Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menee juhliin eikä saa enää mistään kukkia viemisiksi, voiko viedä ruukkupersiljaa?

Vierailija
21.02.2019 |

? Eihän se kukka ole, mutta muistuttaa sellaista.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset juhlat?

Vierailija
22/29 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain 50-vuotislahjaksi antajan kotipihasta otetun kuusentaimen. Nyt se on jo kasvanut ja upea.

Nyt olet jotain 75v?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Olen viennyt äidilleni jo 10v äitienpäivänä ison kukkaruukun jossa on useita yrttejä valmiiksi istutettuna. Äidillä on hyvä ja lämmin lasiparveke jossa iso yrttiruukku viihtyy hyvin ja kasvaa koko kesän. Äitini pitää tästä muistamisesta ja odottaa aina minulta samaa lahjaa. Olen mies ja äitini on noin 85 vuotias. 

Itse en ymmärrä viikonlopun yli kestäviä kukkapuskia. Vien mieluummin jonkin ruukkukasvin jos ei ole yrttitaimien aika.

Minä vihaan ruukkukasveja! Meni 15 vuotta ennenkuin meni miehelle kaaliin, että haluan leikkokukkia

Vierailija
24/29 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joskus saantu tuliaisiksi nättiin koriin kootut yrtit. Siinä taisi tosiaan olla ainakin persiljaa ja timjamia. Muutama luomu tomaatti myös. Tykkäsin.

Vierailija
25/29 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain 50-vuotislahjaksi antajan kotipihasta otetun kuusentaimen. Nyt se on jo kasvanut ja upea.

Nyt olet jotain 75v?

Höpsö! 88-vuotias.

Vierailija
26/29 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei. Olen viennyt äidilleni jo 10v äitienpäivänä ison kukkaruukun jossa on useita yrttejä valmiiksi istutettuna. Äidillä on hyvä ja lämmin lasiparveke jossa iso yrttiruukku viihtyy hyvin ja kasvaa koko kesän. Äitini pitää tästä muistamisesta ja odottaa aina minulta samaa lahjaa. Olen mies ja äitini on noin 85 vuotias. 

Itse en ymmärrä viikonlopun yli kestäviä kukkapuskia. Vien mieluummin jonkin ruukkukasvin jos ei ole yrttitaimien aika.

Minä vihaan ruukkukasveja! Meni 15 vuotta ennenkuin meni miehelle kaaliin, että haluan leikkokukkia

Mitäs sinä ostat miehellesi? Onko mennyt kaaliin jo?

Vierailija
27/29 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulkukka?:).

Basilikaa haettu, ihan vaan varuiksi...kuten tulppaanejakin....

Vierailija
28/29 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtä persiljaa voi viedä, vai oman keittiön pöydältäsikö ajattelit napata sen. Kyllä kaikissa ,jopa lähikaupoissa on kukkia nykyisin.

Tai vie viinipullo,vaik alkoholiton ,jos ei normi kelpaa ja suklaarasia.Noita saa kaikista kaupoista.

Vierailija
29/29 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtä persiljaa voi viedä, vai oman keittiön pöydältäsikö ajattelit napata sen. Kyllä kaikissa ,jopa lähikaupoissa on kukkia nykyisin.

Tai vie viinipullo,vaik alkoholiton ,jos ei normi kelpaa ja suklaarasia.Noita saa kaikista kaupoista.

No minä esimerkiksi en todellakaan halua viiniä. Yrtit olisivat ihania, itse asiassa tätä ketjua lukiessa tulee hirveä himo yrtteihin! Varmasti ostan ruukun kaupasta tänään, en valitettavasti usko että kukaan tuo niitä tänään lahjaksi😞

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan