Olen syönyt tänään 2 pussia nuudelia, 2 appelsiinia, 2 ruisleipäpalaa juustolla ja 2 rahkaa. Mitäs tuumaa terveydenystävät?
Kommentit (27)
Onko sinulla pakkomielle numeroon 2?
Kasviksia voisi enemmän olla mutta eikai tuossa muuten mitään pahaa ole.
Liian vähän syöt, muuten ok mutta nuudelit....
Vierailija kirjoitti:
Lienet vaikeasti ylipainoinen.
168 cm ja 64-65 kg. Jonkun mielestä pullea, jonkun mielestä normaali.
-ap
Kakkis kirjoitti:
Onko sinulla pakkomielle numeroon 2?
Ei erityisesti. En siis ole asperger-henkilö tai pakko-oireinen. Tuo on sattumaa. Söin appelsiinin ja rahkan aamulla, ja sattumalta söin päivällisen jälkeen jälkkäriksi myös appelsiinin, koska niitä on varmaankin 10 pöydällä. Ruisleipiä syön usein töissä 2 kpl, jos niitä sattuu eväänä olemaan. Jotenkin kätevää laittaa ne vastakkain pussiin.
-ap
Hyvät setit. Minä olen tänään syönyt tähän mennessä kaksi kananmunaa, ruisleipää (karitsan leikkeellä), 2 appelsiinia, banaanin, perunaa ja vegemakkaraa. Kahvia, vettä, vihreätee, viinirypäleitä, ruisleipää., soijajogurttia/normijogurtti.
Moista moskaa eikä laisinkaan Venlafaxiinia...?
Vierailija kirjoitti:
Hyvät setit. Minä olen tänään syönyt tähän mennessä kaksi kananmunaa, ruisleipää (karitsan leikkeellä), 2 appelsiinia, banaanin, perunaa ja vegemakkaraa. Kahvia, vettä, vihreätee, viinirypäleitä, ruisleipää., soijajogurttia/normijogurtti.
Miten voit syödä karitsan leikettä?????
Vierailija kirjoitti:
Että voihan sitä noinkin syödä, et jaksa tai pysty syömään ns virallisesti terveellisesti? Mutta halu on?
En ymmärrä kommenttia. Tai kysymystä. Että onko halu syödä virallisesti oikein ja terveellisesti? Vaikuttaako sinusta siltä, että olisi? Jos minulla olisi halu syödä jonkun toisen keksimän määritelmän mukaan virallisesti terveellisesti, niin tällainenkö ruokalistani olisi? Eikö halu tehdä jotain ohjaisi toimintaa?
-ap
Onhan tuossa hedelmiäkin!
Minä olen syönyt tänään juustokakkua, kaikilla aterioilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että voihan sitä noinkin syödä, et jaksa tai pysty syömään ns virallisesti terveellisesti? Mutta halu on?
En ymmärrä kommenttia. Tai kysymystä. Että onko halu syödä virallisesti oikein ja terveellisesti? Vaikuttaako sinusta siltä, että olisi? Jos minulla olisi halu syödä jonkun toisen keksimän määritelmän mukaan virallisesti terveellisesti, niin tällainenkö ruokalistani olisi? Eikö halu tehdä jotain ohjaisi toimintaa?
-ap
Halu voi olla, mutta ehkei jaksa/pysty. Mutta siis sulla ei ole haluakaan syödä terveellisesti :)
Tutustu ruokavalioihin.
Tuo on tollasta ite-syöntiä, jotain syödään.
Tiedätkö paljon tossa on hiilateita, esim?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Halu voi olla, mutta ehkei jaksa/pysty. Mutta siis sulla ei ole haluakaan syödä terveellisesti :)
Moni syö kyllä paljon epäterveellisemminkin kuin tuo aloittaja. Minun äitini syö lähinnä pizzaa, ranskiksia, kebabia, hampurilaisia. Kun tulee meille kylään, mukana on yleensä munkkipussi tai viinereitä. Vihannekset ei kelpaa, hedelmät ei kelpaa, kokojyväleipä ei kelpaa. Hän on aikuisikänsä aloittanut aamunsa parilla mukillisella mustaa kahvia. Sitten valittaa, kun närästää.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuossa hedelmiäkin!
Minä olen syönyt tänään juustokakkua, kaikilla aterioilla.
Ai miks?
Eli hiilareita ja rasvaa. Kyllä sillä päivän pärjää.
Onks tää joku Nooan arkki juttu, kun kaikki täytyy syödä pareittain?
Syötkö koskaan parittomia määriä ruokaa?
Poista rahka ja appelsiinit niin saat sen mitä minä olen syönyt tänään. Veltto olo, köyhän elämä on kurjaa.