Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aina vihjailee illanvietoissa ym että meillä on liian vähän seksiä

Vierailija
20.02.2019 |

Vaikka harrastamme sitä ainakin 3 x viikossa eikä hän juuri tee aloitteita.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vihjaile takaisin, ettei hänestä ole siihen, mutta aina pitää kännipäissään teeskennellä alfa-urosta.

Vierailija
2/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai alkaako miehesi aina illanvietossa sulle kuiskailemaan että liian vähän seksiä? Miksette puhu asiasta kotona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sulla outo ukko. En kehtais mennä tollasen kanssa illanviettoihin.

Vierailija
4/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai alkaako miehesi aina illanvietossa sulle kuiskailemaan että liian vähän seksiä? Miksette puhu asiasta kotona?

Alkaisikin vain mulle. Julkisesti kertoo.

Ap

Vierailija
5/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna sille ryppyreikää vahän useammin niin ei enää vihjaile.

Vierailija
6/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se haluaa päteä kuten on kouluajoista lähtien oppinut tekemään. Miesten seksuaalisuuden huippu on muille kerskailu vaikka (tai vaikka vaan sulle vihjailu) ei olisi koskaan seksiä harrastanut.

Vierailija
7/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, minullakin on tuo sama tapa. Tulen aina kännipäissäni vihjailleeksi että meillä on ihan liian vähän seksiä. Viimeksi sanoin näin muutamalle työpaikan naiselle. Aiemmin on tullut sanottua, myös muutamalle naapurin rouvalle, vaimon sukulaisnaisille, tyttären kavereille yms... On se vaan niin vekkulia kun vähän estot vapautuu. :)

Vierailija
8/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy joskus häneltä kun vihjailee, että oletko miettinyt että tuo asia kertoo ihan yhtä paljon sinusta kuin minustakin, että kenessä ja missä mahtaa olla syy jos vaimo ei halua.

Vierailija
9/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos tämä useasti tapahtuu niin nöyryytä takaisin. Sanot vaikka että "kyllä minä harrastan sitä päivittäin" 😂

Vierailija
10/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kerskailua. Siitähän saa sen kuvan että miehen potenssi ei ole kunnossa. 

Vierailija
11/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on noin loukkaava ja nuija, niin anna lapikasta. Siinä on ero, puiko mies parisuhdehuoliaan luottamuksella kaverinsa kanssa, vai vihjaileeko ja tilittääkö se ongelmiksi kokemistaan asioista just tuolleen julkisesti. JA vieläpä niin, että niitä huolia ei käydä läpi sinun kanssasi. Jos ne nyt ovat oikeita huolia eikä pelkkää vallankäyttöä, niinkuin tuollainen julkinen lokaanvetäminen voi ihan hyvin olla.

Vierailija
12/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa asiasta.

Ja pidä kirjaa aloitteista. Meillä vastaava keskustelu sisälsi väitteen, etten minä tee aloitteita, vaikka todellisuudessa teen ne 3 neljästä. ):

Voi sille sanoa siitäkin, että sivistyneet ihmiset eivät ruodi intiimielämäänsä julkisesti, eivätkä tahdo kuulla muidenkaan tekevän niin.

Sano siitäkin, että moinen keskustelunaihe illanistujaisissa antaa hänestä todella juntin kuvan sekä herättää epäilyjä siitä, että kysymys on juuri siitä, ettei hän edes tee aloitteita. Ja on ainakin naisten mielestä yököttävä.

Vierailija
13/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, minullakin on tuo sama tapa. Tulen aina kännipäissäni vihjailleeksi että meillä on ihan liian vähän seksiä. Viimeksi sanoin näin muutamalle työpaikan naiselle. Aiemmin on tullut sanottua, myös muutamalle naapurin rouvalle, vaimon sukulaisnaisille, tyttären kavereille yms... On se vaan niin vekkulia kun vähän estot vapautuu. :)

Olet oikea Jumalan lahja.

Vierailija
14/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie nyt se PuuhaPetes johonkin terapiaan. Ei toi ole normaalia käytöstä.

Vierailija
15/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyi! En katselisi tuollaista kovin kauaa.  

Vierailija
16/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä naukuu asiasta kotona, vaikka oltaisiin edellisenä iltana harrastettu seksiä. Kertoo myös kuinka se on minusta epämiellyttävää ja inhottavaa ja kuinka välttelen sitä.

Seksiä meillä 2-3krt viikko mutta mikäs teet.

En tiedä mistä johtuu, mutta on ärsyttävää.

Vierailija
17/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa viikossa?? Siis jatkuvasti eikä vaan jotain kausia? Ja ihan koko hoito siis, niinkö?

Voit vihjailla miehellesi, eikö tarvi ees vihjsilla vaan kertoa ihan suoraan , että meidän 22 v suhteen aikana tuollaista tahtia ei tapahdu edes lomilla. Ehkä, jos muistan oikein, niin ihsn suhteen eka kuukausina, mutta muuten ei. Ei siis herranjestas.

Vierailija
18/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nro 17 jatkaa: meillä ei mies eikä minä kumpikaan valiteta eikä vinguta asiasta. Kerta viikkoon on ihsn hyvä ja jos menee kerta kahteen viikkoon niin ihan hyvä niinkin. Kumpikin voi tehdä aloitteen jos haluaa. Paljon läheisyyttä ja aina hyvän yön toivotukset ja halaus kun toinen tulee kotiin.

Vierailija
19/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies myös suuttuu, jos ei seksiä ole 2 kertaa viikossa, on vihainen ja ärtyisä, siis todella kiukkuinen. Minua syyttää tosissaan jatkuvasti siitä, että en pidä seksistä ja minussa on jotain vialla.

Vierailija
20/21 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies myös suuttuu, jos ei seksiä ole 2 kertaa viikossa, on vihainen ja ärtyisä, siis todella kiukkuinen. Minua syyttää tosissaan jatkuvasti siitä, että en pidä seksistä ja minussa on jotain vialla.

Sano sille, että hyvää seksiä haluaa aina ja miehen pitää miettiä itse mitä miehessä on vialla jos ei pysty tarjoamaan seksiä, jota vaimo haluaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi