Onko perheen isä ja mies vastuussa vaimon viihdyttämisestä?
Miehellä kivoja illan viettoja työpaikalta ja tietty kaikki ilman. Meillä ei ole ikinä varaa mennä mihinkään kahdestaan tai niin että menisin "yksin".
Vahdin lapsia ja hoidan hommat yksin kun mies on näissä menoissa..
Pitääkö noita mielestänne korvata minulle jotenkin?
Kommentit (23)
Totta kai miehesi hoitaa lapsia että sinä pääset vastaavasti tekemään jotain.
Rahankäyttö syyniin jos ei ole varaa käydä koskaan missään.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin?
No en. Meillä on pienet lapset.
Kyllä vaimoa pitää viihdyttää joka ilta. Monesti päivisinkin ja huom. pyytämättä.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin hoitamalla lapsia ja tarjoamalla yhtä monta vapaailtaa.
Ja menen minne..? 10 h lenkillä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaimoa pitää viihdyttää joka ilta. Monesti päivisinkin ja huom. pyytämättä.
Noin mieskin ajattelee. Et jos nu**itaan niin se riittää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole niin ei ole. Jos on ylimääräistä, se on miehen rahaa koska on työssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti itse valinnut kotona olosi? Ei ole sitten rahaa. Aikansa kutakin, tilanne muutu kun itse menet töihin ja on kahden aikuisen tulot käytössä.
Tämähän se naisten kuvitelma on, että miehen rooli parisuhteessa on toimia naisen viihdyttäjänä.
Pitäkää píllunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti itse valinnut kotona olosi? Ei ole sitten rahaa. Aikansa kutakin, tilanne muutu kun itse menet töihin ja on kahden aikuisen tulot käytössä.
Valinnut ja valinnut.. Yhteisellä päätöksellä.
On . Mikäli aikoo tulevaisuudessakin olla perheenisä ja jonkun mies.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se naisten kuvitelma on, että miehen rooli parisuhteessa on toimia naisen viihdyttäjänä.
Pitäkää píllunne.
Ei tämä nyt pelkästään parisuhdetta koske. Meillä on tässä muitakin kuin minä ja mies.
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää píllunne.
Tämä kertookin mikset kelpaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole niin ei ole. Jos on ylimääräistä, se on miehen rahaa koska on työssä.
Ei tietenkään ole miehen omaa rahaa, jos sinä kerran hoidat lapsia niin että mies pystyy töitään tekemään iltakaudetkin. Jos olisit töissä, mies joutuisi maksamaan lastenhoidosta, ja iltahoidoista, jos sinä et hoitaisi.
Eli kyllä sinulla pitää olla myös oikeus käyttää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
On . Mikäli aikoo tulevaisuudessakin olla perheenisä ja jonkun mies.
Niin minustakin. Mies näkee vain sen että valitan hänen menoistaan ja olen ilkeä ja epäreilu.
Sitten jos minä johonkin "pääsen" on se kauppareissu lidliin tai johonkin lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat vaan töissä olevalle miehelle laskun kaikesta siitä ajasta, jonka olet yksin vastuussa lapdistanne. Kuka hullu jää ilmaiseksi töistä pois kakaroita hoitamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat vaan töissä olevalle miehelle laskun kaikesta siitä ajasta, jonka olet yksin vastuussa lapdistanne. Kuka hullu jää ilmaiseksi töistä pois kakaroita hoitamaan?
Itsekin jätin poikien saunaillan väliin, kin vaimo ehdotti, että tehtäisiin jotakin yhdessä. Tehtiinhän me, katselin useamman tunnin, on vaimo surffaili netissä eli sellaista yhteistä aikaa.
ap makaa siis kotona, ja itkee kun miehellä on pakollisia menoja?`