Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää työkaveri joka avautuu poikansa koulukiusaamisesta

Vierailija
22.02.2019 |

Ilmeisesti kiusaaminen on atkunut syksystä saakka. En ymmärrä miksi tuosta pitää puhua työpaikalla? Kaipaako jotain sääliä- tai empatiaa?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä aikuisten ihmisten kanssa käytävää keskustelua. Jospa puhuisi muille kin sinulle, jota ei kiinnosta.

Puhuu muillekin ja en ole ainoa jota ärsyttää. Viimeksi eilen oli tällainen avautuminen kiusaamisesta, koulukin on kuulemma niin välinpitämätön, kun siellä ei kuulemma puututa kiusaamiseen. Vaikea uskoa, että suomessa annetaan kiusaamisem jatkua noin pitkään. Itse entisenä kiusaajana kyllä tiedän, että siihen puututaan.

Miten arvasinkaan, että entinen / nykyinen kiusaajahan se siellä :D

Sulta puuttuu joku palikka päästä. Ja entisenä kiusattuna sanon, ettei valitettavasti puututa.

Toivottavasti joudut itse kiusasamisen kohteeksi, niin oppisit vähän jotain.

Vierailija
22/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap mukava entisenä koulukiusaajana tietää, että olet mahdollisesti pilannut jonkun elämän lopullisesti.

Yritätkö sä syyllistää mua? Ei toimi minuun. En kadu mitään menneisyydestäni, tehty mikä tehty ei sille mitään enää voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap mukava entisenä koulukiusaajana tietää, että olet mahdollisesti pilannut jonkun elämän lopullisesti.

Yritätkö sä syyllistää mua? Ei toimi minuun. En kadu mitään menneisyydestäni, tehty mikä tehty ei sille mitään enää voi.

Ei tietenkään toimi. Et tietenkkään kadu. Tehty mikä tehty, ei sille enää mitään voi, paitsi karman laki.

Vierailija
24/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No monella työpaikalla työkaverit tuntevat toisensa. Tuollainen koulukiusaus voi olla vanhemmillekin todella kuormittavaa ja siksi se pyörii koko ajan mielessä.

Voisi silti aikuinen ihminen hieman ajatella asiaa muiden näkökulmasta joka on kyseiseen asiaan evvk.

Niin, varmasti voi. Oletko itse aivan varma, että kaikki omat juttusi kiinnostavat muita ihmisiä?

Ainakaan en puhu yksityiselämästäni.

Ymmärrän. Se ei olekaan mikään meriitti aikuisten kesken, että oli entinen koulukiusaaja ja tahallaan pilasi muiden elämän.

Ai, sulle yksityiselämästa puhuminen tarkoittaa sitä, että pitää alkaa jauhamaan peruskouluasioista? Itselleni se tarkoittaa ihan muuta. Esimerkiksi työyhteisössä tiedetään mulla olevan lapsia, mutta en puhu lapsistani töissä, kaikki ei tiedä edes heidän nimiä.

Vierailija
25/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5  Hyvin toteutettu ja tunteita nostattava "väärä asenne sivulauseessa esiin" provo

Vierailija
26/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että suomessa annetaan kiusaamisem jatkua noin pitkään. Itse entisenä kiusaajana kyllä tiedän, että siihen puututaan.

Eli sinua ahdistaa omat tekosi! Aivan oikein! Onko lapsesikin koulukiusaaja ja pelkäät että hänenkin touhunsa tulevat työpaikan puheenaiheeksi. 

Ei ahdista. Muistan sen, että siihen puututtiin. Lapseni ei ole kiusaaja vaan kaikkien kaveri ja koulunsa yksi suosituimmista oppilaista. Mikäli lapseni olisi kiusattuna en ottaisi sitä puheeksi työpaikalla, koska asia ei kuulu heille.

Ai puututtiin vai? No tehosiko puuttuminen? Entäpä se tuho, mitä sait aikaan ennen puuttumista? Karma.

Tehosi. Ei kiusattu enää.

Vierailija
27/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä aikuisten ihmisten kanssa käytävää keskustelua. Jospa puhuisi muille kin sinulle, jota ei kiinnosta.

Puhuu muillekin ja en ole ainoa jota ärsyttää. Viimeksi eilen oli tällainen avautuminen kiusaamisesta, koulukin on kuulemma niin välinpitämätön, kun siellä ei kuulemma puututa kiusaamiseen. Vaikea uskoa, että suomessa annetaan kiusaamisem jatkua noin pitkään. Itse entisenä kiusaajana kyllä tiedän, että siihen puututaan.

Sulta puuttuu joku palikka päästä. Ja entisenä kiusattuna sanon, ettei valitettavasti puututa.

No ei sulla ainakaan empatiaa ole. Toivot kiusattuna muiden kokevan saman. Taitaa itseltäsi puuttua joku palikka päästä, varmasti sen sinusta vaistoaa irl. Tiedä, vaikka se olisi syy miksi jouduit kiusatuksi. Fakta on se, että kiusatuissa on aina jotain 'vikaa' kuten sinussa.

Vierailija
28/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että suomessa annetaan kiusaamisem jatkua noin pitkään. Itse entisenä kiusaajana kyllä tiedän, että siihen puututaan.

Eli sinua ahdistaa omat tekosi! Aivan oikein! Onko lapsesikin koulukiusaaja ja pelkäät että hänenkin touhunsa tulevat työpaikan puheenaiheeksi. 

Ei ahdista. Muistan sen, että siihen puututtiin. Lapseni ei ole kiusaaja vaan kaikkien kaveri ja koulunsa yksi suosituimmista oppilaista. Mikäli lapseni olisi kiusattuna en ottaisi sitä puheeksi työpaikalla, koska asia ei kuulu heille.

Ai puututtiin vai? No tehosiko puuttuminen? Entäpä se tuho, mitä sait aikaan ennen puuttumista? Karma.

Tehosi. Ei kiusattu enää.

Ja kauanko kiusaamista kesti ennen kuin siihen puututtiin? 

Vierailija
29/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään toimi. Et tietenkkään kadu. Tehty mikä tehty, ei sille enää mitään voi, paitsi karman laki.

Karmaa ei ole olemassa.

Vierailija
30/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sulla ainakaan empatiaa ole. Toivot kiusattuna muiden kokevan saman. Taitaa itseltäsi puuttua joku palikka päästä, varmasti sen sinusta vaistoaa irl. Tiedä, vaikka se olisi syy miksi jouduit kiusatuksi. Fakta on se, että kiusatuissa on aina jotain 'vikaa' kuten sinussa.

Mene hoitoon. Sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Vierailija
31/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmaa ei ole olemassa.

Ei vai? No joskushan se selviää.

Vierailija
32/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäisen huolestuttavaa, jos AIKUINEN on tätä mieltä. Mikä sun kiusaamissasi oli "vikana", liian ujo, liian herkkä? Olit vaan yksinkertaisesti kateellinen, eikö niin. Tottakait väität vastaan, vaikeaahan se on myöntää. Hyvää en sinulle toivo.

Vierailija
33/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ihmiset ootte noin tyhmiä, että ette tunnista ilmiselvää trollia?

Vierailija
34/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikoillahan ei tosiaan saa olla enää ihminen. Kaikki inhimillinen on tabu olipa kyse lapsesta, läheisen kuolemasta,/sairaudesta ihan mitä  vaan yksityistä elämää koskevat asiat. En tiedä onko se oikein, mutta kiitos rehellisyydestäsi provoilit tai et. Kertoo siitä, mihin me ihmiset olemme menossa. Mielenterveysongelmat lisääntyvät.

Vierailija
35/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te ihmiset ootte noin tyhmiä, että ette tunnista ilmiselvää trollia?

Trolli tai ei, niin jos joku jotain ajattelemisen aihetta saisi. Ennemmin kyllä epäilen, että ap:ta kaduttaa aloituksensa, kun ei saanutkaan komppausta vaan paheksuntaa.

Vierailija
36/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjotus totta,niin ap on täysin tärähtänyt.

Vierailija
37/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä. 

Vierailija
38/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työkaverisi sanoi, kun kerroit ettei sinua kiinnosta?

Vierailija
39/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennustaja kirjoitti:

Työpaikoillahan ei tosiaan saa olla enää ihminen. Kaikki inhimillinen on tabu olipa kyse lapsesta, läheisen kuolemasta,/sairaudesta ihan mitä  vaan yksityistä elämää koskevat asiat. En tiedä onko se oikein, mutta kiitos rehellisyydestäsi provoilit tai et. Kertoo siitä, mihin me ihmiset olemme menossa. Mielenterveysongelmat lisääntyvät.

Kaikki työpaikat eivät ole tuollaisia kuin ap:llä. Eivät kaikki ihmiset onneksi ole ap:n kaltaisia empatikyvyttömiä muiden rääkkääjiä.

Vierailija
40/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua kuulostat kyllä aika kamalalta ihmiseltä. No ruma sielu on ruma sielu.