Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen Amishiksi?

Vierailija
21.02.2019 |

Voiko sinne lähettää CV.n?
Minkähänlaiset olisi mahdollisuudet minulla.
Olen 24v. heteronainen. Pitkät ruskeat hiukset ja hyvä iho.
Olen erittäin taitava tekemään tilkkutöitä.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Penissylvaniaa pitää amissin osata ja hevosella ja vankkureilla sitten vaan kopsuttelet amissikylään. Hevonen pysähtyy kun vedät ohjaksista ja sanot ptruu.

Sitten on jo kepakkajalkainen amishialfa sulle astinlautaa veistelemässä siinä. Et kadu ikinä päätöstäsi.

Ajatukseni on että minä hoidan hevosten hoidon.

Tulen olemaan siis sellainen Tallipäällikkö.

Ja myös eläinsuojeluvalvoja. Iltapuhteina teen tilkkutöitä.

TV.Ap.

Amisheilla on tarkkaan eroteltu miesten- ja naistentyöt. Taitaa tallipäällikönhommat olla vain miehille.

Vierailija
42/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Penissylvaniaa pitää amissin osata ja hevosella ja vankkureilla sitten vaan kopsuttelet amissikylään. Hevonen pysähtyy kun vedät ohjaksista ja sanot ptruu.

Sitten on jo kepakkajalkainen amishialfa sulle astinlautaa veistelemässä siinä. Et kadu ikinä päätöstäsi.

TV.Ap.

Voin jo nähdä miten kiihkeä suhde teillä tulee olemaan amishialfauroksen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joki- Värkkilän kautta alaläppä umpeen, se on kovaa valuuttaa siellä.

Mikä siinä onkaan, että tällainen aihepiiri houkuttaa Auerin syyttömyyteen uskovia.

Tai no, miksi ei kiinnostaisi. Usonasiat.

Vierailija
44/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä eletään auringon rytmissä Jumalan silmän alla ilman moderneja kotkotuksia, kuten sähköä ja vesijohtoa. Varmasti rentouttava irtiotto ensimmäisen viikon ajan.

Amisheilla on nykyään aggregaatit sähkön tuottamiseen. Näin ainakin kokkiohjelmassa, jossa Henti Alen ja joku toinen kokki kiersivät USA:ta. Yhdessä jaksossa vierailivat amish-yhteisössä opettelemassa reseptejä.

Perustat kuppilan sinne ja Gordon Ramsay paikalle opastamaan.

Vierailija
45/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ommellut itselleni sellaisen hassun näköisen päähineen mitä ne naiset pitää päässään.

Ensin unohdat sellaisen ajatuksen, että se päähine on hassu

Mutta joo, minä muuten nuorena 80-luvulla ajattelin, että sopisin amishiksi. Nyt tajuan paremmin, että heidän joukoissaan on aika lailla tekopyhyyttä ja ihmisten tuomitsemista. Parempi on elää tässä länsimaisessa maailmassa, vaikka täälläkin on omat vikansa. 

Ei ne ymmärrä suomea siellä. Mielestäni voin sanoa siellä: Hassu päähine.

Mutta opettelen tietenkin heidän oman kielen.

Ap.

Vierailija
46/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä eletään auringon rytmissä Jumalan silmän alla ilman moderneja kotkotuksia, kuten sähköä ja vesijohtoa. Varmasti rentouttava irtiotto ensimmäisen viikon ajan.

Amisheilla on nykyään aggregaatit sähkön tuottamiseen. Näin ainakin kokkiohjelmassa, jossa Henti Alen ja joku toinen kokki kiersivät USA:ta. Yhdessä jaksossa vierailivat amish-yhteisössä opettelemassa reseptejä.

Naisetko ne aggresivat ennen tahkota ja kiertää käsipelissä noita vempaimia?

Vierailija
47/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siinä on riski että päättyykin pamishiksi jos alkaa olla vaikeaa sopeutua?

Vierailija
48/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muita kuin kankaasta ommeltuja ja villalangasta virkattuja hygieniatuotteita, ilman raskaudenehkäisyä.

Älähän ny, kyl noita lampaan suolesta tehtyjä uusiokäyttökondoomeja sentään on! Nainen tietty pesee. Pesemiset yms muu kuin peltotyöt kuuluu naisille. Ja mies ottaa seksiä milloin huvittaa. Mentyä naimisiin kieltäytymisoikeutta ei ole eikä raiskuaus avioliiton sisällä ole laillinen mahdollisuus ollenkaan.

Metoo auttaa kun vaan karkaa lehteen kertomaan.

Vierailija
49/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet amikseen. Opettelet puhumaan ässävikaisesti. Shitten shanot olevashi amish-naishia.

