Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita ei ole koskaan kiusattu?

Vierailija
21.02.2019 |

Minua ei ole kiusattu koskaan sen enempää koulussa kuin töissäkään. Olen suhteellisen sosiaalinen ja tilannehuumoritajuinen, joten päättelen sen olevan syynä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on. Kaikkia näitä on kiusattu. Mistä muuten suunnaton ahdistus/masennus.7

Vierailija
2/5 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yritettiin kiusata joskus neljännellä tai viidennellä. Annoin turpaan parille kiusaajalle ja kas kummaa, jättivät minut rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan ole. Olen rauhallinen ja aika hiljainen, eikä minussa ole kai ollut mitään kiusattavaa. En pistä silmään millään tavalla enkä herätä huomiota hyvässä enkä pahassa.

Vierailija
4/5 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen esimieheni ei juuri välittänyt sosiaalisuudestani. Hän koki uhkana nimenomaan ryhmässä jonkinlaista vaikutusvaltaa nauttineet ihmiset.

Vaikutat muuten todella ylimieliseltä. Kuka tahansa voi joutua kiusatuksi.

Vierailija
5/5 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistinen esimieheni ei juuri välittänyt sosiaalisuudestani. Hän koki uhkana nimenomaan ryhmässä jonkinlaista vaikutusvaltaa nauttineet ihmiset.

Vaikutat muuten todella ylimieliseltä. Kuka tahansa voi joutua kiusatuksi.

VALITETTAVASTI NÄIN. Usein työelämässä pomot kiinnittää juuri niihin seikkoihin huomiota jotka lisäävät työympäristön hyvinvointia ja yhteishenkeä ja työmotivaatiota. Kokevat ne huonoksi.

Sitten kieltävät sen ja kaikki teho laskee.

Totuus nyt vaan on että useasti töitä voi tehdä samaan aikaan kun puhuu. Nämä vajukit ei itse ole työntekijöitä tai eivät tajua tai eivät halua että työnteko on mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän