Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen Amishiksi?

Vierailija
21.02.2019 |

Voiko sinne lähettää CV.n?
Minkähänlaiset olisi mahdollisuudet minulla.
Olen 24v. heteronainen. Pitkät ruskeat hiukset ja hyvä iho.
Olen erittäin taitava tekemään tilkkutöitä.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmainen ei saa viisumia USA:han. Eikä uskonnollinen fanaatikko, jolla on pitkä parta. Amishilla on oltava tuuhea parta. Onko aapeellä jo kasvamassa? 

Minulle ei kasva parta olen nainen.

Olen ommellut itselleni sellaisen hassun näköisen päähineen mitä ne naiset pitää päässään. Nyt ompelen esiliinaa itselleni.

Miten on Raamattutietosi laita? Vaatteet kun eivat tee kenestakaan Amishia. Osaatko kaikki virret englanniksi?

Kyllä minulla Raamattutietoutta on jonkin verran. Minulla on raamattu ja kuvaraamattu ja katekismus.

Osaan saksaa ja englantia.

Heillähän on jokin oma kieli ja opinhan sen sitten siellä.

Lauluääneni ei kyllä ole mikään kovin miellyttävä.

Ap

Vierailija
22/59 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet amikseen. Opettelet puhumaan ässävikaisesti. Shitten shanot olevashi amish-naishia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet amikseen. Opettelet puhumaan ässävikaisesti. Shitten shanot olevashi amish-naishia.

No minulla on lievä ässä vika ilman ammattikoulun käyntiä.

Mutta varmaan plussaa tuo ässävika Amishpiireissä.

Vierailija
24/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu ja viisumi tuli Pennsylvaniasta.

Lähden huhtikuussa Lancasteriin Amish yhteisön pariin.

Ihanaa. Ehkäpä jo syksyllä olen onnellinen, rakastunut Amish vaimo.

Kangaspuut paukkuvat. Hamekankaasta puuttuu pari metriä.

Olen niin innoissani.

Vierailija
25/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua kiinnostaa, mene käymään siellä. Niillä on paljon majoituksia ja ohjelmaa löytyy heidän museoissa yms. Ja sitten toivomaan, että joku ylimääräiseksi jäänyt nuori mies bongaa sinut.

Vierailija
26/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penissylvaniaa pitää amissin osata ja hevosella ja vankkureilla sitten vaan kopsuttelet amissikylään. Hevonen pysähtyy kun vedät ohjaksista ja sanot ptruu.

Sitten on jo kepakkajalkainen amishialfa sulle astinlautaa veistelemässä siinä. Et kadu ikinä päätöstäsi.

Vierailija
27/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ommellut itselleni sellaisen hassun näköisen päähineen mitä ne naiset pitää päässään.

Ensin unohdat sellaisen ajatuksen, että se päähine on hassu

Mutta joo, minä muuten nuorena 80-luvulla ajattelin, että sopisin amishiksi. Nyt tajuan paremmin, että heidän joukoissaan on aika lailla tekopyhyyttä ja ihmisten tuomitsemista. Parempi on elää tässä länsimaisessa maailmassa, vaikka täälläkin on omat vikansa. 

Vierailija
28/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon akshentin Shaa josh ottaa vähäshen pohjjaa...

Vierailija
29/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kasvaa vanhemmiten ja viikset myös, ja karvojen ajeleminen on synnillistä. Kaikkien karvojen.

Kataisellakin oli ne amish viikset

Vierailija
30/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu-alueelta tulevan voi olla vaikeaa välttää iskiasta noilla seutuvilla ja hommissa.

Vierailija
31/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joki- Värkkilän kautta alaläppä umpeen, se on kovaa valuuttaa siellä.

Vierailija
32/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi perustaa paikallisen yhdistyksen. Muuttaa sähköttömään mummonmökkiin ja kasvimaata pystyyn sekä hommaa eläimiä pihalle. Omavarainen tila pyörimään ja illalla öljylampun valossa lukee Raamattua.

Vierailija
33/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kasvaa vanhemmiten ja viikset myös, ja karvojen ajeleminen on synnillistä. Kaikkien karvojen.

Hevosen persuuksiin ei saa tehdä partakoneella ruutuja kun lähtee kylille ajelemaan. Ralli on kielletty. Hillitysti vaan ajellaan ja ei pllurallia.

Vierailija
34/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan voi perustaa paikallisen yhdistyksen. Muuttaa sähköttömään mummonmökkiin ja kasvimaata pystyyn sekä hommaa eläimiä pihalle. Omavarainen tila pyörimään ja illalla öljylampun valossa lukee Raamattua.

Omakylä .) Vielä ehtii.

Vierailija
35/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amishiksi ei niin vain päästä. Ovat hyvin tarkkoja siitä, ketkä sopivat yhteisöön, onko oikea ajatusmaailma ja riittävä tieto siitä, mihin ryhtyy. Melkein aina amishiksi synnytään, ei käännytä. Jos vanhoilliseen yhteisöön haluaa liittyä, mennoniitat voisi olla helpompi yhteisö. Arvoiltaan ja elämäntavaltaan ovat amishien kaltaisia, mutta ottavat helpommin ulkopuolisia vastaan. Mennoniittoja on myös Saksassa ja Itävallassa, joten ei tarvitse Amerikkaan asti lähteä.

Vierailija
36/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilota iPadi heinäpaaliin ja päivität sitten kuulumiset tänne ja Yliluudalle. Jos lehmä syö kännyn tai Padin löydät sen kulkemalla läjältä läjälle niityllä kyllä.

Vierailija
37/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penissylvaniaa pitää amissin osata ja hevosella ja vankkureilla sitten vaan kopsuttelet amissikylään. Hevonen pysähtyy kun vedät ohjaksista ja sanot ptruu.

Sitten on jo kepakkajalkainen amishialfa sulle astinlautaa veistelemässä siinä. Et kadu ikinä päätöstäsi.

Ajatukseni on että minä hoidan hevosten hoidon.

Tulen olemaan siis sellainen Tallipäällikkö.

Ja myös eläinsuojeluvalvoja. Iltapuhteina teen tilkkutöitä.

TV.Ap.

Vierailija
38/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä riitä tilkkutöiden taitaminen. Pitää myös olla valmiutta raskaaseen työhön ilman työsuojelun rasitteita ja työaikarajoitteita. Tuskin nykymukavuuksiin tottunut pärjää vaan lähetetään  paluupostissa takaisin.

Tilkkutyömalleja saat Earth Googleamalla maisemia, esim Porvoo satelliittikuvana jne. Jumalan näkökulma Porvooseen.

Vierailija
39/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilota iPadi heinäpaaliin ja päivität sitten kuulumiset tänne ja Yliluudalle. Jos lehmä syö kännyn tai Padin löydät sen kulkemalla läjältä läjälle niityllä kyllä.

Kyllä olen jo ajatellut mihin piilotat iPadini. Etsin sitten siellä jonkin sopivan piilopaikan.

Lähetän sitten kuvia sieltä ja kerron kuulumisia, mutta tuskinpa Ylilautaan.

Ap

Vierailija
40/59 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä eletään auringon rytmissä Jumalan silmän alla ilman moderneja kotkotuksia, kuten sähköä ja vesijohtoa. Varmasti rentouttava irtiotto ensimmäisen viikon ajan.

Amisheilla on nykyään aggregaatit sähkön tuottamiseen. Näin ainakin kokkiohjelmassa, jossa Henti Alen ja joku toinen kokki kiersivät USA:ta. Yhdessä jaksossa vierailivat amish-yhteisössä opettelemassa reseptejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan