Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä perjantaihyvää ostit tänään?

Vierailija
22.02.2019 |

Itse marjasuklaata:)

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vanha täti näimmä täällä kommentoimassa joka ei muista että nuorena voi syödä vaikka kuinka paljon ilman terveyshaittoja.

:D Vai että vanha täti. Olen parikymppinen fitnesspimu ja perjantaihyväni on terveellinen vihersmoothie. Vauva.fi on täynnä kännistä ja huumorintajutonta porukkaa, kun eivät ymmärrä hyvän päälle saadessaan ilmaisia neuvoja. Liiallinen sokeri ja rasva ovat haitaksi terveydelle, vaikka kuinka muuta väitätte. Kaikesta huolimatta ihanaa perjantaita kaikille!

Vierailija
122/132 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi rasiaa baklavaa tuolta saksalaisesta kaupasta. Toisen söin tänään ja toinen on pakko jättää huomiselle - on se sen verran makeaa...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pringles ja minipussi hyvää makumaasta. Nyt on ällö olo. Prinkkuja söin jotain 10 lastua.

No voi kun oletkin Parempi ihminen ja niin terveystietoinen. Että oikein ällö olo moisesta määrästä, vaude ❤️

PS. Mitä v*tun "prinkkuja"?? Lopeta.

Mene ite hoitoon, sairas oot.

Vierailija
124/132 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebab-rullan, olutta ja Herkkusatsi-pussin. :)

Vierailija
125/132 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna herkuttelijat tulee krapulamasennuksessa palstalle valittamaan roikkuvaa takapuolta ja röllykkävatsaa. Itse nautin vielä hitaasti imeytyvät yöproteiinit ja menen unten maille. Herään seitsemältä virkeänä aamulenkille ja käyn vielä huomenna illalla salilla. Näin se fitness-lifestyle muokkaa unelmien kropan.

Vierailija
126/132 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna herkuttelijat tulee krapulamasennuksessa palstalle valittamaan roikkuvaa takapuolta ja röllykkävatsaa. Itse nautin vielä hitaasti imeytyvät yöproteiinit ja menen unten maille. Herään seitsemältä virkeänä aamulenkille ja käyn vielä huomenna illalla salilla. Näin se fitness-lifestyle muokkaa unelmien kropan.

No luojan kiitos. Mene nyt sinne nukkumaan, hyvää yötä. Mahtaa jollain tasolla harmittaa, olla nyt tuollainen takakireä yhden asian jankuttaja.

Vierailija
127/132 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku vanha täti näimmä täällä kommentoimassa joka ei muista että nuorena voi syödä vaikka kuinka paljon ilman terveyshaittoja.

:D Vai että vanha täti. Olen parikymppinen fitnesspimu ja perjantaihyväni on terveellinen vihersmoothie. Vauva.fi on täynnä kännistä ja huumorintajutonta porukkaa, kun eivät ymmärrä hyvän päälle saadessaan ilmaisia neuvoja. Liiallinen sokeri ja rasva ovat haitaksi terveydelle, vaikka kuinka muuta väitätte. Kaikesta huolimatta ihanaa perjantaita kaikille!

Huumorintajutonta?! Sä olet tylsä jankkaaja, eikä ketään kiinnosta sun neuvot.

Vierailija
128/132 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi! Elämäntaparemontti pitää aloittaa heti eikä vähitellen. Liiallinen sokeri ja alkoholi eivät laihduta vaan pahentavat oloa. Muistakaa kuitenkin juoda tarpeeksi vettä. Mukavaa perjantaita kaikille!

Vierailija
129/132 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limsaa ja irtokarkkeja. Päivälliseksi tehtiin pitsaa ja sen kanssa juotiin mehua. Suklaata söin jo päivällä.

Vierailija
130/132 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi! Elämäntaparemontti pitää aloittaa heti eikä vähitellen. Liiallinen sokeri ja alkoholi eivät laihduta vaan pahentavat oloa. Muistakaa kuitenkin juoda tarpeeksi vettä. Mukavaa perjantaita kaikille!

Aaaaaargh!

Entäs jos on hoikka eikä tarvitse elämäntaparemonttia, vaan haluaa vaan silloin tällöin herkutella?

Menkää nyt imemään sellerinvartta ja vahtaamaan painoa, jättäkää normaalit ihmiset rauhaan.

Iloista perjantaita!

Vierailija
131/132 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin puolison kanssa vaan vähän paremmalla pizzalla ja juotiin samalla oluet. Ei edes ostettu kaupasta mitään muuta kuin huomiseksi aamupalaksi croissanteja ja pekonia ja tuoremehua. Olis tuolla joku Doritos-jämäpussi viime viikonlopulta mutta en jaksa nousta hakemaan.

Vierailija
132/132 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaaaaargh!

Entäs jos on hoikka eikä tarvitse elämäntaparemonttia, vaan haluaa vaan silloin tällöin herkutella?

Menkää nyt imemään sellerinvartta ja vahtaamaan painoa, jättäkää normaalit ihmiset rauhaan.

Iloista perjantaita!

Hoikka taikka lihava niin on tärkeää ylläpitää terveellisiä elintapoja. Liiallinen alkoholin ja sokerin käyttö saa ihmisen käyttäytymään omituisesti kuten itse eilen kiukkuisena teit. Terveellinen ruokavalio on vain yksi tärkeä osa pyramidista. Pidän epänormaaleina ihmisiä, jotka laiminlyövät oman terveytensä ja koukuttautuvat sokeriin ja alkoholiin. Aurinkoista lauantaita sinulle ja kaikille muille!