Jos menee juhliin eikä saa enää mistään kukkia viemisiksi, voiko viedä ruukkupersiljaa?
? Eihän se kukka ole, mutta muistuttaa sellaista.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi.
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä sitä persiljaa saat?
Kotoa?
jos laitat sen hienoon bonsai terracotta ruukkuun ja viet sen esteettisen näköisenä eikä suoraan kaupan muoviruukkukääreissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi.
Miksi ei?
Noloa vielä reilun euron hintainen persilja. Ehkä sitten joku kokoelma yrttejä olisi ok, jos nyt tälle linjalle haluaa välttämättä lähteä.
Me ollaan saatu saunavasta! Oli tosi hieno lahja.
;DDD
Kyllä mulle kelpaisi. Olen sekä huumorintajuinen että persiljan ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä sitä persiljaa saat?
Kotoa?
Voihan sieltä jääkaapista kaivella vaikka kalasoppa ainekset viemiseksi.
Mä sain 50-vuotislahjaksi antajan kotipihasta otetun kuusentaimen. Nyt se on jo kasvanut ja upea.
Olis ihana saada joku kokoelma yrttejä. Hyödyllisempiä kuin kukkapuska.
Vähän hei huumoria kehiin. Kukat on niin laaaast siisoniii. Mä haluisin kaikkea muuta kuin kukkia.
Hmmm, ottaisinko mieluummin jätteeksi kuihtuvan kukkapuskan vai hyötykäyttöön menevän persiljaruukun...PERSILJAA KIITOS!
Vierailija kirjoitti:
Mä sain 50-vuotislahjaksi antajan kotipihasta otetun kuusentaimen. Nyt se on jo kasvanut ja upea.
Kiva lahja kesällä, talvella vähän hankala kun sitä ei saa istutettua maahan.
Sellainen pienen pensaan näköinen pallobasilika on oikeesti hieno, vie sellanen.
Ostaisin ison saviruukun ja kukkamultaa. Istuttaa siihen 3-4 yrttiä. Persiljaa, suolaheinää, tilliä ja vsikka basilikaa. Kyllä ottaisin ilolla vastaan
Ostan yrttejä kotiin kukkien sijasta. Kun ei ole molempiin rahaa, niin yrteistä saa sekä vihreää että syötävää kotiin. Olisin ikionnellinen, jos minulle toisi (ihan Lidlin ruukussa) basilikan ja rucolan. Rosmariini olisi jo luksusta. Minulta löytyy kukkaruukut kotoa omasta takaa, niitä ei tarvi tuoda.
Kukissa ja yrteissä on vaan se niksi, että pitää tietää, mistä saaja tykkää. Minulta voisi kysyä ihan suoraankin.
Hei. Olen viennyt äidilleni jo 10v äitienpäivänä ison kukkaruukun jossa on useita yrttejä valmiiksi istutettuna. Äidillä on hyvä ja lämmin lasiparveke jossa iso yrttiruukku viihtyy hyvin ja kasvaa koko kesän. Äitini pitää tästä muistamisesta ja odottaa aina minulta samaa lahjaa. Olen mies ja äitini on noin 85 vuotias.
Itse en ymmärrä viikonlopun yli kestäviä kukkapuskia. Vien mieluummin jonkin ruukkukasvin jos ei ole yrttitaimien aika.
Jos kerta yrttejä pitää viedä, niin vie ne pullossa. Chartreuse on siihen tarkoitukseen oikein oivallista!
Ei voi.