Hiipuva avioseksi
Kysymys erityisesti miehille, toki saa naisetkin vastata.
Te joilla seksielämä(myös meillä) hiipuu ja menee erittäin tylsäksi velvollisuusseksiksi, niin jaksatteko kuitenkin haaveilla joka päivä, joko tänä päivänä seksi räjähtäisi uuteen kukoistukseen?. Miettiny tätä asiaa viimeiset kolme vuotta kun seksielämä menee alamäkeä ilman jarruja. joka helvetin päivä salaa toivonut, että rouva tänä iltana ottaisi minutkin huomioon ja antaisi hetken huomiota minullekin. aina saa pettyä vaikka sattuisi olemaan seksiä, koska tuntuu kuinka toisella on kiire tilanteesta pois.
Olen yrittänyt puhua asiasta ilman vaikutusta. asia syö miestä sisältäpäin enemmän kuin kukaan arvaakaan.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on joko trolli tai asenne vaimmainen. Seksi mennyt valtataisteluksi, eikä mies ymmärrä naisia. Naiset haluaa seksiä ihan vapaaehtoisesti kun heitä arvostaa ja kunnioittaa ihan kaikessa. Ap:n kommeista paistaa läpi ettei näin ole. Minä minä minä ja miksei vaimo ehdota ja tee vapaaehtoisesti jotain. Minä en vonkaa..... etc typerää. Rakastava vaimo haluaa pitää miehestään hyvää huolta, vonkaamalla tai minä asenteella ei varmasti saa mitään. Jos sinä et osoita vaimollesi rakkautta ja huomiota, niin joku muu mies sitä tekee. Mutta näin se vain menee, että miehet joutuvat naisia huomioimaan ja rakkauttaa osoittamaan. Naiset elävät enemmän tunteella kuin miehet ja heille pitää sitä myös osoittaa. Jos olet niin tyhmä, että jäät odottamaan että naiselle syntyisi seksihaluja ihan itsetään, niin turha toivo. Syntyy jos rakastaa ja haluaa pitää sinua hyvänä. Mutta rakkaus ei säily, jos sitä ei vaimolle osoita. Tuulimyllyjä vastaan on turha tapella.
Vaimojen seksihalut hiipuu juuri siinä vaiheessa, kun mies alkaa pitää heitä itsestään selvyytenä ja ajatus harhailee samalla muissa naisissa. Nautinnollisen seksin saa takaisin panostamalla omaan naiseen. Meillä vaimon halukkuus on säilynyt kaikki vuosikymmenet, mutta sen eteen on tehty kyllä "töitäkin". Parempi kastella sitä ruohoa omalla pihalla, kun kuikuilla aidan toiselle puolen. Meillä vaimo tehnyt aloitteet jo pari vuosikymmentä. Siitä mies tietää, että jotain on tehty oikein.
Se on helppo sanoa, kun on nainen, joka käyttäytyy noin. Mitäs sitten kun vaimo ei ole koskaan tehnyt aloitetta (näitäkin naisia on yllättävän paljon)? Mitäs kun vaimo ei kehtaa edes puhua seksistä? Sanoo vain, että kaikki on hyvin, mitään ei muuttaisi. Kuitenkin lähes kaikki ehdotukset yhteisen ajan viettoon tyrmätään (huono idea tai ajankohta). Ei kuitenkaan halua erota.
Rakastan vaimoani, mutta en halua elää saman katon alla ilman parisuhdetta. Minä tarvitsen yhteistä aikaa, keskusteluja, läheisyyttä ja seksiäkin. Niistä minulle syntyy se fiilis, että ollaan pari.
Kyllä, niitä on paljonkin naisia, jonka mielestä miehen tulee sängyssä viedä. Miehen tulee osoittaa kiinnostuksensa seksiin, jotta naista kiinnostaisi. Taitaa tuo rakenne olla naaaraseläimillä geeneissä, joten ei nuo vaimot pahaa tarkoita. Käyttäytyvät enemmänkin luonnostaan.. Pahinta mitä mies voi tehdä, on lopettaa aloituksien tekeminen, huomioiminen ja halaaminen. Miehen pitää saada nainen haluamaan seksiä, ei minunkaan vaimoni itsestään näin ole tehnyt. Mutta kunnioittaminen ja rakkaus teettää aloituksia miehen hyväksi. Mutta sänkyssä minun pitää edelleen olla se joka vie.