No minulla on lievä ässä vika ilman ammattikoulun käyntiä.

Mutta varmaan plussaa tuo ässävika Amishpiireissä.

Itiksen  pississ-aksentilla pärjää.

Vierailija
50/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja leveälierinen hattu ja henskelihousut

Ne ovat sillä minun tulevalla aviomiehelläni.

Ap

Ne eivät ole nuo henkselit mitkään homoeroottiset saksalaiset vaan kunnon napit noissa.

Vierailija
51/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niillä ole yksivärisiä kaikki vaatteet? Mihin kirjot ristipistoa ja mitä kuvioita? Onko niillä jotain perinnekuvioita?

Vierailija
52/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä riitä tilkkutöiden taitaminen. Pitää myös olla valmiutta raskaaseen työhön ilman työsuojelun rasitteita ja työaikarajoitteita. Tuskin nykymukavuuksiin tottunut pärjää vaan lähetetään  paluupostissa takaisin.

Tilkkutyömalleja saat Earth Googleamalla maisemia, esim Porvoo satelliittikuvana jne. Jumalan näkökulma Porvooseen.

Jumalan kaikennäkevä silmä on varmaan aika rasittunut  jos Porvoota pitää pitää silmällä :) Ylilautakin mennee työstä iltapuhteilla.

Vierailija
53/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TV.Ap.

Amisheilla on tarkkaan eroteltu miesten- ja naistentyöt. Taitaa tallipäällikönhommat olla vain miehille.

Kyllä ja vielä aivan  ehdottomasti tietenkin onkin!

Aikaharppaus amishien maailmaan ja  jäseneksi heidän suljettuun yhteisöönsä ei tietenkään voisi onnistua ainakaan  siten, että pyrkijä asettaisi sille jotain omia ehtojaan.

Jos olet nainen, niin sidot sen sen sinulle uusien uskonsisartesi toimesta ojennetun  hilkan päähäsi , laitat päälle ne annetut, pitkän hameen  essuineen ja muut 1800-luvun naispalvelijan  vermeet ja menet vaan sinne kiltisti tekemään niitä tilkkutöitä, nimeilyjä, yksinkertaisia ja vaatimattomia pieniä  koruompeleita yms. naistentöitä niiden sen yhteisön MUIDEN naisten mukana ja yhdessä heidän  kanssaan koko ajan . (huom. et näet eläkään siellä missään 'yksityiskuplassasi' omine arvoinesi (kuten täällä) , vaan olet koko ajan siellä SAMANLAINEN kollektiivin jäsen kuten siellä muutkin. 

Mitään 'tom-boy'- meininkiähän siellä ei ollenkaan, eikä alkuunkaan suvaita, joten saatat sellaiseksi siellä tulkittuja tapoja ja  elkeitä, (ehkä jopa aivan tiedostamattomastikin) ilmentäessäsi  joutua jonkun  'uskonpäämiehen' puhutteluun ja ehkä jotain sanktioitakin on siellä seurakunnalla hyväksytysti  sinun kaltaistesi ojentamista varten käytössään.

" Nöyryyteen ja sinut taas oikealle tielle taas saattamiseksi ja ohjaamiseksi."

Kyllä amishit tietävät mitä ne keinot ovat ja hyväksyvät niiden käytön auktoriteettiensa taholta ja oikein itsensä parhaaksi määrääminä vielä ..

(...kiinnostaako vielä mennä ottamaan niistä selvää?)

Vierailija
54/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niillä ole yksivärisiä kaikki vaatteet? Mihin kirjot ristipistoa ja mitä kuvioita? Onko niillä jotain perinnekuvioita?

Ristipisto työt ei  ainakaan ole muotia varmaan koska Jesse...

Vierailija
55/59 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TV.Ap.

Voin jo nähdä miten kiihkeä suhde teillä tulee olemaan amishialfauroksen kanssa.

Sitä odotan myös. 😍

Ap

Vierailija
56/59 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan mahttoi aloittajan lopulta käydä? 

Vierailija
57/59 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan mahttoi aloittajan lopulta käydä? 

Siellä se on , Pennsylvaniassa, mutta ikävä kyllä, ei pysty sieltä enää päivittämään tietojaan av'lle. Kaikkea hyvää hänelle 👩🌾🐴🐄🐖🌽🏚

Vierailija
58/59 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen käsittänyt oikein niin siihen ei voi kääntyä

Vierailija
59/59 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen käsittänyt oikein niin siihen ei voi kääntyä

Olet käsittänyt väärin. Jos osaat käyttää googlea, niin kokeile How can I become Amish.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä