Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiipuva avioseksi

Vierailija
22.02.2019 |

Kysymys erityisesti miehille, toki saa naisetkin vastata.
Te joilla seksielämä(myös meillä) hiipuu ja menee erittäin tylsäksi velvollisuusseksiksi, niin jaksatteko kuitenkin haaveilla joka päivä, joko tänä päivänä seksi räjähtäisi uuteen kukoistukseen?. Miettiny tätä asiaa viimeiset kolme vuotta kun seksielämä menee alamäkeä ilman jarruja. joka helvetin päivä salaa toivonut, että rouva tänä iltana ottaisi minutkin huomioon ja antaisi hetken huomiota minullekin. aina saa pettyä vaikka sattuisi olemaan seksiä, koska tuntuu kuinka toisella on kiire tilanteesta pois.
Olen yrittänyt puhua asiasta ilman vaikutusta. asia syö miestä sisältäpäin enemmän kuin kukaan arvaakaan.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on joko trolli tai asenne vaimmainen.  Seksi mennyt valtataisteluksi, eikä mies ymmärrä naisia. Naiset haluaa seksiä ihan vapaaehtoisesti kun heitä arvostaa ja kunnioittaa ihan kaikessa. Ap:n kommeista paistaa läpi ettei näin ole. Minä minä minä ja miksei vaimo ehdota ja tee vapaaehtoisesti jotain. Minä en vonkaa..... etc typerää. Rakastava vaimo haluaa pitää miehestään hyvää huolta, vonkaamalla tai minä asenteella ei varmasti saa mitään.  Jos sinä et osoita vaimollesi rakkautta ja huomiota, niin joku muu mies sitä tekee.  Mutta näin se vain menee, että miehet joutuvat naisia huomioimaan ja rakkauttaa osoittamaan. Naiset elävät enemmän tunteella kuin miehet ja heille pitää sitä myös osoittaa.  Jos olet niin tyhmä, että jäät odottamaan että naiselle syntyisi seksihaluja ihan itsetään, niin turha toivo. Syntyy jos rakastaa ja haluaa pitää sinua hyvänä. Mutta rakkaus ei säily, jos sitä ei vaimolle osoita. Tuulimyllyjä vastaan on turha tapella.

Vaimojen seksihalut hiipuu juuri siinä vaiheessa, kun mies alkaa pitää heitä itsestään selvyytenä ja ajatus harhailee samalla muissa naisissa.  Nautinnollisen seksin saa takaisin panostamalla omaan naiseen.  Meillä vaimon halukkuus on säilynyt kaikki vuosikymmenet, mutta sen eteen on tehty kyllä "töitäkin".  Parempi kastella sitä ruohoa omalla pihalla, kun kuikuilla aidan toiselle puolen. Meillä vaimo tehnyt aloitteet jo pari vuosikymmentä. Siitä mies tietää, että jotain on tehty oikein.

Oiskohan ihan noin? Ei kaikki naiset toimi kuten sinun. Väitätkö etten olisi tehnyt kaikkea naista miellyttääkseen? Aika usein myös asettanut omien etujen edelle. Sinällään haluan olla sen verran itsekäs, että saisin miellyttävää seksiä josta nautin ja toivon mukaan myös rouva.

Hyvä kuitenkin, että sinä olet niin hieno mies, joka tietää kuinka naisen seksihalut pidetään korkealla. -AP

