Olen syönyt tänään 2 pussia nuudelia, 2 appelsiinia, 2 ruisleipäpalaa juustolla ja 2 rahkaa. Mitäs tuumaa terveydenystävät?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Eli hiilareita ja rasvaa. Kyllä sillä päivän pärjää.
Rasvaa? Missä on rasvaa? Jossain juustosiivussa vai? Musta tuossa taas ei oo tarpeeksi nimenomaan sitä rasvaa. Eikä tarpeeksi tuoretta purtavaa. Proteiinia sen sijaan lienee riittävästi, koska viljat ja rahka sisältää proteiinia. Usein ihmiset saa liikaa proteiinia, se ei imeydy kuin 20-40 g kerrallaan ja loppu tulee ulosteen mukana pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että voihan sitä noinkin syödä, et jaksa tai pysty syömään ns virallisesti terveellisesti? Mutta halu on?
En ymmärrä kommenttia. Tai kysymystä. Että onko halu syödä virallisesti oikein ja terveellisesti? Vaikuttaako sinusta siltä, että olisi? Jos minulla olisi halu syödä jonkun toisen keksimän määritelmän mukaan virallisesti terveellisesti, niin tällainenkö ruokalistani olisi? Eikö halu tehdä jotain ohjaisi toimintaa?
-ap
Halu voi olla, mutta ehkei jaksa/pysty. Mutta siis sulla ei ole haluakaan syödä terveellisesti :)
Moni syö kyllä paljon epäterveellisemminkin kuin tuo aloittaja. Minun äitini syö lähinnä pizzaa, ranskiksia, kebabia, hampurilaisia. Kun tulee meille kylään, mukana on yleensä munkkipussi tai viinereitä. Vihannekset ei kelpaa, hedelmät ei kelpaa, kokojyväleipä ei kelpaa. Hän on aikuisikänsä aloittanut aamunsa parilla mukillisella mustaa kahvia. Sitten valittaa, kun närästää.
So? Mutsis ei liity aloittajaan mitenkään eikä mun kommentointiin. Mutsis syököön vaikka kilon pskaa.
Vierailija kirjoitti:
Poista rahka ja appelsiinit niin saat sen mitä minä olen syönyt tänään. Veltto olo, köyhän elämä on kurjaa.
Ei rahkat ole kalliita. Itse ostan Prismasta rahkapurkkeja 69 snt /kpl. Ne on isoja kooltaan. Löytyy rasvatonta ja rasvallista mallia. Toki jos siihen päälle laittaa pakastemarjoja, sitten tulee hintaa. Rahkapurkki pitää paremmin nälkää kuin pari leipäpalasta. Tai näin minun oma kokemus on. Appelsiineja saa 4-5 kpl eurolla. Ostin just 2 kg omenia. Laskin, että pussissa on 13 omenaa. Hinta oli 2,39€. Yhdelle ompulle jää hintaa alle 20 senttiä. Halvemmallakin saattaa löytää. Syön niitä yksikseen väli- ja iltapaloina ainakin 4 päivää, siis noin 3 moppia päivässä. Perunat maksaa noin euron kilo. Niitä syön köyhänä monta kertaa viikossa. Leipää ostan harvakseltaan, koska sen päälle tekee mieli laittaa muutakin kuin halvinta margariinia, ja ne leivänpäällyset maksaa. Neljän viljan puuroa vetäisen usein aamupalaksi. Puuro maksaa max. 10 snt per lautanen, iso annos. Tai sitten syön aamulla 2 paistettua/keitettyä munaa, jos haluan ökyillä.
Ihan normaalia! Aina ei ehdi laittaa mitään kunnon ruokaa. Meilläkin on aina kaapissa nuudeleita ja hernesoppaa. Kiireessä nopeaa.
Eikö ihmiset todellakaan syö mitään vihreää? Salaattia, pinaattia, kaalia, persiljaa yms?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmiset todellakaan syö mitään vihreää? Salaattia, pinaattia, kaalia, persiljaa yms?
Ihmisetkö? Kyllä minä syön. En kaalia, kun se pierettää, mutta nokkosta, pinaattia, salaattia, kurkkua, yrttejä. Ihan päivittäin.
Tein itselleni eilen juustokakun, ihan muuten vaan. Niin hiton hyvää ettei tee mieli syödä muuta.