Te joilla vauva syntynyt ENNEN rv 39!
Millä viikoilla vauva syntyi ja oliko jotain ennakoivia merkkejä mistä osasitte odottaa että raskaus ei mene laskettuun aikaan asti?
Kommentit (17)
2 kuukautta aiemmin oli jo " merkkejä" , että etuajassa tulee.. Supisteli ja kohdunkaula lyheni. Olin levossa reilun kuukauden ja tilanne rauhoittui. Sitten kuitenkin yllättäen meni vedet ja syntyi.
se että vasta muutamaa päivää ennen synnytystä oli alkanut nivusia särkemään kävellessä, ja oikein tuntui, että vauvan pää oli TODELLA alhaalla.
Synnytystä edeltävä yö oli kuin olisi ollut rajussa vatsataudissa, kuitenkin silloin jo supisteli myös.
Kuopus syntyikin sit tosi vauhdilla heti sairaalaan päästyämme.
aloin vuotamaan kirkasta verta ja poika syntyi hätäsektiolla kahden tunnin päästä...
tuli kahden tunnin ajan 20 minuutin välein supistuksia säännöllisesti. Mutta muuten ei mitään ennakko ilmoitusta... kovan bailauksen jälkeen vauva tuli maailmaan
ennenaikaisia supistuksia oli viikolta 33 asti, jolloin olinkin viikon lepäämässä ssiraalassa ja sain supistuksenestolääkettä (mitä lie).
Vedet ei mennyt, kalvot puhkaistiin kun olin yli 5cm auki.
Ei mitään ennakkovaroitusta vaan eräänä yönä tuli vähän verta ja sitten lapsivesi. Tuli siis lähtö sairaalaan ja vuorokauden sisällä vauva syntyi.
ei mitään ennakoivia merkkejä. Ei supisteluja edes koko raskausaikana, ainoastaan maha meni vähän kovaksi esim. lujaa kävellessä yms.
Synnytys käynnistyi aivan yllättäen lapsiveden menolla. Supistukset alkoivat kunnolla vasta puoli vuorokautta myöhemmin ja lapasi syntyi noin vuorokauden päästä vesien menosta.
olivat suht normaali kokosiakin eli viikolla 37 syntynyt painoi melkein 3kg ja toinen 3,5 kg. olen aika pienikokoinen ja minulla oli myomia kohdussa jotenka ilmeisesti sinne ei kovin hyvin enää mahtunut.
rv38. Molemmilla kerroilla meni vedet, ei mitään merkkejä ennakkoon. Kuopus leikattiin suunnitellusti myös rv38.
Ei mitään merkkejä, supistuksia tms. ennenkuin lapsivesi meni ja ne oikeat supparit alkoivat. Tyttö oli maailmassa lapsiveden menosta kolmen tunnin kuluttua.
36+6 meni lapsivesi aamulla ja seuraavana yönä tyttö syntyi. Vielä 36+4 kohdunkaula oli 1 cm ja sormelle auki. Yöllä oli selkä tosi kipeä, ei muita oireita. Vähän menkkamaista jomotusta oli edellisillä viikoilla ja vauvelin liikkeet väheni.
Jotenkin osasin vähän aavistella kun rv 18 jo sentin auki ja siitä asti täydellisessä vuodelevossa osastolla pää alaspain..
Jotenkin osasin vähän aavistella kun rv 18 jo sentin auki ja siitä asti täydellisessä vuodelevossa osastolla pää alaspain..
Jotenkin osasin vähän aavistella kun rv 18 jo sentin auki ja siitä asti täydellisessä vuodelevossa osastolla pää alaspain..Vierailija:
jotain ennakoivia merkkejä
Ei yhtäkään supistusta, vain vedet meni yöllä ja sit lähdettiin.
Kuiteskin synnytys alkoi rv38+4 lapsivesien menolla. Kohdunsuu oli jo 3cm silloin auki.