Onneksi sukupuolet ja sukupuolisuus ovat häviämässä
Ihannemaailma on sellainen, missä ei ole enää miehiä ja naisia. On vain henkilöitä.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Ihannemaailma on sellainen, missä ei ole enää miehiä ja naisia. On vain henkilöitä.
Ei pidä paikkaansa. Takaisin biologian perusteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi monet täällä toivovat sukupuolten häviämistä? Mitä pahaa niissä on?
Miksi pitäisi olla sukupuolia?
Ihmiset ovat henkilöitä. Sukupuoli on välttämätön paha.
Ristiriitainen kommentti. Jos sukupuoli on välttämätön paha, sukupuolia on pakko olla.
Vierailija kirjoitti:
Ohis:
Liiallinen sivistyssanojen viljely tuo keskusteluun lähinnä huvittavan sävyn. Tulee olo, että haluaa korostaa pätevyyttään, sanoen yksinkertaisen asian vaikeasti. Ei tuo lisäarvoa, lisäiloa kylläkin.
:D No, tärkeintä on kuitenkin mitä sanoo, eikä miten sanoo. Käytti sivistyssanoja tai ei. Kaikki vähäinenkin kuva sivistyksestä silti kaikkoaa, kun alkaa ilkeilemään vastapuolelle. Etenkin jos haukkuu, vähättelee, puhuu alentuvasti.. Ihan vinkiksi kaikille osapuolille, jotka haluavat kenties jotain uskottavuutta. Kannattaa välttää mielikuvaa kiukuttelevasta teinistä ja keskittyä puhumaan itse asiasta. :)
Vierailija kirjoitti:
Ohis:
Liiallinen sivistyssanojen viljely tuo keskusteluun lähinnä huvittavan sävyn. Tulee olo, että haluaa korostaa pätevyyttään, sanoen yksinkertaisen asian vaikeasti. Ei tuo lisäarvoa, lisäiloa kylläkin.
Jos tässä keskustelussa on liikaa sivistyssanoja sinun makuusi, et varmaan liiemmin kirjoja lue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on se ongelma. Libidokeskeisyys, liskoaivoisuus. Addiktiivisuutensa lisäksi se on alitajuista, ja ohjaa lähes kaikkea, etenkin valtarakenteita ja sen myötä sotia etc. Se, että se tuo mielihyvää, on vain sen tuhoisuuden illusorinen huippu.
Eiköhän ruuasta ja juomavedestä taisteleminen ohjaa enemmän sotien syttymistä. Haluatko että nekin tungetaan ihmisiin tasapuolisesti laboratoriossa putkia pitkin? Voitais tehdä kaikista jotain kasveja tai robotteja, ei ois kellään paha mieli.
Eiköhän ole järkevämpää hyväksyä ihmisen luonnolliset tarpeet, nauttia niistä. Kieltäminen tuottaa enemmän tuhoa, ei se poista seksuaalisuuttasi vaikka ajattelisit olevasi kirahvi. Ratkaisu on haettava tosiasioiden myöntämisen kautta, ei harhoissa eläen.
Samaa mieltä. Mun mielestä voisi olla joku Neuvostoliittomainen lastenkasvatus keskus erikseen, jossa käytettäisi maan huippuja kasvattamaan lapsia yhteiskuntaan tieteellisesti.
Olisi erikseen synnyttäjätkin joille maksetaan palkkaa jne koko touhusta. Keinohedelmöityksellä vain parhaimmista alkioista.
Kyllä tässä vaiheessa pitäisi jo todeta se että seksi ja seksuaalisuus on ihan oma asia ja lisääntyminen oma.
Sen nyt voi suoraan sanoa että tavallinen työläinen ei nykyoloissa ole hyvä missään olosuhteissa kasvattamaan lapsia. Lähinnä työttömät olisi, mutta resurssit on rajalliset, mutta sentä aikaa riittää lapsille.
Käytännössä voisi myös soveltaa niin että vain työttömät saisivat lisääntyä ja hoitaa lapsia, mutta valvonnassa. En oikein usko että uraa tekevät kykenevät hoitamaan lastenkasvatusta, siitä on jo tarpeeksi näyttöä että ura menee edelle ja työnjohtokin vaatii sitä. Lapselliset on vain rasite työelämälle.
Tähän on oikeastaan tultu. Ja olen kyllä samaa mieltä myös seksuaalisuudesta ap:n kanssa.
Perinteinen malli heteroseksuaalisuudesta on hyvin konservatiivinen ja se ei enää nykyään toimi edes käytännössä kun perinteinen malli on romuuntunut ja todettu hyödyttömäksi myös taloudellisessa näkökulmassa.
Miesten ylivalta on loppu. On aika etsiä uusia malleja. Esimerkkinä voisi olla joka mehiläispesämalli tai muurahaispesämalli ja erikseen vapaa seksuaalisuus.
Kannatan oma erillisiä lapsitehtaita ja kasvatuslaitoksia. Perinteinen malli ei tuota laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis:
Jos tässä keskustelussa on liikaa sivistyssanoja sinun makuusi, et varmaan liiemmin kirjoja lue.
Ohis:
Olen lukenut kirjoja koko ikäni, lapsena sain nimityksen "lukutoukka". En koe sivistyssanojen käyttöä automaattisena hyvänä - viestinnän tarkoitus on olla ymmärrettävä. Sivistyssanoille on paikkansa, mutta niiden liika tarkoitukseton viljely luo helposti turhamaisen, tai jopa sivistymättömän vaikutelman. Saat minun puolestani vaikka jokaisen sanasi kaivaa sivistyssanojen laarista, mutta hyvä sinullekin tietää että ei välttämättä luo toivomaasi vaikutelmaa. ;) Kiva kuitenkin, jos niitä on sanavarastossa.
Tässäpä huumorimielessä kirjoitettu teksti "sivistyssanasyndroomasta":
http://www.kielitohtori.fi/kielenhuoltovinkit-kotihoito-opas/sivistyssa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis:
Ohis:
Olen lukenut kirjoja koko ikäni, lapsena sain nimityksen "lukutoukka". En koe sivistyssanojen käyttöä automaattisena hyvänä - viestinnän tarkoitus on olla ymmärrettävä. Sivistyssanoille on paikkansa, mutta niiden liika tarkoitukseton viljely luo helposti turhamaisen, tai jopa sivistymättömän vaikutelman. Saat minun puolestani vaikka jokaisen sanasi kaivaa sivistyssanojen laarista, mutta hyvä sinullekin tietää että ei välttämättä luo toivomaasi vaikutelmaa. ;) Kiva kuitenkin, jos niitä on sanavarastossa.Tässäpä huumorimielessä kirjoitettu teksti "sivistyssanasyndroomasta":
Nyt olen eri kuin tuo jolle vastasit, mutta henkilökohtaisesti minullekaan ei oikeastaan ole ketjussa edes osunut sivistyssanoja silmään, puhumattakaan että niitä olisi viljelty. Oletko nyt aivan varma ettei sinua kalva jokin muu - kuten vaikka aihe?
Vierailija kirjoitti:
Niin tulee varmasti käymään. Myös tittelit, asemat, ym nimetkin, tulevat kyseenalaistetuksi, kun ihmiset haluavat elää tätä hetkeä ja tulevaisuutta, eikä jumittaa eilisessä.
Kaikki keinotekoiset hierarkiathan, häiritsevät itse elämistä, elämään keskittymistä. Kiva aloitus.
Kuhnurit hoitaa raatamisen muurahaispesässä. Kuningatar ja Tosimiehet nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on se ongelma. Libidokeskeisyys, liskoaivoisuus. Addiktiivisuutensa lisäksi se on alitajuista, ja ohjaa lähes kaikkea, etenkin valtarakenteita ja sen myötä sotia etc. Se, että se tuo mielihyvää, on vain sen tuhoisuuden illusorinen huippu.
Eiköhän ruuasta ja juomavedestä taisteleminen ohjaa enemmän sotien syttymistä. Haluatko että nekin tungetaan ihmisiin tasapuolisesti laboratoriossa putkia pitkin? Voitais tehdä kaikista jotain kasveja tai robotteja, ei ois kellään paha mieli.
Eiköhän ole järkevämpää hyväksyä ihmisen luonnolliset tarpeet, nauttia niistä. Kieltäminen tuottaa enemmän tuhoa, ei se poista seksuaalisuuttasi vaikka ajattelisit olevasi kirahvi. Ratkaisu on haettava tosiasioiden myöntämisen kautta, ei harhoissa eläen.
Samaa mieltä. Mun mielestä voisi olla joku Neuvostoliittomainen lastenkasvatus keskus erikseen, jossa käytettäisi maan huippuja kasvattamaan lapsia yhteiskuntaan tieteellisesti.
Olisi erikseen synnyttäjätkin joille maksetaan palkkaa jne koko touhusta. Keinohedelmöityksellä vain parhaimmista alkioista.
Kyllä tässä vaiheessa pitäisi jo todeta se että seksi ja seksuaalisuus on ihan oma asia ja lisääntyminen oma.
Sen nyt voi suoraan sanoa että tavallinen työläinen ei nykyoloissa ole hyvä missään olosuhteissa kasvattamaan lapsia. Lähinnä työttömät olisi, mutta resurssit on rajalliset, mutta sentä aikaa riittää lapsille.
Käytännössä voisi myös soveltaa niin että vain työttömät saisivat lisääntyä ja hoitaa lapsia, mutta valvonnassa. En oikein usko että uraa tekevät kykenevät hoitamaan lastenkasvatusta, siitä on jo tarpeeksi näyttöä että ura menee edelle ja työnjohtokin vaatii sitä. Lapselliset on vain rasite työelämälle.
Tähän on oikeastaan tultu. Ja olen kyllä samaa mieltä myös seksuaalisuudesta ap:n kanssa.
Perinteinen malli heteroseksuaalisuudesta on hyvin konservatiivinen ja se ei enää nykyään toimi edes käytännössä kun perinteinen malli on romuuntunut ja todettu hyödyttömäksi myös taloudellisessa näkökulmassa.
Miesten ylivalta on loppu. On aika etsiä uusia malleja. Esimerkkinä voisi olla joka mehiläispesämalli tai muurahaispesämalli ja erikseen vapaa seksuaalisuus.
Kannatan oma erillisiä lapsitehtaita ja kasvatuslaitoksia. Perinteinen malli ei tuota laatua.
Ilmeisesti sitten näin, kun oikeistolainen konservatiivinen malli ei tue sitä että perheellisillä työläisillä tai että perheellisillä olisi edes töitä tai tuet kelvolliset siihen että lapsilla on hyvä olla.
Tuntuu tosiaan sille että konservatiivisia vanhoja perinteisiä malleja ei tueta ja rahat on tiukilla.
Ilmeisesti sitten pitää mennä homolinjalla ja homorummutuksella. Otetaan kaikki etu työntekijöistä ja tuetaan lapsettomuutta. Ironista että kapitalistina totean että eihän se ollutkaan minun juttuni.
Olen enemmän konservatiivi hetero ja keski-ikäinen valkoinen mies ja toivoisin että yhteiskunnassa tuettaisi perheellisten työllisyyttä ja työaikojen sopivuutta tai edes siten että ylitöistä rehellisesti maksettaisi tuntuva korvaus. Se ylityö on pois lapsilta. Mielestäni siitä pitäisi oikeasti maksaa tuntuva korvaus ja sitähän ei makseta monissakaan työpaikoissa.
Joten siitä vaan homot ja mitkä lie eläinpedofiilit.
Aihe on teille vapaa. Minä keski-ikäisenä heterona ja valkoisen miehenä vetäydyn sivuun kuolemaan sukupuuttoon. Hyvästi.
” ” ” Ihannemaailma on sellainen, missä ei ole enää miehiä ja naisia. On vain henkilöitä. ” ” ”
Käänsin Suomeksi tämän ap:n aloituksen :
Ihanne maailma on sellainen, missä ei ole enää täysjärkisiä ja päästään terveitä ihmisiä.
On vain mielisairaita.
Ammattinimikkeillä ei ole mitään tekemistä seksuaalisuuden eikä pitäisi olla sukupuolenkaan kanssa. Mutta mistäpä sinä perzu sen tietäisit, kun muutenkin olet kovin suppean käsite- ja tietovaraston haltija. Varmaan olet myös siinä uskossa, että tytöillä on letit ja hame ja pojilla pitkät housut.
Jaxuhalit täältä vähän runsaammilla kyvyillä siunatulta lähimmäiseltä! Ellet pärjää yksin, aina voidaan hankkia sinulle edunvalvoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä kieltää luontoa ja luonnollisuutta. Scifi on ihan kivaa luettuna, muttei elettynä todellisuudessa. Konservatismi on äärioikeistolaisuutta ja siihen liittyy, paljon radikaaleja, väkivaltaisia ja keinotekoisia elementtejä, joten sen vastakohta vapaus, on se, mitä kannattaa tavoitella, puuttumista esim. köyhyysongelmaan ja ilmastonmuutokseen, että ylipäätänsä, olisi elämää maapallolla ihmisille ja luonnolle. Taloudessa kaiken laskeminen, on jo eilistä, se ei ole tuottanut, mitään todellista hyvää ihmiskunnalle. Tutkijatkin sanovat, että pitää ratkaista köyhyysongelma, jos haluaa vaikuttaa ilmastonmuutokseen, eli se vahva perusturva kaikille, edistää luonnonsuojelua ja ilmastonmuutoksen torjuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis:
Ohis:
Olen lukenut kirjoja koko ikäni, lapsena sain nimityksen "lukutoukka". En koe sivistyssanojen käyttöä automaattisena hyvänä - viestinnän tarkoitus on olla ymmärrettävä. Sivistyssanoille on paikkansa, mutta niiden liika tarkoitukseton viljely luo helposti turhamaisen, tai jopa sivistymättömän vaikutelman. Saat minun puolestani vaikka jokaisen sanasi kaivaa sivistyssanojen laarista, mutta hyvä sinullekin tietää että ei välttämättä luo toivomaasi vaikutelmaa. ;) Kiva kuitenkin, jos niitä on sanavarastossa.Tässäpä huumorimielessä kirjoitettu teksti "sivistyssanasyndroomasta":
Nyt olen eri kuin tuo jolle vastasit, mutta henkilökohtaisesti minullekaan ei oikeastaan ole ketjussa edes osunut sivistyssanoja silmään, puhumattakaan että niitä olisi viljelty. Oletko nyt aivan varma ettei sinua kalva jokin muu - kuten vaikka aihe?
Onneksi ei ole suuremmin viljelty.
(Oli osoitettu lähinnä kyseistä kommenttia edeltävälle parille hymyä kasvoille tuovalle kommentille. Mutta jatketaan toki aiheesta. Alkuperäinenkään kommentti ei siihen varsinaisesti liittynyt, olen pahoillani kun vei keskustelua sivuraiteille.)
this is the end my only friend the end :( kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sitten näin, kun oikeistolainen konservatiivinen malli ei tue sitä että perheellisillä työläisillä tai että perheellisillä olisi edes töitä tai tuet kelvolliset siihen että lapsilla on hyvä olla.
Tuntuu tosiaan sille että konservatiivisia vanhoja perinteisiä malleja ei tueta ja rahat on tiukilla.
Ilmeisesti sitten pitää mennä homolinjalla ja homorummutuksella. Otetaan kaikki etu työntekijöistä ja tuetaan lapsettomuutta. Ironista että kapitalistina totean että eihän se ollutkaan minun juttuni.
Olen enemmän konservatiivi hetero ja keski-ikäinen valkoinen mies ja toivoisin että yhteiskunnassa tuettaisi perheellisten työllisyyttä ja työaikojen sopivuutta tai edes siten että ylitöistä rehellisesti maksettaisi tuntuva korvaus. Se ylityö on pois lapsilta. Mielestäni siitä pitäisi oikeasti maksaa tuntuva korvaus ja sitähän ei makseta monissakaan työpaikoissa.
Joten siitä vaan homot ja mitkä lie eläinpedofiilit.
Aihe on teille vapaa. Minä keski-ikäisenä heterona ja valkoisen miehenä vetäydyn sivuun kuolemaan sukupuuttoon. Hyvästi.
Menit sitten äänestämään persuja tai kokoomusta.
Vasemmisto olisi ollut se juttu.
Sääli.
Kapitalismi ei vaan tue perinteistä konservatiivista heteromallia.
Tähän on tultu ja se on evoluutiota. Sinällään hassua kun konservatiivi heterot äänestävät itsensä sukupuuttoon.
Ja sitten katoavat myös ikä ja muut erottavat ominaisuudet. Vajoamme sukupuolettomina, iättöminä, samanlaisina ameeboina kommunismin nirvanaan, jossa ideologiat ja ihmisyys on tuhottu. Lillumme alkulimassa henkisesti kehittyneitä elämänmuotoina ilman fyysisiä ja seksuaalisia himoja ja ulokkeita. Saavutamme vihdoin korkeamman tason ja jumaluuden vailla ruumiin eritteitä ja liskoaivon mietteitä.
Minusta on hienoa olla nainen ja oikein naisellinen ulkoisesti ja sisäisesti.
Eipä tunne vastakkainen sukupuoli vetoa minuun. Todennäköisesti ei sinuunkaan kun täällä palstalla pyörit.