Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt keksitään ihka oikea provoaloitus!

Vierailija
22.02.2019 |

No niin, nyt viisaat päät yhteen: keksitään yhdessä oikea provo!

Mä ehdotan aineksiksi että perheessä on ainakin esiteini tytär, ja mies joka ei ymmärrä metatyön päälle. Mitäs muuta?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri porasi reiän seinän ja meidän tonttuoven läpi ja tirkistelee sieltä meille. Emme voi tehdä mitään koska lapset ovat innoissaan ja ovat varmoja että siellä on tonttu.

Vierailija
42/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin pomoni eväät tänään työpaikan jääkaapista, salaa tietysti. Viime viikolla söin työpaikan Niilon eväät. Muut epäilevät Nico-Petteriä, mutta onneksi kukaan ei epäile minua, en ole jäänyt kiinni tästä.

Muiden eväät ovat aina parempia, säästää rahaa myös,hyvä rahansäästövinkki köyhille! Ei tarvitse edes leipäjonoon mennä. On tämä rankkaa tienata 3000e/kk rahaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä töitä, kun lomailukin ottaa voimille?

Vierailija
44/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin miehen naisellinen läskiperse varjostaa pihaamme, mitä kesäkukkia istuttaisin?

Vierailija
45/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi oli sisustanut koko kotimme uusiksi sillä aikana, kun olimme hiihtolomamatkalla. Anopilla on oma avain, jota en uskalla ottaa pois. Mies meni sen antamaan eikä suostu hänkään sanomaan, että antaisi sen pois. Kaikki huonekalut oli viety pois ja uudet on sellaiset, mitkä eivät vastaa yhtään makuani. Minulla on tarkka maku. 

Vierailija
46/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käly ei usko minun olevan lapseni äiti. Väittää äidin olevan Joku Kardashianeista.

Vierailija
47/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja ex-anopilla on suhde. Jäin melkein kiinni, kun nyksä oli nähnyt meidät puistossa halailemasta. Selitin hänen olevan kummitätini, jota en ollut nähnyt vuosiin.

Nyt pelottaa, että vaimo tarkistaa valokuva-albumini ja jään valheesta kiinni. Tunnustanko vai hävitänkö kuvat?

Vierailija
48/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi täytti 75v. ja tunki itsensä vanhojen tansseihin. Tyttäremme häpesi silmät päästään. Jatkoilla anoppi laski allensa, oksensi tarjoilukulhoon ja roikkui poikien kaulassa. Mitä teen?

Vierailija
49/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä viikonlopuksi keksisin meidän saatananpalvoja lastemme kanssa. Ei jaksa ainaisia oujailuja ja uhrimenoja. Jotain hyviä raikkaita vinkkejä kehiin kiitos.

Vierailija
50/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on hävinnyt. Pitããkö minun ilmoittaa siitã johonkin vai vaan nauttia tilanteesta?

Vierailija
51/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-yksinhuoltaja iski akateemisen miehen!

Vierailija
52/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri työntää jätepaperinsa meidän postiluukusta sisään. Muuten ei haittais  mutta lehdet ovat kovin vanhoja. Kehtaanko pyytää tuoreempia?

Vierailija
53/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana mieheni vela-isälle

Vierailija
54/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Poikani on pottuhullu! Poikani sängyn alta löytyi perunamaa.

Vierailija
55/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni äiti joutaa aina lapsenvahdiksi, auttaa arkiasioiden hoidossa ja tukee meitä taloudellisesti (asumme ilmaiseksi hänen omistamassaan asunnossa ja hän maksaa myös mieheni auton kulut).

Anoppi ei ole ikinä moittinut tekemisiäni eikä edes neuvonut pyytämättä.

Nyt hän oli sitten ostanut koko perheelle kahden viikon loman koulujen päättymisen jälkeen. Ensin viikko New Yorkissa ja sitten toinen viikko Hawai'illa.

Ehdin jo kovin ilahtua lomasta, mutta sitten kuulin, että anoppi aikoo tunkea mukaan matkalle. Miten voisin kieltää häntä?

Vierailija
56/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen raskaana mieheni vela-isälle

Vale-isälle :D

Vierailija
57/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kysymässä naapurilta, miksi tämä oli vaihtanut WLANinsa salasanan, niin tämä kehtas alkaa huutaa minulle, vaikka se oli MUN mies, jonka verkkopeli katkes kesken kaiken vaan sen takia, ettei toi kitupiikki voi jakaa nettiään.

Miten saan naapurin salasanan "häkättyä"?

Vierailija
58/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani vetää käpäläänsä ja koirani kuusysittää marsun kanssa. Mitä ihmettä täällä tapahtuu?

Vierailija
59/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rauhanomaisesti eroon miehen mauttomasta autisti-takista?

Vierailija
60/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin pyykkini yöksi kuivaushuoneeseen ja kun menin aamulla katsomaan, niin siellä roikkui ihan jonkun muun pyykit.

Olin jo soittamassa huoltofirmaan, että mitäs v&€@ua nyt tehdään, että missä mun pyykit on, kun huomasin, että ne olikin siististi viikattu mun pyykkisäkkeihin.

Jum@l@ut@! Lakanatkin oli mankeloitu!

Olin tosi ilahtunut, mutta sit ku vilkaisin varauskirjasta, että kenellä oli se mun jälkeinen pyykkivuori, niin se oli alakerran h0m0!

Se on klähminyt mun pyykkejä. VIDDU! Sinne meni kalliit vaatteet ja lakanat roskiin!

Pakko saada viinaa. Alkoon ->

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän