Nyt keksitään ihka oikea provoaloitus!
No niin, nyt viisaat päät yhteen: keksitään yhdessä oikea provo!
Mä ehdotan aineksiksi että perheessä on ainakin esiteini tytär, ja mies joka ei ymmärrä metatyön päälle. Mitäs muuta?
Kommentit (91)
Otin teiniltä lintsaamisen vuoksi pleikkarin virtalähteen takavarikkoon. Hän kosti myymällä autoni. Miten nyt pääsen töihin?
Makaroonin keitinvedestä on kehitetty syöpälääke. Tiedemiehet saivat idean AV palstalta. Palstalaiset saavat patentin nimiinsä.
Jauhenliha vaihtui mustafapapuihin
Anoppi tuli viikoksi kylään. Vaatii saada nukkua parivuoteessa keskellä kanssamme.
Otin vahingossa naapurin auton ja huomasin vasta, kun olin ajanut n. 25km. Mitä teen? En voi palauttaa autoa, muuten naapuri huomaa. Entäs jos se on soittanut poliisille? Mitä mä nyt teen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on metatyö? Metaani päissään työskentelyä vai metamfetamiinin voimalla?
Metamfetamiini ratkaisee perheenäidin metatyöongelmat mutta mies ihmettelee kun hampaat hävis!!!
........ Mutta mies olikin todella tyytyväinen suuseksiin. Hampaat eivät olleet tiellä.
Kuka tahtoo rahaa? Minulla on ylimääråistä.
Siis Monopolirahaa. Löysin sattumalta roskista.
Meillä tehdään remppaa, nyt vuorossa makkarin lattiat ja mies osti illumilaminaatit, vaikka piti ostaa parkettilattiat!
Ohhoh! Tää on tosi! Nainen synnytti 8 koiranpentua. Hän toimi koiran sijaissynnyttäjänä.
Nuuhkaisin mieheni pyllyä ja se haisi kakalle,kun hän pieraisi!
Porvoon kaupunki evakuoidaan. Hätätilanteesta johtuen jokaisen helsinkiläisen on majoitettava porvoolainen kotiinsa kunnes löytyy pysyvä ratkaisu.
Keitin anopille kahvia laittamalla kahvinporot vedenkeittimeen. Hän tykästyi siihen niin, että käy päivittäin "pikakahveilla". Kuinka selitän vaimolle?
Käyn kahdessa työssä, rahat ei tahdo riittää. Nyt mies on alkanut vaatimaan ,että ottaisin vielä lehtienjakelua lisäksi. Haluaisi isomman näytön , koska pelaa lähes koko päivän .
Tonttuovi hautakiveen ensi jouluna, olisko hyvä idea?
Aktiivimalli saadaan toimivaksi laittamalla kaikki työttömät suunnittelemaan sotea.
Mieheni ei muista nimeäni! Tosi törkeetä! Mieheni asuu samassa talossa kuin minä, tosin edellisen kerroksen asunnossa numero 22.
Joka päivä näen hänet ja olen varannut hänet, mutta hän ei ole tietoinen olemassaolostani, mun mies!
Sähköautoni toimintasäde on vain sata metriä. Saako mistään pidempiä latauskaapeleita?
Tuttavan tytär toivoo synttärilahjaksi Littlest Pet Shop Boys -figuureja. Olen koettanut löytää niitä netistäkin, mutta edes EBAYstä ei löydy. Tietääkö joku niistä? Kyse siis ei ole eläinhahmoista.
Taloyhtion pyykkituvassa roikkuu Munsalon kansallispuku. Mitä teen?