaaminen aikuisena. Ei tunneta sarjamurhaajaa, jolla olisi ollut onnellinen lapsuus.

Vierailija
476/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti intohimoiset hevos-tai koiraihmiset on huonoja kommunikoimaan ihmisten kanssa. Tulee vaikutelma tylyydestä.

Voi olla sitäkin, mutta luulen kanssa että empaattiset piirteet ylipäätään voivat olla haitaksi ainakin hevosalalla.

Vierailija
477/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh naiset on parisuhteessa usein lyhyiden lihavien pälvikaljuisten miesten kanssa.

Vierailija
478/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono koulumenestys ja/tai tuen asiakirjat omaavilla lapsilla todella nuoret vanhemmat

Vierailija
479/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollinen lapsuudenkoti = Tarve aikuisenakin olla jonkinlaisen ulkoapäin tulevan "ohjauksen" alla

Siis vaikka ihminen olisi aikuisena hylännyt uskonnon, näyttää siltä, että se "uskominen" pitää siirtää johonkin oppiin, -ismiin tai koulukuntaan, jonka mukaan elää. Oli kyse sitten vaikka syömisestä tai liikunnan harrastamisesta.

Vierailija
480/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys ja autolla liikenteessä vilkun käyttämättömyys. Ja ei, se ei ole hienoa eikä coolia, vaan päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan