Krista Kiuru työpaikka kiusaa Terapeutti-Villeä - Ville on itkenyt taas monta päivää. :(
Nyyh! Miksi demarit kiusaa aina?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4a98fe42-a6d3-4538-a834-67e13a289…
Kommentit (144)
Oikeasti tiedän tuskin mitään kuvottavampaa ja teennäisempää kuin tuon ex-alkoholisti, terpeutti-Villen. Ihan järkyttävä narsisti. Ja kyllä, täysin subjektiivinen mielipide!
Ilmankos Ville haluaa Brysseliin.
Mitä tuommoinen itkupilli luulee saavansa aikaiseksi Suomen hyväksi?
"Ristamäen mukaan Merisellä on ollut vaalikauden alusta lähtien vaikeuksia sopeutua poliittiseen puhetapaan ja Kiurun kanssa samassa valiokunnassa vaatii poliitikolta mielenlujuutta."
Aikamoinen lumihiutale.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuommoinen itkupilli luulee saavansa aikaiseksi Suomen hyväksi?
Saa kuule itkeä jos itkettää!!
Kannattaisiko sen Villen lopettaa kansanedustajan työt, jos on tuollainen itkupilli? Mokomakin aikuisvauva.
Kiuru on äärettömän lujatahtoinen ja tomera täti. Runnoo asiat läpi vaikka harmaan kiven. Toisaalta hyvä piirre ihmisessä, toisaalta aivan hirveä. Jos on samalla puolella hänen kanssaan niin on varmaan ihan helppoa kun voi antaa hänen hoitaa hommat. Jos on vastapuolella niin herra paratkoon.
Ville käyttää ihan jokaikisen tilaisuuden ja tekosyyn tuoda omaa itseään esille. En ihmettele vaikka hän olisi itse syypää koko ilmapiiriin.
Siinä ei ole mitään vikaa, että mies itkee ja osoittaa herkkyyttä, mutta se kuuluu tehdä kotona niin kuin aikuiset ihmiset eikä työpaikalla. Tulee itkemisestä mieleen kiukutteleva lapsi joka ei saa tahtoaan läpi.
Kiuru on aika kova luu, eikä aina ihan järjissään. Asia on yleistä tietoa, eli pitikö pikku-Villen sinne valiokuntaan ängetä, jos ei pokka pidä eikä ole kestävyyttä valiokuntatyöhön? Ville voisi vaan terapoida syömishäiriöisiä milenniaaleja, joita ahistaa käydä töissä. Siinä hommassa varmaan pärjää heikompikin ihminen.
Minä en ota tästä Villestä selvää, että liioitteleeko herkkyyttään ja itkemisiään vai onko oikeasti vähän turhan epätasapainoinen eduskuntaan. Osa edustajista käyttäytyy törkeästi mutta se on heidän häpeänsä. Kansanedustajalla pitäisi silti olla sen verran todellisuudentajua ja paineensietokykyä, että keskittyisi ajamaan kansan asioita eikä vetämään kaikkia asioita itsensä ympärille.
En mäkään kestäisi pitkiä monologeja pitävää tyyppiä duunissa. Mutta en silti itkisi, ajattelisin muuta ja piirtelisin tms. Villekin voi kokeilla.
Eikö tuo mt-Ville ole samassa joukkueessa Kiurun kanssa? Mitä ihmettä se oikein sekoilee? Jos muut demarit olisivat veteliä itkupillejä kuten Ville, töitä tehtäsiiin vieläkin 7 päivää viikossa ruokapalkalla.
Tolla on niin luja tahto että jos olisi mies niin tulisi jotenkin sellainen raiskis viba vähäsen. Pakko saada aina oma tahto läpi.
Minä minä minä minun tunteeni - Ville
Ilkeä ihminen Kiuru,nähtiinhän se viimehallituskaudella . Tuleeko tuon kanssa nyt kukaan toimeen?
Ei herkissä ihmisissä mitään pahaa ole, mutta onko tuollainen koko kansan ja kollegoiden likasankona oleminen oikea paikka sellaiselle henkilölle? Varmasti tiesi millainen työpaikka tuo on, olihan viimeiset neljä vuotta ollut pelkkää kritiikkiä aina ties kenen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiuru on aika kova luu, eikä aina ihan järjissään. Asia on yleistä tietoa, eli pitikö pikku-Villen sinne valiokuntaan ängetä, jos ei pokka pidä eikä ole kestävyyttä valiokuntatyöhön? Ville voisi vaan terapoida syömishäiriöisiä milenniaaleja, joita ahistaa käydä töissä. Siinä hommassa varmaan pärjää heikompikin ihminen.
Luulisi terapeutin tuntevan sen verran itseään, että olisi jättänyt ton valiokunnan väliin Kiurun takia. Jos ei kestä niin valitsee jonkun muun tsi on kokonaan menemättä valiokuntiin. En tunne Villeä, onko hänellä kokemusta eri työpaikoilta ja erilaisista ihmisistä?
Hesarissa oli tänään selvitystä hallituspuoluiden törttöilystä sote-valiokunnassa niin se ehkä selittää ilmapiirin kireyttä. Ei taida olla vika vain Kiurussa.
😢