Mitä aiot tehdä tänään?
Kommentit (44)
Jos nyt vaikka pari leipää tekisin ensin ja keittäsin kahvit. Mietitiään päivää sitten sen jälkeen.
Kohta lähden töihin. Puoliso tulee päivällä sitten hakemaan töistä ja mennään vappuajelulle. Myöhemmin ainakin grillaillaan 🙂
Haen postista paketin ja muuten makaan sängyssä.
Mä olen käynyt kahtena päivänä ihanan kevätsään innoittamana niin pitkillä kävelylenkeillä, että jalat on raunioina. Tänään meinasin aloittaa kesävaatteiden silitysurakan ja tehdä muitakin kotihommia - vappuhan on työläisten juhla, heh!
Onhan tuokin jotain, jos ihminen kävelee.
Menen tapaamaan lastani valvottuihin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuokin jotain, jos ihminen kävelee.
Ihminen oppii mielenkiintoisia asioita. Joskus olen yrittänyt miettiä lapsenkin kehitystä ja oppimista. Sairaan mielenkiintoista!
Osallistun tietysti perinteiseen taistolaisten vappumarssiin ja -juhlaan, kuten jo yli 40 vuotta olen tehnyt.
Aattelin pestä ikkunat. Ihan karseen näköiset talven jäljiltä.
Brunssin ja munkkeja. Mies toivoi, että ajellaan kaupunkiin katsomaan vappukatua ja -ihmisiä. Ehkä vähän haravoin , katsotaan nyt.
Vierailija kirjoitti:
Aattelin pestä ikkunat. Ihan karseen näköiset talven jäljiltä.
Ikkunanpesu on piristävää ja auttaa kummasti jos ovat pahasti likaantuneet. Asuntokin näyttää siistimmältä tämän jälkeen.
Tänään herkutellaan perheen kesken. Ollaan kotosalla. Ehkä innostun tekemään pihatöitä.
Keskustaan katsomaan vappumeininkiä
Lähdemme ihmisten ilmoille, mutta emme viitsi etsiä lakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Menen tapaamaan lastani valvottuihin.
Miksi käyt valvotuissa tapaamisissa?
Hankin tietenkin huomiselle työpäivälle krapulan. Se kuuluu vappuun.
Pitkä kävely, pihatöitä, kirjan lukemista, sauna.