Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää työkaveri joka avautuu poikansa koulukiusaamisesta

Vierailija
22.02.2019 |

Ilmeisesti kiusaaminen on atkunut syksystä saakka. En ymmärrä miksi tuosta pitää puhua työpaikalla? Kaipaako jotain sääliä- tai empatiaa?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monella työpaikalla työkaverit tuntevat toisensa. Tuollainen koulukiusaus voi olla vanhemmillekin todella kuormittavaa ja siksi se pyörii koko ajan mielessä.

Vierailija
2/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No monella työpaikalla työkaverit tuntevat toisensa. Tuollainen koulukiusaus voi olla vanhemmillekin todella kuormittavaa ja siksi se pyörii koko ajan mielessä.

Voisi silti aikuinen ihminen hieman ajatella asiaa muiden näkökulmasta joka on kyseiseen asiaan evvk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aikuisten ihmisten kanssa käytävää keskustelua. Jospa puhuisi muille kin sinulle, jota ei kiinnosta.

Vierailija
4/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi silti aikuinen ihminen hieman ajatella asiaa muiden näkökulmasta joka on kyseiseen asiaan evvk.

Niin, varmasti voi. Oletko itse aivan varma, että kaikki omat juttusi kiinnostavat muita ihmisiä?

Vierailija
5/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että muita kiinnostaa seurata, kun räpläät Instagramia koko ajan, suret näppylöitäsi ja kahdeksaa liikakiloasi?

Vierailija
6/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä aikuisten ihmisten kanssa käytävää keskustelua. Jospa puhuisi muille kin sinulle, jota ei kiinnosta.

Puhuu muillekin ja en ole ainoa jota ärsyttää. Viimeksi eilen oli tällainen avautuminen kiusaamisesta, koulukin on kuulemma niin välinpitämätön, kun siellä ei kuulemma puututa kiusaamiseen. Vaikea uskoa, että suomessa annetaan kiusaamisem jatkua noin pitkään. Itse entisenä kiusaajana kyllä tiedän, että siihen puututaan.

Vierailija
7/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Annappa kun arvaan, olet lapseton itsekeskeinen omaan napaan tuijottelija ( p a s k a !) Liian harvalle ihmiselle oma lapsi on tärkeintä, niille joille on, koulukiusaaminen on traumaattista myös vanhemmille. Nähdä lapsen kärsimys..

Vierailija
8/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, varmasti voi. Oletko itse aivan varma, että kaikki omat juttusi kiinnostavat muita ihmisiä?

Ainakaan en puhu yksityiselämästäni.

Vierailija
9/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tunnevammainen ja sosiaalisesti urpo tyyppi, joka tulee vauva.fi:hin kertomaan ärtymyksestään.

Vierailija
10/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että suomessa annetaan kiusaamisem jatkua noin pitkään. Itse entisenä kiusaajana kyllä tiedän, että siihen puututaan.

Eli sinua ahdistaa omat tekosi! Aivan oikein! Onko lapsesikin koulukiusaaja ja pelkäät että hänenkin touhunsa tulevat työpaikan puheenaiheeksi. 

Vierailija
11/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse entisenä KIUSAAJANA?! AP!! Tunnetko syyllisyyttä, KYLLÄ! Sä olet ollut/olet juuri tuommoinen rääkkääjä. Mahdatko olla nykyinen työpaikkakiusaaja?

Vierailija
12/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap mukava entisenä koulukiusaajana tietää, että olet mahdollisesti pilannut jonkun elämän lopullisesti.

Vierailija
13/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mä en ylipäätään ymmärrä miksi siellä töissä pitää kälättää kaikki henkilökohtaiset asiat, eikö voitais vain tehdä töitä ja puhua näitä työjuttuja eteenpäin? Ja pahinta on ne jotka utelee meiltä muita kertomaan jotain meheviä omia juttuja koko porukalla mässäiltäväksi...

Vierailija
14/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että muita kiinnostaa seurata, kun räpläät Instagramia koko ajan, suret näppylöitäsi ja kahdeksaa liikakiloasi?

Puhuitko nyt itsestäsi? Nimittäin mulla on kaunis- ja hyväkuntoinen iho, ei ole ylipainoakaan. Ei ole ulkonäköongelmia, joten kenenkään ei tarvitse töissä kuunnella mun surkuttelua ja voivottelua ulkonäöstä.

Vierailija
15/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä ihme sua vaivaa? Ei ainakaan liika empatia.

Vierailija
16/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap! Annappa kun arvaan, olet lapseton itsekeskeinen omaan napaan tuijottelija ( p a s k a !) Liian harvalle ihmiselle oma lapsi on tärkeintä, niille joille on, koulukiusaaminen on traumaattista myös vanhemmille. Nähdä lapsen kärsimys..

En ole lapseton enkä todellakaan omaan napaan tuijottelija. Tein ihan asiallisen ketjun, jossa toivoin saavani näkemyksiä miksi työkaveri avautuu meille muille tuosta kiusaamisasiasta.

Vierailija
17/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Se ei olekaan mikään meriitti aikuisten kesken, että oli entinen koulukiusaaja ja tahallaan pilasi muiden elämän.

Vierailija
18/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lapseton enkä todellakaan omaan napaan tuijottelija. Tein ihan asiallisen ketjun, jossa toivoin saavani näkemyksiä miksi työkaveri avautuu meille muille tuosta kiusaamisasiasta.

Jos kerran et ole lapseton, niin kasvata lapsesi niin, etteivät heKIN kiusaa muita.

Vierailija
19/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että suomessa annetaan kiusaamisem jatkua noin pitkään. Itse entisenä kiusaajana kyllä tiedän, että siihen puututaan.

Eli sinua ahdistaa omat tekosi! Aivan oikein! Onko lapsesikin koulukiusaaja ja pelkäät että hänenkin touhunsa tulevat työpaikan puheenaiheeksi. 

Ei ahdista. Muistan sen, että siihen puututtiin. Lapseni ei ole kiusaaja vaan kaikkien kaveri ja koulunsa yksi suosituimmista oppilaista. Mikäli lapseni olisi kiusattuna en ottaisi sitä puheeksi työpaikalla, koska asia ei kuulu heille.

Vierailija
20/51 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdista. Muistan sen, että siihen puututtiin. Lapseni ei ole kiusaaja vaan kaikkien kaveri ja koulunsa yksi suosituimmista oppilaista. Mikäli lapseni olisi kiusattuna en ottaisi sitä puheeksi työpaikalla, koska asia ei kuulu heille.

Ai puututtiin vai? No tehosiko puuttuminen? Entäpä se tuho, mitä sait aikaan ennen puuttumista? Karma.