Vierailija
22/53 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus AP:n kysymykseen: en enää odota mitään erityistä. 32 vuotta yhteistä eloa takana ja ongelmat alkoi heti kun muutettiin yhteen. Muuten suhde on edelleen hyvä ja luottamus 100 prosenttia. Kaikkea oon yrittänyt, mutta ollaan vain seksin suhteen erilaiset. En enää oikeastaan tee aloitteita enkä koskaan ajattele, että tänään voisi olla seksiä. Nykytahti on 3-4 kertaa vuodessa. Olen luvannut itselleni joku vuosi sitten, että torjuntakiintiöni on tullut täyteen. Jos toinen on seksin suhteen estoinen ja olemattomasti kiinnostunut niin ennuste on aika huono. Ei siinä auta arvostuksen ja halun osoittaminen. Parempi etsiä elämään muuta sisältöä ja päästää itsensä pettymyksistä vaikka sitten masturboinnin avulla. M53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketjuhan on aivan kuin omasta parisuhteestani. Jumaloin vaimoani, kehun ja rakastan. Siitäkin huolimatta jos vaimoni saisi asiasta päättää seksiä olisi kerran kuussa, ovulaation aikaan ja tuolloin aloite saattaa jopa vaimoni puolelta tulla. Niinpä olenkin alkanut seuraamaan vaimon kuukautiskiertoa etten vain vahingossakaan ole työreissussa väärään aikaan. Jos minulta kysyttäisiin sopiva tahti olisi 2-3 päivän välein, näinollen lopputulema on että ehdotan seksiä 10 kertaa kuussa ja vaimo on kerran siitä kiinnostunut. Alkaa järki menemään kun 9 kertaa kymmenestä tulee kielteinen vastaus. Olosuhteet tulee olla myös täydelliset, ei stressiä, ei saa väsyttää, täytyy olla suihkun raikas, ei saa olla tekemättömiä hommia jne. Kun rakastellaan niin loppu on molempien kantilta onnellinen 90% kerroista. Liittoa takana reilu kymmenen vuotta eikä haluaisi pelkän seksinkään takia heittää kaikkea lapsia ja kotia myöten menemään. Keskusteltu on ja joskus riideltykin aiheesta, mutta kun toista ei seksi kiinnosta niin ei vaan kiinnosta. Monesti ollaan mietitty jopa yhdessä tuliko mentyä väärän ihmisen kanssa yhteen, mutta päätös on tehty ja sen kanssa on elettävä.

Vierailija
24/53 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan naisten seksuaalinen kultakausi on noin 16-35. Vaimoni tekee aina elämässä siten mikä tuntuu hyvältä.  Sitä seuratessa yli 20 vuotta tiedän hyvin yhden naisen tarinan aika hyvin. Minun parisuhteessa vaimon halut alkoi laskea voimakkaasti noin 35-vuotiaana.  Sen on huomannut esim. siitä ettei fantasioita enää ole, kun joskus oli hyvinkin villejä. Olen herännyt tietynlaiseen painajaiseen ihan hiljattain. Kun ruuhkavuosina tein tunnollisesti kaikki velvollisuuteni, niin varkain hävi se seksuaalinen vaimo, jonka tunsin.  ainakin 70% haluista katosi jonnekin. Minulla voi sanoa, että aktiivisuudesta on kadonnut huipusta max 25%. Auttauisikohan asian käsittelyyn, jos pitäisi vertaishenkilöiden kanssa puolison seksuaalisuuden hautajaiset. Mustat puvut päälle ja kaikki kertoisivat surumusiikin soidessa oman katkeran tarinansa.

Vierailija
25/53 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen seksihalut kylläkin tyypillisesti alkavat nousta 35+ vuotiaana, mutta eivät tosiaan kohdistu siihen samaan vanhaan aviomieheen enää.

Vierailija
26/53 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi te miehet jaksatte ja kestätte vuosikausia kuivassa suhteessa rakkaan vaimonne kanssa, vaimon joka ei halua seksiä kanssanne. Minä olin 13 vuotta samanlaisessa tilanteessa avoliitossa. Viimeiset viisi vuotta yritin ja tein kaikkeni, mutta avokki ei enää seksistä innostunut. Erosin lopulta ja huomasin että seksuaalisia naisia on sittenkin olemassa. Ensimmäisenä sinnkuvuotena harrastin seksiä paljon enemmän kuin avoliiton viimeisten viiden vuoden aikana. En aio koskaan enää muuttaa yhteen kenenkään naisen kanssa. Yhteinen arki on pahin seksintappaja. Naiset eivät kestä sitä jos mies on koko ajan saatavilla.

Vierailija
27/53 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi te miehet jaksatte ja kestätte vuosikausia kuivassa suhteessa rakkaan vaimonne kanssa, vaimon joka ei halua seksiä kanssanne. Minä olin 13 vuotta samanlaisessa tilanteessa avoliitossa. Viimeiset viisi vuotta yritin ja tein kaikkeni, mutta avokki ei enää seksistä innostunut. Erosin lopulta ja huomasin että seksuaalisia naisia on sittenkin olemassa. Ensimmäisenä sinnkuvuotena harrastin seksiä paljon enemmän kuin avoliiton viimeisten viiden vuoden aikana. En aio koskaan enää muuttaa yhteen kenenkään naisen kanssa. Yhteinen arki on pahin seksintappaja. Naiset eivät kestä sitä jos mies on koko ajan saatavilla.

Eivätkä miehet sitä, että nainen haluaa enemmän seksiä kuin he.

Vierailija
28/53 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten teillä ei synkkaa seksuaalisesti. Seksuaalisesti aktiivisten ihmisten pitäisi pariutua aina sellaisten ihmisten kanssa, jotka sopivat toisilleen. Pelkkä katse kertoo silloin molemmille, että nyt mennään makuuhuoneeseen.

No, eipä tämmöistä ole olemassakaan pitkissä liitoissa. Alkuvuosina ehkä. Miksi tämä huuma loppuu tai ehkä mieluummin haluaisin tietää miten sen saisi jatkumaan pitkässä liitossa. Mullakin semmoinen liitto oli, sitten tuli rahahuolet, masennus ja erektio-ongelmat. Nyt sitten vain elellään.

Vierailija
29/53 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 40 vuotta. Noin 25 vuoden yhteiselon kohdalla kävimme "vakavan keskustelun" kun aloin saada mieheltäni pakkeja. Totesimme, että mieheni ei halua niin usein kuin minä, eikä hän ymmärtänyt kuinka paljon kieltäytyminen satutti minua. Teimme kompromissin, minä yritin huomioida enemmän hänen haluttomuuttaan ja väsymystään ja hän puolestaan joskus tyydytti pelkästään minut. Jos ei halunnut/jaksanut juuri tuolloin, tiesin saavani kyllä sitten seuraavana päivänä. Ja silloinkin kun tulin torjutuksi hellimme toisiamme ilman seksiä. Nykyisin meillä on seksiä 4-5 kertaa viikossa. Ystävättärieni kanssa keskustellessa olen saanut kuulla, että heille avioliiton seksittömyys on jopa helpotus ja he ovat tyytyväisiä seksittömään elämään. He puolestaan ihmettelevät, että vieläkö minä tykkään seksistä "tässä iässä". Joskus olen kyllä toivonut, että loppuisi tai edes vähenisi tämä jatkuva kiima.

Vierailija
30/53 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on joko trolli tai asenne vaimmainen.  Seksi mennyt valtataisteluksi, eikä mies ymmärrä naisia. Naiset haluaa seksiä ihan vapaaehtoisesti kun heitä arvostaa ja kunnioittaa ihan kaikessa. Ap:n kommeista paistaa läpi ettei näin ole. Minä minä minä ja miksei vaimo ehdota ja tee vapaaehtoisesti jotain. Minä en vonkaa..... etc typerää. Rakastava vaimo haluaa pitää miehestään hyvää huolta, vonkaamalla tai minä asenteella ei varmasti saa mitään.  Jos sinä et osoita vaimollesi rakkautta ja huomiota, niin joku muu mies sitä tekee.  Mutta näin se vain menee, että miehet joutuvat naisia huomioimaan ja rakkauttaa osoittamaan. Naiset elävät enemmän tunteella kuin miehet ja heille pitää sitä myös osoittaa.  Jos olet niin tyhmä, että jäät odottamaan että naiselle syntyisi seksihaluja ihan itsetään, niin turha toivo. Syntyy jos rakastaa ja haluaa pitää sinua hyvänä. Mutta rakkaus ei säily, jos sitä ei vaimolle osoita. Tuulimyllyjä vastaan on turha tapella.

Vaimojen seksihalut hiipuu juuri siinä vaiheessa, kun mies alkaa pitää heitä itsestään selvyytenä ja ajatus harhailee samalla muissa naisissa.  Nautinnollisen seksin saa takaisin panostamalla omaan naiseen.  Meillä vaimon halukkuus on säilynyt kaikki vuosikymmenet, mutta sen eteen on tehty kyllä "töitäkin".  Parempi kastella sitä ruohoa omalla pihalla, kun kuikuilla aidan toiselle puolen. Meillä vaimo tehnyt aloitteet jo pari vuosikymmentä. Siitä mies tietää, että jotain on tehty oikein.

Se on helppo sanoa, kun on nainen, joka käyttäytyy noin. Mitäs sitten kun vaimo ei ole koskaan tehnyt aloitetta (näitäkin naisia on yllättävän paljon)? Mitäs kun vaimo ei kehtaa edes puhua seksistä? Sanoo vain, että kaikki on hyvin, mitään ei muuttaisi. Kuitenkin lähes kaikki ehdotukset yhteisen ajan viettoon tyrmätään (huono idea tai ajankohta). Ei kuitenkaan halua erota.

Rakastan vaimoani, mutta en halua elää saman katon alla ilman parisuhdetta. Minä tarvitsen yhteistä aikaa, keskusteluja, läheisyyttä ja seksiäkin. Niistä minulle syntyy se fiilis, että ollaan pari.

Vierailija
31/53 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vaimolle aina ollut vaikeaa tuon seksin kanssa. Puhetta riittää miten se on kivaa ja ihanaa, mutta kun on toiminnan aika, on aina joku vaiva, väsy tai mitä tahansa. Kymmenkunta vuotta jaksoin yrittää ties mitä, mutta lopulta tajusin, ettei oikeastaan tee itselläkään enää edes mieli. Nyt on paljon parempi, kun ei välttämättä viikkokausiin tule edes seksi mieleen. Vaimo tosin on alkanut ihmetellä ja valittaa, kun ei enää seksiä ole (lue: ei ole tarvinnut kieltäytyä) Mutta nauttikoon se pihtailusta nyt vaikka seuraavat kymmenen vuotta sitten vuorostaan.

Meilläkin alkoi oireilla kun en enää jaksanu ehdotella (ei enää saanutkaan antaa pakkeja). Oli kuulemma kolaus itsetunnolle, kun ei saanut enää tuntea olevansa haluttu. Ei millään ymmärtänyt, että minä en enää jaksa tuntea olevani hyljeksitty. Helpompi vain vältellä tilanteita ja uskotella itselleen että vaikkei hirveän haluttu olekaan, niin ihan ok kuitenkin.

Missä on se naisten kuuluisa empatiakyky tässä aiheessa? Miksei ymmärretä, että mieskin haluaisi tuntea itsensä halutuksi ja että miehenkin itsetunto voi kärsiä? Voin vain kuvitella minkälainen paskamyrsky nousisi jos minä antaisin hänelle pakit.

Vierailija
32/53 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on helppo sanoa, kun on nainen, joka käyttäytyy noin. Mitäs sitten kun vaimo ei ole koskaan tehnyt aloitetta (näitäkin naisia on yllättävän paljon)? Mitäs kun vaimo ei kehtaa edes puhua seksistä? Sanoo vain, että kaikki on hyvin, mitään ei muuttaisi. Kuitenkin lähes kaikki ehdotukset yhteisen ajan viettoon tyrmätään (huono idea tai ajankohta). Ei kuitenkaan halua erota.

Rakastan vaimoani, mutta en halua elää saman katon alla ilman parisuhdetta. Minä tarvitsen yhteistä aikaa, keskusteluja, läheisyyttä ja seksiäkin. Niistä minulle syntyy se fiilis, että ollaan pari.

Kyllä, niitä on paljonkin naisia, jonka mielestä miehen tulee sängyssä viedä. Miehen tulee osoittaa kiinnostuksensa seksiin, jotta naista kiinnostaisi. Taitaa tuo rakenne olla naaaraseläimillä geeneissä, joten ei nuo vaimot pahaa tarkoita. Käyttäytyvät enemmänkin luonnostaan..  Pahinta mitä mies voi tehdä, on lopettaa aloituksien tekeminen, huomioiminen ja halaaminen. Miehen pitää saada nainen haluamaan seksiä, ei minunkaan vaimoni itsestään näin ole tehnyt. Mutta kunnioittaminen ja rakkaus teettää aloituksia miehen hyväksi. Mutta sänkyssä minun pitää edelleen olla se joka vie.

Vierailija
33/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä asennevammaisia miehiä on paljonkin, jotka kuvittelevat, että ovat jotenkin naisen yläpuolella. Luulevat että naisen tai vaimon pitää kunnioittaa, totella ja tehdä niin kuin mies haluaa.  Kuvittelevat että olemalla mies on jotenkin naisen yläpuolella.  Kaikki uskontokunnat lienevät perustettu tälle ajatusmaailmalle, että munattomat miehet pääsivät määräilemään ja hallitsemaan naisia.  Eivät munattomat muuten pysty kohtelemaan naista tasa-arvoisena kumppanina kaikessa. Eivät osaa tai saa naista tekemään jotain tai haluamaan seksiä ihan naisen omasta halusta. Vanha, itsenäinen nainen on näille aivan kauhistus ja mahdoton vastapuoli.

Tähän olen törmännyt paljon työelämässäkin, mies esimiehet ovat savustaneet itsenäisen hyvällä itsetunnolla olevan työntekijän ulos, kun miesten oma itsetunto on ollut huono. Eivät ole pärjänneet yhtä pätevän tai itseään viisaamman vahvan naisen kanssa.  Nämä samaiset miehet käyvät huorissa tai hakevat idästä jalkavaimoja tai seurustelevat itseään huomattavasti nuoremman naisen kanssa, joka ei uskalla sanoa vastaan.  Tälläkin saitilla heidän kommenttejaan ja valituksia naisten tekemättä jättämisistä etc saa jatkuvasti lukea.  Säälittäviä uroksia.

Vierailija
34/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh. Taas noita pitää huomioida, pitää sitä, pitää tätä. Nainen ei osaa edes haluta itse, miehen pitää opettaa, miten halutaan.

Ei pidä paikkaansa, että seksuaalisus hiipuu 35 v iässä naisilla.

Jotkut on himokkaita ja haluaa koko ajan seksiä (minä esim), jotkut ei.

Selvittäkää onko joku oikea ongelma.

Joku vain pärjää vähällä seksillä. Harmi jos on mennyt yhteen miehen kanssa, joka haluaa seksiä. Tai sitten naiset eivät ole tyytyväisiä seksielämäänne, ihastunut toiseen, suhde, hormonihäiriöitä, mitä näitä nyt on.

Kertokaa vaimolle, että tämä määrä seksiä ei teille riitä, mitäs nyt tehdään?

Vierailija
35/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, niitä on paljonkin naisia, jonka mielestä miehen tulee sängyssä viedä. Miehen tulee osoittaa kiinnostuksensa seksiin, jotta naista kiinnostaisi. Taitaa tuo rakenne olla naaaraseläimillä geeneissä, joten ei nuo vaimot pahaa tarkoita. Käyttäytyvät enemmänkin luonnostaan..  Pahinta mitä mies voi tehdä, on lopettaa aloituksien tekeminen, huomioiminen ja halaaminen. Miehen pitää saada nainen haluamaan seksiä, ei minunkaan vaimoni itsestään näin ole tehnyt. Mutta kunnioittaminen ja rakkaus teettää aloituksia miehen hyväksi. Mutta sänkyssä minun pitää edelleen olla se joka vie.

Edelleenkin, aivan kun en olisi kaikkeani yrittänyt ja yritän edelleen. Vai kuvitteletko että miehen pitäisi väkisin emäntä repiä sänkyyn ja näyttää kuka se määrää seksistä? Siitähän se seksi alkaisi varmaan taas toimimaan:). Vai oisko vaimosi kuitenkin haluavaa sorttia etkä sinä kuitenkaan mikään alfauros, vaikka ehkä kuvittelet?

Vierailija
36/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu yhdessä 30 vuotta ja yhden kerran olen kieltäytynyt vaimon tekemästä aloitteesta, oli suhteen alussa kun tein silloin 14 h työpäiviä 4 kk putkeen.

Nyt on oltu selibaatissa 4.5 v kun vaimolla alkoi olemaan vaihdevuosi oireita. Sitä ennenkin oli seksiä vain 4-6krt vuodessa. Puhuttiin ja puhuttiin, lupauksia tuli ja meni kun kuulema tekee mieli seksiä silloin tällöin mutta ei tee koskaan aloitetta. Teki kuitenkin ensimmäisten vuosien aikana. Nykyisin on iPad se täydellinen rakastaja, illat istuu tabletti sylissä, käyttää koirat ja nukkumaan. En enää jaksa edes ehdottaa, yli 20v aikana tullut niitä kieltoja niin paljon. En haise pahalle, kroppa ok ja olen romantikko. Eipä ole kauan kun ostin muuten vaan ruusukimpun. Minä teen ruuat, käyn kaupassa, rouvalle jää ainoastaan imurointi. Minä hoidan pyykit, keittiön yms.. Lasten takia roikun vielä tässä suhteessa. Kunhan nuorin täyttää 12 lähden omaan kotiin, enkä ota siihen ketään naista vähään aikaan vaan nautin yksinolosta ja siitä ettei tartte miettiä ruokalistaa yms.. Rouva on jonkin verran mustasukkainen luonne, tosin en koskaan ole antanut aihetta, jos flirttailee jonkun kanssa teen sen siten että rouva ei tiedä..

Vierailija
37/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi tehdä rouva mustasukkaiseksi tuossa kohtaa ja osoittaa ettet ole mikään itsestään selvyys.

Minun vaimoni on aina tiennyt, että jos ei panosta minuun ja riittävään seksiin niin lähden. Tietää etten suostu olemaan ilman seksiä. Onneksi hänenkin mielestä parisuhde ja kaverisuhde on kaksi eri asiaa. Puolisolle saa ja pitää kertoa omista vaatimuksista. Vaihdevuodet ei ole mikään selitys. Meillä ikää yli 60v ja suksi luistaa.

Vierailija
38/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttee kunnon kriisin tai muutu ite, partaa hiusta, lihasta, tatuointia. Naama käynyt ilmeisesti tylsäksi tai arkiseksi. Ota käyttöön romantiikkaa ja vähän miesmäistä otetta sänkyyn. Jos ei toimi niin ei voi mitään ja ehkä vaihtoon.

Vierailija
39/53 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve nainen haluaa seksiä joka päivä. Jos mies on väärä niin ei maistu seksi ja kannattaa silloin erota. Sama toimii molempiin suuntiin. Tietty sillä isolla erolla et naisen on todella helppoa löytää seksistä kiinnostuneita miehiä ja testata miten miehen vaihto vaikuttaa. Sit on käyny niinki et ei miestä vaihtamalla parane elämä mut panoja löytyy ja salapanot voittaa kotipanot.

Vierailija
40/53 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wellihousuko? kirjoitti:

Me ollaan oltu yhdessä 30 vuotta ja yhden kerran olen kieltäytynyt vaimon tekemästä aloitteesta, oli suhteen alussa kun tein silloin 14 h työpäiviä 4 kk putkeen.

Nyt on oltu selibaatissa 4.5 v kun vaimolla alkoi olemaan vaihdevuosi oireita. Sitä ennenkin oli seksiä vain 4-6krt vuodessa. Puhuttiin ja puhuttiin, lupauksia tuli ja meni kun kuulema tekee mieli seksiä silloin tällöin mutta ei tee koskaan aloitetta. Teki kuitenkin ensimmäisten vuosien aikana. Nykyisin on iPad se täydellinen rakastaja, illat istuu tabletti sylissä, käyttää koirat ja nukkumaan. En enää jaksa edes ehdottaa, yli 20v aikana tullut niitä kieltoja niin paljon. En haise pahalle, kroppa ok ja olen romantikko. Eipä ole kauan kun ostin muuten vaan ruusukimpun. Minä teen ruuat, käyn kaupassa, rouvalle jää ainoastaan imurointi. Minä hoidan pyykit, keittiön yms.. Lasten takia roikun vielä tässä suhteessa. Kunhan nuorin täyttää 12 lähden omaan kotiin, enkä ota siihen ketään naista vähään aikaan vaan nautin yksinolosta ja siitä ettei tartte miettiä ruokalistaa yms.. Rouva on jonkin verran mustasukkainen luonne, tosin en koskaan ole antanut aihetta, jos flirttailee jonkun kanssa teen sen siten että rouva ei tiedä..

menkää ihmees terapiaan laittaa psygot vaimoos liikettä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme