Mies on vihainen, koska olen kipeä
Jouduin yllättäen isohkoon leikkaukseen, ja sairaalasta kotiuduin muutamassa päivässä.
Tilanne on kaikille kaikin puolin hankala ja hermoja kiristävä, minulla on 4kk lapsi ja pitkiä työpäiviä tekevä mies sekä useita kotieläimiä.
Mies suuttui aivan silmittömästi leikkauksesta, ja nyt kotona vähättelee kipujani, kehottaa liikkumaan ja jatkuvasti minun on noustava jotain tekemään.
Tähän asti olen hoitanut lapsen ja kodin käytännössä yksin, ja mies on nyt aivan hukassa koska ei tiedä oikeastaan mistään mitään.
Kipulääkkeitä en saisi ottaa, jotta voisin hoitaa yösyötöt rinnalla.
Millä saan tuon ihmisen ymmärtämään, että en ole tässä tilanteessa mielelläni, ja syyttely ja ilkeily ei auta.
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
AP ei vieläkään kerro, mikä leikkaus on kyseessä. Eli miesvihaprovohan se taas tämäkin.
Toistan itseäni, mutta sairaaloissakaan ei todellakaan vain maata leikkauksien jälkeen.
Minulta katkesi olkaluu ja solisluu, lapaluu murtui. Olkaluu leikattiin.
En minä makaamaan jäisikään, mutta on todella kivuliasta tehdä tällä hetkellä ruokaa/ripustaa pyykkejä ja imuroida ilman kipulääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
AP ei vieläkään kerro, mikä leikkaus on kyseessä. Eli miesvihaprovohan se taas tämäkin.
Toistan itseäni, mutta sairaaloissakaan ei todellakaan vain maata leikkauksien jälkeen.
Joo ei maata ei, leikkauspotilaat revitään seuraavana päivänä sängyistä ylös moppaamaan, imuroimaan ja kantamaan astioita keittiöön, jotta voivat tiskata ne. Sitten työvuoro jatkuu pesulassa. Ääliö. Liikkeelle lähtö leikkauksen jälkeen ja kotityöt on vähän eri asioita.
Älä uhraudu tuollaisen cuoksi. Tuo ei ole rakkautta. Sorry. Eroaisin heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä makaamaan jäisikään, mutta on todella kivuliasta tehdä tällä hetkellä ruokaa/ripustaa pyykkejä ja imuroida ilman kipulääkkeitä.
Sellainen satu sitten sieltä.
Voi ju***Alauta. AP tulee tänne purkamaan pahaa oloaan, niin täällä aletaan porukalla haukkumaan ja kiusaamaan. Onko teidän mielestänne aivan asiallista?
Vierailija kirjoitti:
Voi ju***Alauta. AP tulee tänne purkamaan pahaa oloaan, niin täällä aletaan porukalla haukkumaan ja kiusaamaan. Onko teidän mielestänne aivan asiallista?
Tervetuloa AV:lle. Kun koulut ja työpaikat sulkeutuvat, koulu- ja työpaikkakiusaajien karkelot jatkuvat täällä. Tunnetaan myös avohoito-osastona.
Vierailija kirjoitti:
Seuraatko palstaa? Tätä miesvihapaskaa tulee joka päivä.
Onko se asiallista?
Aina haukutaan miestä. Tarina vain vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se asiallista?
Ja jonnet käyvät ansiokkaaseen vastahyökkäykseen narratiivilla, jossa AV-mamma (TM) levittää nalkuttaen p*rsettään sohvalla samalla kuluttaen kaikki miehen rahat.
Oletko ap mistäpäin? Ehkä täältä joku voisi jeesata käymällä kaupassa tai hoitaa hetken lemmikkejä? Minä ainakin voisin... 014alue
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se asiallista?
Ei, en todellakaan seuraa.
Mutta tässä tapauksessa on mielestäni aivan oikeutettua tätä miestä vähän haukkuakin, jos näin kohtelee lapsensa äitiä!
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap mistäpäin? Ehkä täältä joku voisi jeesata käymällä kaupassa tai hoitaa hetken lemmikkejä? Minä ainakin voisin... 014alue
08 alueella asun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se asiallista?
Aina haukutaan miestä. Tarina vain vaihtuu.Ei, en todellakaan seuraa.
Mutta tässä tapauksessa on mielestäni aivan oikeutettua tätä miestä vähän haukkuakin, jos näin kohtelee lapsensa äitiä!
Joo niin olisi. Jos tarina olisi totta.
Jos olet oikeasti siinä kunnossa ettet pysty hoitamaan lasta niin pyydä äkkiä mahdollisuutta saada apua perhetyöntekijältä. Mikäli tätä apua sinulle ei myönnetä niin palkkaat omalla rahalla apua kotiin ja lasku miehelle puoliksi mikäli teillä on rahat 50-50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se asiallista?
Mutta tässä tapauksessa on mielestäni aivan oikeutettua tätä miestä vähän haukkuakin, jos näin kohtelee lapsensa äitiä!Joo niin olisi. Jos tarina olisi totta.
Hyvä että olet sitä mieltä, että miehen kuvailtu käytös on sikamaista. Seuraava kysymys: luuletko ettei mistään päin Suomea löydy kuvatun kaltaista miestä?
Sossu varmaan ehkä akuutissa tilanteessa auttaa, tai sitten ei kun kuvioissa on periaatteessa kykenevä isä. Soita kuitenkin, eipä se ota jos ei annakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä makaamaan jäisikään, mutta on todella kivuliasta tehdä tällä hetkellä ruokaa/ripustaa pyykkejä ja imuroida ilman kipulääkkeitä.Sellainen satu sitten sieltä.
Noilla viimeaikaisilla keleillä ei kai mitenkään mahdoton ajatus? Liukastuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se asiallista?
Mutta tässä tapauksessa on mielestäni aivan oikeutettua tätä miestä vähän haukkuakin, jos näin kohtelee lapsensa äitiä!Joo niin olisi. Jos tarina olisi totta.
Mitä ihmeen järkeä tällaisissa kommenteissa on? Totta kai ihmiset voi kirjoitella valheita nimettöminä netissä, mutta kai se lähtökohta tällaiseen vastaamisessa on että uskotaan ap:ta. Ne, jotka eivät usko, voivat siirtyä seuraavaan ketjuun. Koska kukaan kuitenkaan ei voi mitenkään varmistaa puhuuko ap totta, eikä hän voi sitä täällä mitenkään todistaa, niin tuossa totta/valetta jankkaamisessa ei ole mitään ideaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä makaamaan jäisikään, mutta on todella kivuliasta tehdä tällä hetkellä ruokaa/ripustaa pyykkejä ja imuroida ilman kipulääkkeitä.Sellainen satu sitten sieltä.
Noilla viimeaikaisilla keleillä ei kai mitenkään mahdoton ajatus? Liukastuminen.
Olin auto-onnettomuudessa.
Ap
Ketju täynnä ilkeilyä. Eikä ylläpitoa kiinnosta. On tämä PASKA palsta
Pyytäisin apua, jos olisi joku keltä pyytää. Kauppaan en itse pääse valmisruokia ostamaan 😔
Hetkellisen vamman takia en ala lemmikistäni luopumaan.