On vaan paljon miehiäkin, jotka eivät iäisyyksiin jaksa haluta saavuttamatonta. Naisen tulee osoittaa miehelle, että mahdollisuuksia on. Jos niitä ei ole, ei ole miehelläkään kiinnostusta. Ei se ole laiskuutta mieheltä vaan luontainen reaktio. Turha kiveä on silitellä, ei se siitä pehmene.
Molemmin puolinen kunnioitus ja rakkaus saa aikaan kaikenlaista hyvää. Niiden puute sitten kaikkea muuta kuin hyvää.
N50+ kirjoitti:
Ääh. Taas noita pitää huomioida, pitää sitä, pitää tätä. Nainen ei osaa edes haluta itse, miehen pitää opettaa, miten halutaan.
Ei pidä paikkaansa, että seksuaalisus hiipuu 35 v iässä naisilla.
Jotkut on himokkaita ja haluaa koko ajan seksiä (minä esim), jotkut ei.
Selvittäkää onko joku oikea ongelma.
Joku vain pärjää vähällä seksillä. Harmi jos on mennyt yhteen miehen kanssa, joka haluaa seksiä. Tai sitten naiset eivät ole tyytyväisiä seksielämäänne, ihastunut toiseen, suhde, hormonihäiriöitä, mitä näitä nyt on.
Kertokaa vaimolle, että tämä määrä seksiä ei teille riitä, mitäs nyt tehdään?
No shit Sherlock. Eipä tulllut mieleen, että pitäisi selvittää ongelma tai jopa kertoa vaimolle miltä tuntuu.
”Seksissä kiihottaa valtavasti, kun voi tuottaa toiselle nautintoa”
Voi teitä pojat ! Ette varmaan tajua miten usein nainen törmää miehen itsekeskeisyyteen. Mies kun harvemmin tekee vaimolleen jotain, josta ei itse kostu. Käsi sydämelle miehet, milloin viimeksi kunnioititte vaimoanne ? Milloin tunsitte häntä kohtaan todellista kiintymystä ? Muistakaahan se kuudes aisti, jota ette voi väistää !
Täysikäinen kirjoitti:
”Seksissä kiihottaa valtavasti, kun voi tuottaa toiselle nautintoa”
Voi teitä pojat ! Ette varmaan tajua miten usein nainen törmää miehen itsekeskeisyyteen. Mies kun harvemmin tekee vaimolleen jotain, josta ei itse kostu. Käsi sydämelle miehet, milloin viimeksi kunnioititte vaimoanne ? Milloin tunsitte häntä kohtaan todellista kiintymystä ? Muistakaahan se kuudes aisti, jota ette voi väistää !
En tiedä mitä oikein selität, mutta minun vaimoni on ainakin antanut minulle aina vapaa kädet tuottaa hänelle orkkuja. Itse asiassa ulkoistanut tuon minulle jo alusta lähtien. Hän mielestä tuo "työ" kuuluu minun tehtäväksi. Mutta mikään ei ole minulle niin hienoa kuin saada kaivettua hänestä eläin ulos. Nautin kun pillu ja himo ottaa hänestä vallan ja ainut päämäärä on sen jälkeen orkun laukeaminen. Vuosien mittaan tuo on helpottunut suuresti, koska hän on luottanut täysin minuun ja pystynyt heittämään aivot narikkaan. Mikään ei ole niin hienoa kuin eläväinen pillu jolla on oma tahto.
Kyllä harmittaa lukea, kun yhdessäolevien ihmisten halut ja tarpeet eivät kohtaa. Minulla on myös sama harmi, eikä helpotusta ole näköpiirissä. Olemme vaimoni kanssa kohtalaisen erilaiset persoonat, mutta tavalaan täydennetty toisiamme. Nyt, kun vielä nk. Iltatähti-lapsi syntyi muutama vuosi sitten, niin seksi loppui kun seinään. Nyt nopeita panoja on 1-2/kk. Ne on nopeita, koska ei ole aikaa ja koska tulen ihan liian nopeasti, kun seksi on suorituskeskeistä paineen purkua. Ei varmasti aiheuta vaimostani mitään fiboja, kun minuutissa ollaan maalissa ja kahden minuutin kuluttua nuorimmainen seisoo sängyn vieressä, kun lastenohjelma telkkarista on päättynyt. Miten siinä lämmität ketään tai lämpenet itse? Vaimo tuntuu olevan helpottunut, kun voi kieltäytyä lapsen läsnäoloon vedoten. Sitten antautuu nopeisiin painnenpoistoihin todeten: - no niin, nopeasti nyt sitten!
Vanhemmat lapsemme jo lähes aikuisia ja varmasti näkevät, ettei ihan normaalia ole parisuhteemme arki, vaikka emme avoimesti juuri riitele. Iltatähti ei tosiaan ollut mikään parisuhdelaastari, mutta kun raskaus ilmeni, niin ei kyllä löydety mitään järkeviä perusteita keskeytykseenkään. Fakta on myös se, että uusi elämä on tuonut paljon onnea ja iloa ja nuorentunut ainakin itseäni taas uuteen isyyteen. Keskustelulla ei asia ole muuttunut. Olen miettinyt niin, että seksistä pitää saada kieltäytyä, jos ei omat planeetat ole yhtään kohdallaan fyysisen rakkauden iloihin, mutta sitten seuraavan aloitteen tekovastuu jää kyllä kieltäytyjälle. Näin meillä meni hyvin vuosia, tietenkin siksikin, ettei vaimoni ole tarvinnut miettiä koskaan saavansa pakit minulta. Olen aina tuntenut suurta vetoa häneen ja niinä aktiivisina hyvinä aikoina seksielämämme on ollut hyvin tyydyttävää.. uskon, että molemmin puolin. Tosin vaimoni ei ole ollut koskaan kovin kiinnostunut puhumaan aiheesta, ainakaan haasteista aiheen piirissä.
Uskon kyllä saavani apua vieraasta vuoteesta halutessani, mutta sitä en tosiaan halua. En vain tiedä, mikä voisi tuntua yhtä ihanalta, kun naisen puolelta selkeä aloite seksiin. Kun saa huomiota ja ihan viatontakin flirttiä muilta naisilta, niin tajuaa aina mitä paitsi tässä jää ja sinnittelee odottaen ajan parantavan.
Edelliselle. Minkä ihmeen takia ette voi naida kun iltatähti on mennyt nukkumaan. Tokkopa iltatähtikään valvoo klo 22 tai 23 tai ainakaan 24.00 jälkeen. Koko alkuyö aikaa naida. Meillekin tuli iltatähti 3 lapsen jälkeen 10v viivellä. Mitä sitten, ei se meidän naimiseen mitenkään vaikuttanut. Nosta kissa pöydällä ja ala juttelemaan vaimosi kanssa. Ei ole kummankaan, eikä edes lapsen etu että murjotat puutteessa ja otat paineita kun seksiä vihdoin on ja seksi on hetkessä ohi. Jos ei vaimoa muuten sekstaamaan useammin, niin pyydä ottamaan välillä suihin, niin pysyy paineet siedettävänä. Näin meillä vaimo on tehnyt, jos ei ole syystä tai toisesta naitu tai ollut poikkeuksellisen kova panetus. Olen pyytänyt joskus, yleensä aamuisin, kun ollut hirveä seisokki ja panetus, että voisitko vähän helpottaa. Onhan tuo voinut. Kun tuollaisessa hirmuseisokissa laukeaa vaimon suuhun, niin tuntuu että lähtee taju. Suosittelen, ei ole paljoa pyydetty.
Vierailija kirjoitti:
Edelliselle. Minkä ihmeen takia ette voi naida kun iltatähti on mennyt nukkumaan. Tokkopa iltatähtikään valvoo klo 22 tai 23 tai ainakaan 24.00 jälkeen. Koko alkuyö aikaa naida. Meillekin tuli iltatähti 3 lapsen jälkeen 10v viivellä. Mitä sitten, ei se meidän naimiseen mitenkään vaikuttanut. Nosta kissa pöydällä ja ala juttelemaan vaimosi kanssa. Ei ole kummankaan, eikä edes lapsen etu että murjotat puutteessa ja otat paineita kun seksiä vihdoin on ja seksi on hetkessä ohi. Jos ei vaimoa muuten sekstaamaan useammin, niin pyydä ottamaan välillä suihin, niin pysyy paineet siedettävänä. Näin meillä vaimo on tehnyt, jos ei ole syystä tai toisesta naitu tai ollut poikkeuksellisen kova panetus. Olen pyytänyt joskus, yleensä aamuisin, kun ollut hirveä seisokki ja panetus, että voisitko vähän helpottaa. Onhan tuo voinut. Kun tuollaisessa hirmuseisokissa laukeaa vaimon suuhun, niin tuntuu että lähtee taju. Suosittelen, ei ole paljoa pyydetty.
Aivan!!
Aamuseisokkiin meillä tuo helpotus on yleensä saatukin ja tuntuu tietysti taivaalliselle, kun ennen ejakulaatiota tuntuu, että kivekset räjähtää. Meillä ei tuo suikkari oikein vaimolle maistu.. ainakaan loppuun saakka ja jos roiskitaan johonkin, niin nautinnostakin jää hieman pois.
Mitä tulee iltasessioihin, niin lapsen nukuttamisen jälkeen on turha mennä ehdottelemaaan. Aamulla duuniin ja jos yöuni on jäänyt vähäiseksi, niin sitten on kyllä rakkaudelta pohja pois moneksi päiväksi. ;) Tiedän, että kun näin kirjoittaa ja sulle vastaa, niin tulee kyllä vaikutelma, että vaimo on erityisen hankala. Niinpä. Aina näin ei ole ollut.
Meillä on parin vuoden tauko seksissä, molemmat kai haluaisi seksiä, mutta samaan aikaan se tuntuu ahdistavalta ja vaivaannuttavalta. Miten tästä pääsis eteenpäin silleen, että löydettäis seksi taas uudelleen?
Kyllä se vaan lapseen seksi loppui meilläkin. tenava nyt 6v ja sinä aikana on kerran pari vuodessa nopeet saanu suorittaa. Ei vaan rouvaa kiinosta.
Mies -69 kirjoitti:
Kyllä harmittaa lukea, kun yhdessäolevien ihmisten halut ja tarpeet eivät kohtaa. Minulla on myös sama harmi, eikä helpotusta ole näköpiirissä. Olemme vaimoni kanssa kohtalaisen erilaiset persoonat, mutta tavalaan täydennetty toisiamme. Nyt, kun vielä nk. Iltatähti-lapsi syntyi muutama vuosi sitten, niin seksi loppui kun seinään. Nyt nopeita panoja on 1-2/kk. Ne on nopeita, koska ei ole aikaa ja koska tulen ihan liian nopeasti, kun seksi on suorituskeskeistä paineen purkua. Ei varmasti aiheuta vaimostani mitään fiboja, kun minuutissa ollaan maalissa ja kahden minuutin kuluttua nuorimmainen seisoo sängyn vieressä, kun lastenohjelma telkkarista on päättynyt. Miten siinä lämmität ketään tai lämpenet itse? Vaimo tuntuu olevan helpottunut, kun voi kieltäytyä lapsen läsnäoloon vedoten. Sitten antautuu nopeisiin painnenpoistoihin todeten: - no niin, nopeasti nyt sitten!
Vanhemmat lapsemme jo lähes aikuisia ja varmasti näkevät, ettei ihan normaalia ole parisuhteemme arki, vaikka emme avoimesti juuri riitele. Iltatähti ei tosiaan ollut mikään parisuhdelaastari, mutta kun raskaus ilmeni, niin ei kyllä löydety mitään järkeviä perusteita keskeytykseenkään. Fakta on myös se, että uusi elämä on tuonut paljon onnea ja iloa ja nuorentunut ainakin itseäni taas uuteen isyyteen. Keskustelulla ei asia ole muuttunut. Olen miettinyt niin, että seksistä pitää saada kieltäytyä, jos ei omat planeetat ole yhtään kohdallaan fyysisen rakkauden iloihin, mutta sitten seuraavan aloitteen tekovastuu jää kyllä kieltäytyjälle. Näin meillä meni hyvin vuosia, tietenkin siksikin, ettei vaimoni ole tarvinnut miettiä koskaan saavansa pakit minulta. Olen aina tuntenut suurta vetoa häneen ja niinä aktiivisina hyvinä aikoina seksielämämme on ollut hyvin tyydyttävää.. uskon, että molemmin puolin. Tosin vaimoni ei ole ollut koskaan kovin kiinnostunut puhumaan aiheesta, ainakaan haasteista aiheen piirissä.
Uskon kyllä saavani apua vieraasta vuoteesta halutessani, mutta sitä en tosiaan halua. En vain tiedä, mikä voisi tuntua yhtä ihanalta, kun naisen puolelta selkeä aloite seksiin. Kun saa huomiota ja ihan viatontakin flirttiä muilta naisilta, niin tajuaa aina mitä paitsi tässä jää ja sinnittelee odottaen ajan parantavan.
Usko tai älä, mutta lapsi muuttaa parisuhdetta kerta toisensa jälkeen. Vaikka kuinka himottaisi, niin naisen ajatusmaailmassa valut alaspäin taas pykälän verran. Tavallaan ymmärrettävää, mutta kaksi asiaa parisuhde ja vanhemmuus täytyisi ainakin yrittää pitää erillään... Yrittää ajatella vaikka niin, että hyvässä parisuhteessa jaksaa paremmin olla hyvä vanhempi lapselle. Hyvään parisuhteeseen kuuluu seksi luonnollisena osana ja puolison huomioiminen puolin ja toisin. Näin miehenä pyrkimys olisi tyydyttää nainen ja naisen halut ja toiveetkin. Sama tietty toisinpäin?
Kohtalotoveri
</p>
<p>
</p>
<p>Usko tai älä, mutta lapsi muuttaa parisuhdetta kerta toisensa jälkeen. Vaikka kuinka himottaisi, niin naisen ajatusmaailmassa valut alaspäin taas pykälän verran. ?[/quote kirjoitti:Asenne kysymys. Meillä 4 lasta ei ole vaikuttaneet mitenkään meidän seksin harrastamiseen. Olohuoneesta on jouduttu siirtymään lasten kasvettua makuuhuoneeseen oven taakse, siinä kaikki. Oma vaimoni on hoitoalalla, joten voipi olla että ymmärtää paremmin, että lapset on lapsia ja on miehen kanssa naimissa. Mutta sitä minä ihmettelen, että miksi jäätte odottamaan jos tulee pidempi tauko ilman järkevää syytä? Haluttomuus tai ei viitsi tai väsyttää ei ole mikään järkevä syy. Ne on tekosyitä. Heti kissa pöydälle ja sopikaa miten seksiä harrastatte.
melkein ennen lasten tekoa pitäisi nainen kouluttaa oikein imemään munaa ja lastit nielemään mites askauden loppuvaiheessa purat paineita jos se ei niele? haloo
sitten kun iltatähti istuu katsomassa pikkukakkosta voi muijaa nussia suuhun jossakin kulmassa ei ongelmaa
koko homma pitäisi siis hoitaa alkuvaiheessa kondikseen niin sitten myöhemmin ei tule ongelmaa
Salilla olen kulkenut koko ikäni, lihasta löytyy. Parta ollut (viikset+leukaparta) 25 v...
Naisen nautinto on ollut aina se number1. Ensin rouva sitten vasta minä.
Olisi vastoin luonnettani ottaa väkisin tai edes pikku painostuksen avulla. Olen varmaankin joskus saanut ns. Säälipillua, mutta onhan se rouvakin sitten innostunut kun kuollut tarpeeksi.