Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksut reidet...

Vierailija
20.02.2019 |

Mikä on teidän kokemusten mukaan paras keino hoikentaa reisiä? Vai voiko olla et niitä ei vaan saa hoikemmaksi? Oon 164cm 56kg ja reiden ympärys 54cm. Laihtua en muuten haluais mut nuo reidet sais olla muutaman sentin kapeammat. Ja se inha rako siin välissä... se kai johtuu leveästä lantiosta mut voiko sen jollain jumpalla tilkitä umpeen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans rako reisien välissä ja itse tykkään kyllä! Muodokkaissa reisissä näyttää mielestäni hyvältä!

Vierailija
22/28 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on ihan normaalit reidet. Ei paksut eikä ohuetkaan. Mä olen sua 7 cm lyhyempi ja reidet ovat 5 cm paksummat ja mielestäni siinä rajoilla, että alkavatko jo olla paksun puoleiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat olla maskuliinisempi? Miksi? Miehillä kuuluu olla kapeat reidet, naisilla paksut.

Vierailija
24/28 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tämä joku trollaus vai ihan vaan vitsi?! Voimakkaat reidet on upeat, varsinkin jos on leveässä lantiossa ja täyteläisessä pepussa kiinni. :) Ja se reisirako, sehän on aivan järjettömän seksikäs, älä nyt ihmeessä mene sitä millään tuhoamaan!!! (Sitä paitsi, eikös se rako vaan suurene, jos reitesi hoikentuvat, eli tuntuisi näin äkkiseltään että pitäisi valita joko tai?)

No tuotapa just mietin että kasvaako se rako jos reidet hoikkenee... Äh, olkoon sitten. Olen aina inhonnut tuota rakoa kun jalatkin näyttää jotenkin ihan kieroilta.

Tulikin vasta mieleen tuon aiemman postattuani, että niitä reisirakoja on tietysti erilaisia, enkä ole varma mitä tarkoitit.

On sellaisia, joissa reidet (siis jalat ja polvet yhdessä seisten) koskettaa toisiinsa koko matkalta, mutta aivan niiden yläpäässä eli hieman pimpin alapuolella on lähinnä kai lantion leveydestä johtuen sellainen kolmionmuotoinen rako, eli siis niinkuin vaikka tässä kuvassa. Tuollainen voi varmaankin olla, oli sitten reidet paksut tai ohuemmat. Ja siis mielettömän HOT!! :)

Ja sitten on tälläinen, jossa reidet ovat niin ohuet että ne eivät kosketa toisiaan vaan rakoa on polvista nivusiin. Tässä tapauksessa rako varmaankin vaan suurenee, mitä enemmän reidet hoikistuu. Tämä reisirako on viime vuosina ollut kovasti pinnalla, siitä on oikein kirjakin (The Thigh Gap Hack), joskaan itse en hirveästi välitä, kun en tykkää noin ohuista luikeroreisistä.

No hei, mulla on siis reiden ympärys 54cm, että aika jytäkät tolpat on. Just noin niinkuin tuossa ekassa kuvassa.

Siis paksuimmalta kohtaa ympärysmittä 54 cm? Eihän tuo ole vielä mitenkään paksu edes. Olisiko tässä nyt kärpäsestä tullut ns. härkänen...?

Vierailija
25/28 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tämä joku trollaus vai ihan vaan vitsi?! Voimakkaat reidet on upeat, varsinkin jos on leveässä lantiossa ja täyteläisessä pepussa kiinni. :) Ja se reisirako, sehän on aivan järjettömän seksikäs, älä nyt ihmeessä mene sitä millään tuhoamaan!!! (Sitä paitsi, eikös se rako vaan suurene, jos reitesi hoikentuvat, eli tuntuisi näin äkkiseltään että pitäisi valita joko tai?)

No tuotapa just mietin että kasvaako se rako jos reidet hoikkenee... Äh, olkoon sitten. Olen aina inhonnut tuota rakoa kun jalatkin näyttää jotenkin ihan kieroilta.

Tulikin vasta mieleen tuon aiemman postattuani, että niitä reisirakoja on tietysti erilaisia, enkä ole varma mitä tarkoitit.

On sellaisia, joissa reidet (siis jalat ja polvet yhdessä seisten) koskettaa toisiinsa koko matkalta, mutta aivan niiden yläpäässä eli hieman pimpin alapuolella on lähinnä kai lantion leveydestä johtuen sellainen kolmionmuotoinen rako, eli siis niinkuin vaikka tässä kuvassa. Tuollainen voi varmaankin olla, oli sitten reidet paksut tai ohuemmat. Ja siis mielettömän HOT!! :)

Ja sitten on tälläinen, jossa reidet ovat niin ohuet että ne eivät kosketa toisiaan vaan rakoa on polvista nivusiin. Tässä tapauksessa rako varmaankin vaan suurenee, mitä enemmän reidet hoikistuu. Tämä reisirako on viime vuosina ollut kovasti pinnalla, siitä on oikein kirjakin (The Thigh Gap Hack), joskaan itse en hirveästi välitä, kun en tykkää noin ohuista luikeroreisistä.

No hei, mulla on siis reiden ympärys 54cm, että aika jytäkät tolpat on. Just noin niinkuin tuossa ekassa kuvassa.

Älä hitto sano että sulla on tollanen niinkuin tossa 1. kuvassa, mulle iskee stondis saman tien. Eiku siis ihan oikeesti...

Vierailija
26/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva reisistä joka googlen haussa tuli vastaan, jota kautta tänne päädyin on todella upean muodokas. Ihanteellisen seksikäs, jollaisen toivoisin olevan mahdollisella tulevalla kumppanillanikin.

Mikäli tämä kuvan kroppa löytyy keskustelun aloittajalta tai joltain muulta keskustelijalta, sanoisin että omaat ihanteellisen kropan, todella upean. Ole ylpeä siitä. Rako reisien ja vaginan välissä on enemmän kuin ihana.

Vierailija
27/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut (muodokkaat) reidet, siihen minari tai kylähame plus korkkarit tai saapikkat niin aiettä 😋

Vierailija
28/28 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tight cap ja camel toe esiin 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi