Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisten asioiden ihmisissä olette huomanneet korreloivan keskenään?

Vierailija
23.02.2019 |

Tämä on peukutusta! Nyt saa mutuillakin ihan vain oman kokemuksen pohjalta, ja sitten peukku ylös jos olet samaa mieltä, ja peukku alas jos olet eri mieltä. Jos asiaa on tutkittu ja jaksat etsiä linkkejä, eikä kyseessä ole vain mielipide, niin niitäkin voi toki laittaa mukaan.

Eli siis mielipiteet, näkemykset, työ, arvot, käytös ja sen sellainen.

Aloitan: Taiteilijat ovat yleensä avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä.

Kommentit (1902)

Vierailija
501/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ongelmien väheksyminen, jopa pois katsominen, sekä omien korostaminen = Narsismi

Vierailija
502/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuivanlaiha keski-ikäinen nainen, niuhottaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliimmat tai trendikkäät urheiluvaatteet - ei niin hyväkuntoinen kuin näyttää

Vierailija
504/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni munaset ajavat kiiltävillä velka autoilla.

Vierailija
505/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat ovat tyhmiä

Vierailija
506/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tämä perussuomalaisten leimaaminen tyhmiksi ja matalasti koulutetuiksi. En oman kokemukseni perusteella ihan usko siihen. Mielestäni perussuomalaiset usein ovat loogisesti ja järkevästi ajattelevia eivätkä ideologisia lauman mukana menijöitä. Tämä siis sen perusteella mitä olen tutustunut ihmisiin. Toki somekeskusteluissa tulee sitten myös tämä "öyhöttäjä" puolikin esiin. (Öyhötystä olen kylläkin havainnut vähintään yhtä paljon myös vasemmistolaisten taholta).

Vierailija
507/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tämä perussuomalaisten leimaaminen tyhmiksi ja matalasti koulutetuiksi. En oman kokemukseni perusteella ihan usko siihen. Mielestäni perussuomalaiset usein ovat loogisesti ja järkevästi ajattelevia eivätkä ideologisia lauman mukana menijöitä. Tämä siis sen perusteella mitä olen tutustunut ihmisiin. Toki somekeskusteluissa tulee sitten myös tämä "öyhöttäjä" puolikin esiin. (Öyhötystä olen kylläkin havainnut vähintään yhtä paljon myös vasemmistolaisten taholta).

Olen erimieltä. Siltikin persut ovat todella samankaltaisia vihreiden kanssa monessakin merkityksessä.

Samoja piirteitä löytyy muistakin puolueista, mutta vähemmän näkyvästi- satunnaisia piikkejä lukuunottamatta.

Vierailija
508/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen erimieltä. Siltikin persut ovat todella samankaltaisia vihreiden kanssa monessakin merkityksessä.

Samoja piirteitä löytyy muistakin puolueista, mutta vähemmän näkyvästi- satunnaisia piikkejä lukuunottamatta.

Jos kuitenkin pitää valita yksi persuja yhdistävä ominaispiirre, niin se on vahva henkilöpalvonta.

Vierailija
509/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tishsit ja äshävika. Kovaaäänisyys ja tyylitajuttomuus samassa paketissa.

Vierailija
510/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat olevansa. Ovat humaaneja ja avarakatseisia jos vastapuolen mielipide on sama.

Vierailija
511/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen ja alhainen itsetunto.

Vierailija
512/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen ja alhainen älykkyysosamäärä.

Vierailija
513/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä pitäminen muita parempana ja laiton tai arveluttava käytös.

Vierailija
514/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun perheessäni äänestetään persuja ja meistä usealla on yliopistokoulutus. Olemme keskivertoa älykkäämpiä myös.

Vierailija
515/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseään suvaitsevaisena pitävät tuntuvat olevan kaikkein pahimpia vastustamaan heidän mielipiteensä vastaisia mielipiteitä.

Tämä on toistunut ketjussa aika monta kertaa joten pakko kommentoida. En tykkää tuosta suvaitsevainen termistä, mutta menköön koska useimmat varmasti tietävät mitä termillä tarkoitetaan.

En sanoisi että suvaitsevaisiksi itseään tituleeravat ovat ennakkoluuloisimpia, mutta samaa sarjaa esimerkiksi perussuomalaisten kanssa.

Eli avoin r*sismi vs. Tiedostomaton r*sismi.

Tiedostomattomalla tarkoitan sitä, että ihmisiä ei nähdä tasaveroisina. Tämä tulee esiin samalla tavalla kuin tiedostavillakin esimerkiksi siten, että tietyiltä ryhmiltä odotetaan perusteettomasti vähemmän. Tai siten, että tietyt ihmiset voidaan nähdä avustuksen kohteina, muttei esimerkiksi potentiaalisina ja tasaveroisina kavereina.

Luultavasti juuri samanlaisuus aiheuttaa yhteentörmäykset kyseisten ryhmien välillä.

Vierailija
516/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaminen ja alhainen älykkyysosamäärä.

Ei, vaan kiusaaminen ja hyvät manipulointitaidot.

Kiusaaja ei suinkaan aina ole (älyllisesti) tyhmä tai huonoitsetuntoinen, vaan jostain syystä kiukkuinen, manipulointikykyinen ja yksinkertaisesti ilkeä.

Vierailija
517/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun perheessäni äänestetään persuja ja meistä usealla on yliopistokoulutus. Olemme keskivertoa älykkäämpiä myös.

Keskivertoa älykkäämpi ei ole paljoa älykäs. Yliopistokoulutus ei myöskään kerro älykkyydestä.

Vierailija
518/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys ja äkkipikaisuus

Vierailija
519/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskivertoa älykkäämpi ei ole paljoa älykäs. Yliopistokoulutus ei myöskään kerro älykkyydestä.

*välttämättä vielä kovin älykäs

Vierailija
520/1902 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,01% täällä edes ymmärtää koko termiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä