Nyt keksitään ihka oikea provoaloitus!
No niin, nyt viisaat päät yhteen: keksitään yhdessä oikea provo!
Mä ehdotan aineksiksi että perheessä on ainakin esiteini tytär, ja mies joka ei ymmärrä metatyön päälle. Mitäs muuta?
Kommentit (91)
Olen voittanut jättipotin ja olen juuri nyt Veikkauksen tarjoamilla juhlakahveilla. Kysyttävää?
Juon tässä viintä ja ajattelin voiko ruuanlaitossa kaalta käyttää ananaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Söin pomoni eväät tänään työpaikan jääkaapista, salaa tietysti. Viime viikolla söin työpaikan Niilon eväät. Muut epäilevät Nico-Petteriä, mutta onneksi kukaan ei epäile minua, en ole jäänyt kiinni tästä.
Muiden eväät ovat aina parempia, säästää rahaa myös,hyvä rahansäästövinkki köyhille! Ei tarvitse edes leipäjonoon mennä. On tämä rankkaa tienata 3000e/kk rahaa
Hieman muunneltuna:
Syön aina toisten eväitä töissä. Milloin kenenkin, kenellä nyt sattuu olemaan parhaat eväät. En jää kiinni, koska olen alusta asti toitottanut olevani vegaani, mutta varastamani eväät ovat aina liharuokia. Silmänlumeeksi syön aina myös salaattia niin että joku näkee ja saarnaan vegaaniuden autuudesta. Saankin aina syödä rauhassa.
Kerran oli kaksi niin herkullista annosta, lasagnea ja pihviä kermaperunoilla tarjolla, että en osannut valita.
Laitoin hämäykseksi toisen osaston taukotilan mikrouuniin ruoka-annoksen ja lämmityajaksi puoli tuntia.
Se syttyi tuleen ja kaiken hässäkän keskellä sain kaikessa rauhassa syödä sekä lasagnen, että pihvin. Se vähän harmitti, etten jaksanut kaikkia kermaperunoita.
Ai niin se tyyppi, jonka annoksen laitoin mikroon, sai huudot palopäälliköltä ja omalta pomoltaan ja potkut. Harmi. Sillä oli usein hyviä eväitä.
Olen juuri nyt treffeillä elämäni miehen kanssa. Kysyttävää? (Kirjoitan kahvilan vessasta)
Synnytan juuri nyt esikoistani. Ponnistan nyt! Kysyttävää?
Istun juuri nyt työpaikan vessassa ka-kalla. Kysyttävää?
Pitääkö pussilakanat poistaa muovipussista ennen käyttöä? Eihän ne sitten enää ole pussilakanat.
Joku missä vaimo kehuu miehensä saavutuksilla.
Vähän samaan tapaan kuin vanhemmat kehuvat lapsensa saavutuksilla ikään kuin omien ne itselleen ja ottaen asiasta kunnian.
Selvitetään nyt tämä viimeinkin: Onko se pussilakana vai makuupussi?
Voiko muka Porvoosta tulla muutakin provoa?
Vaimoni unohti olevansa naimisissa ja heräsi aamulla toisen miehen vierestä. Mitä teen? Kysyy aviomies.
Isäni on kunnanvaltuutettu ja yksi muija väittää että on paksuna sille. Onneks iskä heittää sen tältä paikkakunnalta v..uun koska meidän perheell ei ryppyillä ja isällä on valtaa.
Mä tiiän sen luntun ja kerroin tän sille ja jos ei muuta maaliskuun aikana se katuu ja iskä ajaa sen ulos meiän kunnasta.
Säästän helposti 3000€ kuukausituloista 50000€ vuodessa.
Miksi se ei onnistu muilta?
Perheellinen henkilö joutuu pitämään kesälomansa elokuussa, vaikka perheetön työkaveri saa pitää heinäkuussa.
Ihan kohta alkaa olla taas se aika vuodesta että lomaprovot tulevat ajankohtaisiksi.
Talossani juorutaan, että naapurissani harrastetaan joka ilta kovaäänistä seksiä, mutta koska olen lähes kuuro en kuule mitään makuuhuoneeseeni.
Koen jääväni osattomaksi.
Voinko pyytää, että pääsisin katsomaan?
Näin Porvoossa miehen pyöräilevän Munsalan kansallispuku päällään.
Hän sanoi menevänsä ostamaan paistonpannua.
Mitä teen?
Odotin bussipysäkillä bussia.
Kun se tuli ja näytin pysähtymismerkkiä, niin se kuski morjesti takas ja ajo naama virneessä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Näin Porvoossa miehen pyöräilevän Munsalan kansallispuku päällään.
Hän sanoi menevänsä ostamaan paistonpannua.
Mitä teen?
Sinuna antaisin parhaimman jauhenlihareseptini ja toivottaisin hyvää kevään jatkoa,
Naapurista kuuluu häiritseviä tamponien asettelu ääniä. Mihin voin valittaa asiasta?