Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on vihainen, koska olen kipeä

Vierailija
23.02.2019 |

Jouduin yllättäen isohkoon leikkaukseen, ja sairaalasta kotiuduin muutamassa päivässä.

Tilanne on kaikille kaikin puolin hankala ja hermoja kiristävä, minulla on 4kk lapsi ja pitkiä työpäiviä tekevä mies sekä useita kotieläimiä.
Mies suuttui aivan silmittömästi leikkauksesta, ja nyt kotona vähättelee kipujani, kehottaa liikkumaan ja jatkuvasti minun on noustava jotain tekemään.
Tähän asti olen hoitanut lapsen ja kodin käytännössä yksin, ja mies on nyt aivan hukassa koska ei tiedä oikeastaan mistään mitään.
Kipulääkkeitä en saisi ottaa, jotta voisin hoitaa yösyötöt rinnalla.

Millä saan tuon ihmisen ymmärtämään, että en ole tässä tilanteessa mielelläni, ja syyttely ja ilkeily ei auta.

Kommentit (176)

Vierailija
1/176 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinulla on lapsi? Miksi et pyydä lapsen isää apuun, jotta miehen ei tarvitse olla vihainen.

Vierailija
2/176 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Meillä on sellainen järjestely että kun mies on kipeä hän vetäytyy pariksi päiväksi sänkyyn potemaan ja minä hoidan lapset, koiran ulkoilutukset, kauppareissut, ruuanlaiton ja siivoukset. Kun puolestani minä olen kipeä, minun odotetaan hoitavan oma osuuteni kotitöistä samalla tavalla kuten terveenäkin ollessa. Särkylääkkeitä saan sentään käyttää itsenäisesti tarpeen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/176 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sinulla on lapsi? Miksi et pyydä lapsen isää apuun, jotta miehen ei tarvitse olla vihainen.

Mies ja lapsen isä on yksi ja sama ihminen

Vierailija
4/176 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sairaaloissakaan maata leikkauksien jälkeen. Miehesi on täysin oikeassa. 

Vierailija
5/176 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei voi imettää. Miehesi käy  töissä. Lopeta ruikutus

Vierailija
6/176 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä mies. Olisiko sinun mahdollista pyytää äitisi tai ystäväsi muutamaksi päivää teille auttamaan. Sitten et pyytäisi mieheltä yhtään mitään vaan tyystin sivuuttaisit hänet ja antaisit äitisi auttaa. Jospa silmänsä aukeaisivat? Tsemppiä!

Vierailija
7/176 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani yksinkertaisen miehen käytöksestä.

Saisitko jonkun täyspäisen ja normaalin ihmisen auttamaan itseäsi sekä ennen leikkausta että leikkauksen jälkeen? Vauvalle muuta ruokaa kuin rintamaitoa, jos kipulääkkeet ovat välttämättömiä. 

Vierailija
8/176 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi olet saattanut itsesi sellaiseen kuntoon, että jouduit leikkaukseen? Ymmärrän, että tämä korpeaa miestä.

Itkettäis jos ei naurattais. On taas naruaivot liikkeellä.

Vierailija
9/176 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi v*tussa te katselette näitä täyshoidossa olevia miesvauvoja? Jos olette tilapäisesti työkyvyttömiä (sairaus/vamma), niin se terveempi ottaa kopin (tilapäisesti) tai sitten palkkaatte kotiapua. Mutta että toinen on aina naama norsun v*tulla kun vähän pitäisi osallistua, niin siinä mulla menis kuppi nurin.

Vierailija
10/176 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele jo arvostamaan itseäsi ja heitä moinen paskaläjä pihalle.

Vierailija
11/176 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi v*tussa te katselette näitä täyshoidossa olevia miesvauvoja? Jos olette tilapäisesti työkyvyttömiä (sairaus/vamma), niin se terveempi ottaa kopin (tilapäisesti) tai sitten palkkaatte kotiapua. Mutta että toinen on aina naama norsun v*tulla kun vähän pitäisi osallistua, niin siinä mulla menis kuppi nurin.

Ja kotonamakaajan pitäisi vain maata? Palkatkoon sitten kotonamakaaja omilla rahoillaan apua. 

Vierailija
12/176 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyllä laiskoja verrattuna naisiin.

Mun mies tekee mutta kiukuttelee, toivon olevani vielä terve 5 vuotta kun pojat asuu kotona.

Sairaalassa oli nainen jonka äiti toi joka päivä perheen kotiin lämpimän kotiruuan.

Mua jotenkin kuvotti, mies sitä ei voinut tehdä ja nainen oli sairaalassa.

Sairaana saan käskyttää miestä ja sit se suuttuu.

Meillä myös lemmikkejä mutta ei koiria.

Näistä kolmesta kun aika jättää niin lemmikkejä ei tule.

Saatan olla jopa 70v. silloin.

Nyt olen 53v.

Terveyttä meille kaikille naisille toivon !

Vierailija
13/176 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähti tota sun äkillistä sairastumista, ei osaa mitenkään sitä itse ilmeisesti käsitellä.Tajusi näissä parissa päivästä kuinka tärkeä oletkaan.

Vierailija
14/176 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alatumputtajat taas alatumputtamassa miesvihakiimassaan. Ette selvästikään ole koskaan olleet leikkauksessa, suuresta sellaisesta puhumattakaan? 

Leikkauksen jälkeen liikkeelle lähteminen (mm. veritulppien estämiseksi) on pikkuisen eri asia kuin täyspäiväisesti pyörittää taloutta. Ja joo, onhan tuota ruhoni halkaistu sektion yhteydessä monesta kerroksesta. Sängystä kyllä kehoitettiin lähtemään, mutta esim. mitään vauvaa raskaampaa (muutama kilo) ei saanut kuukauteen nostaa.

Vierailija
15/176 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
16/176 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä leikkaus ja miksi? Itseltäni leikattiin koko vatsa auki , yli 50 metallihakaa, enkä jäänyt kotona makaamaan. 

Vierailija
17/176 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä voi etukäteen tietää, että mies on tällainen tollo. Olen aloittelemassa juuri parisuhdetta. Pitäisköhän tässä vaiheessa tekeytyä sairaaksi ja katsoa, miten mies hanskaa tilanteen?

Vierailija
18/176 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan näistä on täyshoidossa,mieshän on kokopäivätyössä ja nainen hengailee kotona.

Vierailija
19/176 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, tommosen kanssa oot päättänyt mennä asumaan?... Miksi

Vierailija
20/176 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alatumputtajat taas alatumputtamassa miesvihakiimassaan. Ette selvästikään ole koskaan olleet leikkauksessa, suuresta sellaisesta puhumattakaan? 

Leikkauksen jälkeen liikkeelle lähteminen (mm. veritulppien estämiseksi) on pikkuisen eri asia kuin täyspäiväisesti pyörittää taloutta. Ja joo, onhan tuota ruhoni halkaistu sektion yhteydessä monesta kerroksesta. Sängystä kyllä kehoitettiin lähtemään, mutta esim. mitään vauvaa raskaampaa (muutama kilo) ei saanut kuukauteen nostaa.

Itselläni oli sektiohaavaa suurempi ( lääkärin sanoin ) haava mahassa, eikä se oikeuttanut minua makaamaan kuukausitolkulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan