Paksut reidet...
Mikä on teidän kokemusten mukaan paras keino hoikentaa reisiä? Vai voiko olla et niitä ei vaan saa hoikemmaksi? Oon 164cm 56kg ja reiden ympärys 54cm. Laihtua en muuten haluais mut nuo reidet sais olla muutaman sentin kapeammat. Ja se inha rako siin välissä... se kai johtuu leveästä lantiosta mut voiko sen jollain jumpalla tilkitä umpeen?
Kommentit (28)
Salille treenaamaan. Se rako tosin kasvaa kun lihakset kiinteytyy, mutta haittaako se oikeasti?
Et ole paksuja reisiä edes nähnyt. 54cm? Pah!
Haluat hoikemmat reidet, mutta et halua hoikempia reisiä?
Päätä jo!
Eikö se reisien välissä oleva thigh gap ole just trendikäs ja tavoiteltava asia?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä joku trollaus vai ihan vaan vitsi?! Voimakkaat reidet on upeat, varsinkin jos on leveässä lantiossa ja täyteläisessä pepussa kiinni. :) Ja se reisirako, sehän on aivan järjettömän seksikäs, älä nyt ihmeessä mene sitä millään tuhoamaan!!! (Sitä paitsi, eikös se rako vaan suurene, jos reitesi hoikentuvat, eli tuntuisi näin äkkiseltään että pitäisi valita joko tai?)
No tuotapa just mietin että kasvaako se rako jos reidet hoikkenee... Äh, olkoon sitten. Olen aina inhonnut tuota rakoa kun jalatkin näyttää jotenkin ihan kieroilta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se reisien välissä oleva thigh gap ole just trendikäs ja tavoiteltava asia?
Ei kai sentään..? Itse ottaisin paljon mieluummin suorat, kauniit reidet ilman tuota rakoa.
Käy vaikka pukeutumisneuvojalla etsimässä sun vartalomallille sopivia vaatteita ja muuten sitten keskity elämästä nauttimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sentään..? Itse ottaisin paljon mieluummin suorat, kauniit reidet ilman tuota rakoa.
Googlaa thigh gap ihan huviksesi, niin yllätyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa thigh gap ihan huviksesi, niin yllätyt!
Googlasin. Voi herranen aika sentään mitä höpötystä! Kaikkea sitä keksitäänkin.
Ap
Siis haluat reisistäsi vieläkin hoikemmat mutta kasvattaa reisivaon umpeen?
Onko muita komplekseja?
Vierailija kirjoitti:
Siis haluat reisistäsi vieläkin hoikemmat mutta kasvattaa reisivaon umpeen?
Onko muita komplekseja?
Eipä oikein ole. Muuten kaikki aika kunnossa, kiitos kysymästä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä joku trollaus vai ihan vaan vitsi?! Voimakkaat reidet on upeat, varsinkin jos on leveässä lantiossa ja täyteläisessä pepussa kiinni. :) Ja se reisirako, sehän on aivan järjettömän seksikäs, älä nyt ihmeessä mene sitä millään tuhoamaan!!! (Sitä paitsi, eikös se rako vaan suurene, jos reitesi hoikentuvat, eli tuntuisi näin äkkiseltään että pitäisi valita joko tai?)
No tuotapa just mietin että kasvaako se rako jos reidet hoikkenee... Äh, olkoon sitten. Olen aina inhonnut tuota rakoa kun jalatkin näyttää jotenkin ihan kieroilta.
Tulikin vasta mieleen tuon aiemman postattuani, että niitä reisirakoja on tietysti erilaisia, enkä ole varma mitä tarkoitit.
On sellaisia, joissa reidet (siis jalat ja polvet yhdessä seisten) koskettaa toisiinsa koko matkalta, mutta aivan niiden yläpäässä eli hieman pimpin alapuolella on lähinnä kai lantion leveydestä johtuen sellainen kolmionmuotoinen rako, eli siis niinkuin vaikka tässä kuvassa. Tuollainen voi varmaankin olla, oli sitten reidet paksut tai ohuemmat. Ja siis mielettömän HOT!! :)
Ja sitten on tälläinen, jossa reidet ovat niin ohuet että ne eivät kosketa toisiaan vaan rakoa on polvista nivusiin. Tässä tapauksessa rako varmaankin vaan suurenee, mitä enemmän reidet hoikistuu. Tämä reisirako on viime vuosina ollut kovasti pinnalla, siitä on oikein kirjakin (The Thigh Gap Hack), joskaan itse en hirveästi välitä, kun en tykkää noin ohuista luikeroreisistä.
Villakangasmi kirjoitti:
Haluat hoikemmat reidet, mutta et halua hoikempia reisiä?
Päätä jo!
Missä AP muka sanoi, ettei halua hoikempia reisiä?
Itse olen saanut jalkoja ja nimenomaan reisiä lähinnä kiinteytettyä ja tämä on onnistunut säännöllisellä stepperin käytöllä. Säännöllisellä tarkoitan 3 kertaa viikossa 3000-4000 askelmaa/kerta. 4kk jälkeen huomasi jo eron, mutta työstähän tuo käy. Mikään ei tule ilmatteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen saanut jalkoja ja nimenomaan reisiä lähinnä kiinteytettyä ja tämä on onnistunut säännöllisellä stepperin käytöllä. Säännöllisellä tarkoitan 3 kertaa viikossa 3000-4000 askelmaa/kerta. 4kk jälkeen huomasi jo eron, mutta työstähän tuo käy. Mikään ei tule ilmatteeksi.
Minulla tuollainen kasvattaa reisilihaksia tehokkaasti, joten reidet tuollaisen jälkeen olisivat entistäkin paksummat kuten myös sääret. On kokemusta.
Mulla on ollut reisivako vasta painossa 47, pituutta 162. Rakenteellisia juttuja enimmäkseen ja lihastreeni vaan kasvattaa. Pitäis harrastaa hitosti aerobista että tulisi sirommaksi, pitkät venytykset muistaen.
Vasta nyt 30 v alan hyväksyä "muodokkaat" reiteni. BMI on n 20 ja parempi niitä on rakastaa ja kohdella armokkuudella kun ei niistä eroonkaan pääse ilman terveysuhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulikin vasta mieleen tuon aiemman postattuani, että niitä reisirakoja on tietysti erilaisia, enkä ole varma mitä tarkoitit.
On sellaisia, joissa reidet (siis jalat ja polvet yhdessä seisten) koskettaa toisiinsa koko matkalta, mutta aivan niiden yläpäässä eli hieman pimpin alapuolella on lähinnä kai lantion leveydestä johtuen sellainen kolmionmuotoinen rako, eli siis niinkuin vaikka tässä kuvassa. Tuollainen voi varmaankin olla, oli sitten reidet paksut tai ohuemmat. Ja siis mielettömän HOT!! :)
Ja sitten on tälläinen, jossa reidet ovat niin ohuet että ne eivät kosketa toisiaan vaan rakoa on polvista nivusiin. Tässä tapauksessa rako varmaankin vaan suurenee, mitä enemmän reidet hoikistuu. Tämä reisirako on viime vuosina ollut kovasti pinnalla, siitä on oikein kirjakin (The Thigh Gap Hack), joskaan itse en hirveästi välitä, kun en tykkää noin ohuista luikeroreisistä.
No hei, mulla on siis reiden ympärys 54cm, että aika jytäkät tolpat on. Just noin niinkuin tuossa ekassa kuvassa.
Se rako varmaan on ja pysyy, ja itselläni oli kans pitkään yritystä kaventaa reisiä mutta tuntui ettei mikään auta. Aina jos kiloja lähti nii ne lähti muualta kuin reisistä. Mulla suunnilleen yhtä paksut jalat ku sulla. Aloin kävelemään joka toinen päivä noin 1,5 tunnin hikilenkkejä. Muutaman viikon jälkeen huomasin että reidetkin olivat pikkuisen kaventuneet. Vaatii sitkeyttä ja pitkäjänteisyyttä. Tsemppiä!