Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt keksitään ihka oikea provoaloitus!

Vierailija
22.02.2019 |

No niin, nyt viisaat päät yhteen: keksitään yhdessä oikea provo!

Mä ehdotan aineksiksi että perheessä on ainakin esiteini tytär, ja mies joka ei ymmärrä metatyön päälle. Mitäs muuta?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurista kuuluu häiritseviä tamponien asettelu ääniä. Mihin voin valittaa asiasta?

Vierailija
62/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut jättipotin ja olen juuri nyt Veikkauksen tarjoamilla juhlakahveilla. Kysyttävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon tässä viintä ja ajattelin voiko ruuanlaitossa kaalta käyttää ananaan kanssa.

Vierailija
64/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin pomoni eväät tänään työpaikan jääkaapista, salaa tietysti. Viime viikolla söin työpaikan Niilon eväät. Muut epäilevät Nico-Petteriä, mutta onneksi kukaan ei epäile minua, en ole jäänyt kiinni tästä.

Muiden eväät ovat aina parempia, säästää rahaa myös,hyvä rahansäästövinkki köyhille! Ei tarvitse edes leipäjonoon mennä. On tämä rankkaa tienata 3000e/kk rahaa

Hieman muunneltuna:

Syön aina toisten eväitä töissä. Milloin kenenkin, kenellä nyt sattuu olemaan parhaat eväät. En jää kiinni, koska olen alusta asti toitottanut olevani vegaani, mutta varastamani eväät ovat aina liharuokia. Silmänlumeeksi syön aina myös salaattia niin että joku näkee ja saarnaan vegaaniuden autuudesta. Saankin aina syödä rauhassa.

Kerran oli kaksi niin herkullista annosta, lasagnea ja pihviä kermaperunoilla tarjolla, että en osannut valita.

Laitoin hämäykseksi toisen osaston taukotilan mikrouuniin ruoka-annoksen ja lämmityajaksi puoli tuntia.

Se syttyi tuleen ja kaiken hässäkän keskellä sain kaikessa rauhassa syödä sekä lasagnen, että pihvin. Se vähän harmitti, etten jaksanut kaikkia kermaperunoita.

Ai niin se tyyppi, jonka annoksen laitoin mikroon, sai huudot palopäälliköltä ja omalta pomoltaan ja potkut. Harmi. Sillä oli usein hyviä eväitä.

Vierailija
65/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri nyt treffeillä elämäni miehen kanssa. Kysyttävää? (Kirjoitan kahvilan vessasta)

Vierailija
66/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytan juuri nyt esikoistani. Ponnistan nyt! Kysyttävää?

Vierailija
67/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun juuri nyt työpaikan vessassa ka-kalla. Kysyttävää?

Vierailija
68/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö pussilakanat poistaa muovipussista ennen käyttöä? Eihän ne sitten enää ole pussilakanat.

Vierailija
69/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku missä vaimo kehuu miehensä saavutuksilla.

Vähän samaan tapaan kuin vanhemmat kehuvat lapsensa saavutuksilla ikään kuin omien ne itselleen ja ottaen asiasta kunnian.

Vierailija
70/91 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitetään nyt tämä viimeinkin: Onko se pussilakana vai makuupussi?

Vierailija
71/91 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko muka Porvoosta tulla muutakin provoa?

Vierailija
72/91 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni unohti olevansa naimisissa ja heräsi aamulla toisen miehen vierestä. Mitä teen? Kysyy aviomies.

Vierailija
73/91 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on kunnanvaltuutettu ja yksi muija väittää että on paksuna sille. Onneks iskä heittää sen tältä paikkakunnalta v..uun koska meidän perheell ei ryppyillä ja isällä on valtaa.

Mä tiiän sen luntun ja kerroin tän sille ja jos ei muuta maaliskuun aikana se katuu ja iskä ajaa sen ulos meiän kunnasta.

Vierailija
74/91 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän helposti 3000€ kuukausituloista 50000€ vuodessa.

Miksi se ei onnistu muilta?

75/91 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellinen henkilö joutuu pitämään kesälomansa elokuussa, vaikka perheetön työkaveri saa pitää heinäkuussa.

Ihan kohta alkaa olla taas se aika vuodesta että lomaprovot tulevat ajankohtaisiksi.

Vierailija
76/91 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossani juorutaan, että naapurissani harrastetaan joka ilta kovaäänistä seksiä, mutta koska olen lähes kuuro en kuule mitään makuuhuoneeseeni.

Koen jääväni osattomaksi.

Voinko pyytää, että pääsisin katsomaan?

Vierailija
77/91 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Vierailija
78/91 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Porvoossa miehen pyöräilevän Munsalan kansallispuku päällään.

Hän sanoi menevänsä ostamaan paistonpannua.

Mitä teen?

Vierailija
79/91 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin bussipysäkillä bussia.

Kun se tuli ja näytin pysähtymismerkkiä, niin se kuski morjesti takas ja ajo naama virneessä ohi.

Vierailija
80/91 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Porvoossa miehen pyöräilevän Munsalan kansallispuku päällään.

Hän sanoi menevänsä ostamaan paistonpannua.

Mitä teen?

Sinuna antaisin parhaimman jauhenlihareseptini ja toivottaisin hyvää kevään jatkoa, 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän