Melatoniini
Miten lopettaisitte 5mg melatoniinia. Ilmeisesti 1mg kerrallaan, mutta kuinka kauan tulisi pitää eri milligrammojen välillä?
Kommentit (265)
Vierailija kirjoitti:
Onko tähän olemassa jotain ohjeistusta?
Ulkomaista?
Tai siis mitä aikaa olisi hyvä pitää minimiaikana? Kuinka nopeasti oma melatoniinin tuotanto aktivoituu uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä kuinka kauan olet tuota syönyt.
Jos olisin syönyt 2 vuotta. Heitin hieman yläkanttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä kuinka kauan olet tuota syönyt.
Jos olisin syönyt 2 vuotta. Heitin hieman yläkanttiin.
Kumminkin 1-2 vuotta keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Tai siis mitä aikaa olisi hyvä pitää minimiaikana? Kuinka nopeasti oma melatoniinin tuotanto aktivoituu uudelleen?
Pitkäaikaiskäytöstä ei taida olla oikeita tutkimuksia eli paha sanoa. Oletko kysynyt lääkäriltä?
Itseäkin kiinnostaisi kun sanotaan, että kehon oma melatoniinin tuotanto vähenee vanhetessa ja itse oon syönyt sitä noin vuodesta 2015. Lekurit ei tähän kiinnitä huomiota, mutta oikeita unilääkkeitä pantataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikaiskäytöstä ei taida olla oikeita tutkimuksia eli paha sanoa. Oletko kysynyt lääkäriltä?
Itseäkin kiinnostaisi kun sanotaan, että kehon oma melatoniinin tuotanto vähenee vanhetessa ja itse oon syönyt sitä noin vuodesta 2015. Lekurit ei tähän kiinnitä huomiota, mutta oikeita unilääkkeitä pantataan.
Ajattelin vaan kysyä, olisiko täällä ketään melatoniinista tietävää. Lääkärit välttelevät aina niitä tärkeitä kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä annoksella olet syönyt?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä joku vieroittautunut melatoniinista?
Sen kuin lakkaat syömästä niitä, problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi ns oikeita unilääkkeitä, jos melatoniini auttaa? Ole käyttäny myös 10 v ja ole vanhus, joka varmasti alkaisi kaatuilemaan ja sekoilemaan ns oikeista uniläämkeistä.
Näin kävi anopille, joka popsi Imovanea kymmenen vuotta.
Miten olette tehneet?