Onko mitään keinoa saada rumasta tai keskiverrosta naisesta kaunista?
Mikä auttaisi? Haluaisin viimeinkin saada seurustelukumppanin. Vikoja mulla on monia; en edes tiedä, mistä alkoisin ongelmani ratkomisen. Ja mitkä olisivat niitä keskeisimpiä seikkoja, joihin panostaa?
Olen valmis säästämään plastiikkakirurgiaa varten rahaa, mutta toisaalta en haluaisi tuhlata liikaa rahaa esim. säännöllisiin kampaamo- tai kosmetologikäynteihin. Kuntosalille pääsen ilmaiseksi, tosin en ehdi käymään siellä juuri koskaan.
Kommentit (101)
AP sinusta tulee jotenkin mieleen Coco chanel, jolla oli myös iso nenä, korkeat poskipäät ja siro leuka. Hän oli myös langanlaiha, mutta vientiä riitti! hän sanoi, että "ei ole olemassa rumia naisia... on vain laiskoja naisia".
Tuli mieleen, että klassinen Pariisitar on usein sellainen laiha, pienirintainen ja "kissannaamainen" eli iso pitkä nenä, pieni leuka ja isot poskipäät.
Voisitko hakea heistä inspiraatiota? Kaikki kuuluisat kaunottaret ovat kauniita eri tavalla. on miljoona eri tapaa olla kaunis koska usein kauneus on vain oman tyylin löytämistä, tyylin, jossa tunnet olosi hyväksi ja itsevarmaksi.
Youtubessa on mielestäni hyvä kanava "Aly Art", Hän jakaa aika perinpohjaisia ohjeita miten voit määritellä oman vartalo-ja kasvotyyppisi ja sitä kautta löytää oman tyylisi ja mitä julkkisia juuri sinun tyylisesi kannattaa "apinoida". eri tyylejä on jotain yli kymmenen. On romanttista, dramaattista, klassista, eteeristä, jne. Heille kaikille jaetaan pukeutumis-,meikkaus- ja kampausohjeita.
Kun ihminen on hoikka ja hänellä on pukeva kampaus ja hyvä iho, niin niillä pääsee jo pitkälle. Jos jotain haluaa kirurgisesti muotoilla, niin kasvoja. Rintaimplantit on haastavat, koska ne täytyy uusia tasaisin väliajoin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen26 kirjoitti:
Plastiikkakirurgia nyt kannattaisi olla viimeinen ajatus. Se, mitä olet sisältä loistaa ulos. Jos olet epävarma ja koet olevasi huonompi/rumempi kuin toiset menet kyyryssä ja torjuvasti. Jos ajattelet olevasi hyvä näin ja kaunis omana itsenäsi, omana sielunasi - se vie pitkälle. Käytännön meikkausvinkkejä: kevyt ja juuri sinulle sopiva meikkivoide (kannattaa käyttää puolipeittäviä ettei tule pakkeliefeki), ei puuteria vaan vaikka pohjustusvoide/fiksausspray loppuun - freesimpi lopputulos; kannattaa käyttää mahdollisimman vähän silmämeikkiä arjessa - muista että vaalea korostaa ja isontaa silmiä, eli laita silmien nenänpuoleiselle reunalle jotain vaaleaa hieman ja sen jälkeen ripsiväri (on ripsivärjeä joissa on kuituja jotka pidentävät ripsiä), tummat rajaukset pienentävät silmiä; hohtovoidetta (ei mitään glitteriä vaan korostus/hohtovoidetta) poskipäihin, otsaan, amorinkaareen ja leukaan - maltilla - tämä korostaa kasvojasi kauniisti; myös contourpaletti maltilla voi auttaa sinua meikkaamalla muovaamaan kasvojesi parhaat puolet esiin; kulmakarvat siistinä ja hieman tummempana kuin hiuksesi - itse suosin linnunsiiven muotoa (helppo pitää yllä ja luonnollisen näköinen)
Hiusvinkkejä:
Pidä huolta hiuksistasi, laita välillä tehohoito, sitten AINA föönatessa/suoristaessa lämpösuoja, hiusten suoristaminen suoristusraudalla tuo kauniin kiillon kunhan suojaus on kunnossa.
Kannattaa myös kuoria ihoa ja käyttää ihomaskeja - ne puhdistavat ja tuovat sinulle huolitellun olon.
Kaikki tämä on parempi vaihtoehto kun plastiikkakirurgia! Nämä vinkit voivat antaa sinulle huolitellun olon, joka näkyy ulospäin itsevarmuutena ja se taas korostaa luontaista kauneuttasi.
Vaikea antaa tarkempia vinkkejä kun et kerronut mitä sinä PIDÄT ongelmakohtinasi. Mutta tässä on tällaiset perusneuvot jotka auttaa pitkälle, mutta mielipideasioitahan nämä ovat. Korostan edelleen sitä, että sisältä ulospäin - sisäinen kauneus ja lempeys loistavat ulospäin. Jos haluat tarkempia meikki/hiusvinkkejä minun täytyisi tosiaan tietää vähän miten haluaisit ulkonäköäsi korostaa/häivyttää. 😊🙋🏻♀️Tässä oli myös todella hyviä vinkkejä, joita en ole koskaan tajunnutkaan, kuten tuo puuterin välttäminen jne. Mistä saa ostaa niitä contour-paletteja tai fiksaussprayta hyvällä hinta-laatu-suhteella Suomesta?
Itse pidän kauniina sellaisia klassisen kauniita kasvonpiirteitä; itselläni on liian iso ja sivuprofiilista "hyppyrillinen" nenä sekä poskipääni ovat liian voimakkaat ja 'kulmikkaat". Haluaisin myös saada huuleni näyttämään hieman kapeammilta ja leukani suuremmalta. Omasta mielestäni olen tosiaan ärsyttävän näköinen ja auttamattoman ruma.
Mulla on paksut, helposti rasvoittuvat ja puoleen selkään ulottuvat maantienruskeat hiukset, joissa on hieman vanhoja aavistuksen luonnollista väriä vaaleampia raitoja. Hiukseni ovat melko hyväkuntoiset. Tuntuu siltä, että nekin näyttävät tosi tylsiltä ja luiruilta helposti ja se perusvärini on todella ankea. En sinänsä laita niitä yleensä mitenkään muuten paitsi harjaan tai laitan vain tavalliselle poninhännälle. En oikein "osaa" tehdä mitään kampauksia tai käyttää muotoilutuotteitakaan.
Mulla oli taannoin kampaamokäynnin myötä tummempaa sävytystä ja huomasin, että jotkut miehet katsoivat mua aivan eri tavalla (positiivisessa mielessä) silloin. Se sävy tosin lähti parin pesun myötä. Nuorena (18-19-vuotiaana) mulla oli vähän aikaa blondatut hiukset ja silloin miehet pitivät mua huomattavasti viehättävämpänä, tosin olin silloin paljon nuorempi kuin nyt.
T. Ap
Oletko ajatellut kokeilla sellaisilla kevytsävyillä, mitä saa ihan marketeista? Siis, ne ei ole "sekoitettavia" eli niissä ei ole mitään hapetinta joka pitää sekoittaa väriin vaan ne laitetaan suoraan purkista tukkaan. Ne kestää noin 8 pesukertaa hiuksissa ja antaa kauniin kiillon. Ne on yleensä hyvin hoitavia. Voisit hankkia vaikka yhden "kylmänruskean" esim. se K kaupan Pirkka-kevytväri ruskea, on viileä sävy. Jos se näyttää liian "kovalta" sun kasvoja vasten, eli näytät kalpealta ja hiukset tuntuu "pistävän silmään" aina kun katsot peiliin ja kasvosi ikäänkuin "jäävät taustalle" niin hanki silloin joku lämmin karamellisävy ja sekoita sitä siihen ruskeaan. Tai sitten voit kokeilla miltä lämmin kupari vaikuttaa. Jos se tekee ihosi kelmeäksi ja elottomaksi, ja näyttää yhtä "kamalalta" kuin viileä ruskea, sinulle sopii ehkä "neutraalit" sävyt, kuten mahonki tms. punaruskea ja kullanruskea.
Kun löytää sen oikean hiussävyn niin se tekee suuren muutoksen. iho hehkuu ja silmien väri tulee esiin.
Nämä auttavat varmasti: hoikka vyötärö, naisellinen lantio, pitkät hiukset, hyvä ryhti, naisellinen olemus ja puhetapa. Katso silmiin ja hymyile kauniisti.
No jos se sun nekku vaivaa sua niin kovasti, niin mene toki plastiikkakirurgille. Mutta käytä sentään suomalaista hyvämaineista klinikkaa. Eiköhän ne osaa tehdä jotain sun "hyppyrille". Jos olet tosiaan "leuaton" eli se ei ole vain sun omia pakiksia, korjaa sekin toki. Jos naamassa on selkeitä ja näkyviä "virheitä", jotka ei enään mene lokeroon "persoonallinen", niin ei kun kirurgin puheille. Ton leuan voi varmaan fiksata samalla kuin nenän. Mutta älä mene nenäsi kokoa pienentämään liikaa, sillä pieni nenä ei ole sen "kauniimpi" kuin iso nenä. Ja jos sulla on iso nenä, se ehkä sopii sun kasvoille paremmin kuin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Tarttuu keskeltä kiinni niistä paksusankaisista rilleistä ja riisuu varovasti ne pois päästä. Sitten vaakasuoralla päänliikkeellä hailauttaa sen nutturan auki niin että pitkät tuuheat hiukset pelmahtavat auki ja hulmuavat tuulenvireessä.
Ja valkoinen kauluspaita aika auki ja sen päällä joku neule missä hyvin antelias kaula-aukko.
Jopo keulii pelkästä ajatuksesta.
Kummasti jos itse tekee ketjun, kun on ruma mies, niin tulee aivan päinvastaisia vastauksia naisilta kuin tähän ketjuun.
t: https://www.vauva.fi/keskustelu/3336388/rumana-miehena-olemisen-sietama… ap
Vierailija kirjoitti:
Kummasti jos itse tekee ketjun, kun on ruma mies, niin tulee aivan päinvastaisia vastauksia naisilta kuin tähän ketjuun.
t: https://www.vauva.fi/keskustelu/3336388/rumana-miehena-olemisen-sietama… ap
Kummasti jätit tässä naisketjussasi miehet haukkumatta ja teit asiallisen aloituksen. Tämä kokeesi osoittaa siis ennen kaikkea sen, että kykenisit kyllä tekemään asiallisia aloituksia jos haluaisit.
Katso ympärillesi. Näet pariskuntia. Kuinka moni nainen noista on oikeasti kaunis? Suurin osa on ihan tavallisen näköisiä. En halua sanoa ketään ihmistä rumaksi, mutta vähemmän kauniita osapuolia pariskunnissa on myös.
Ei ongelmasi ole ulkonäkö, vaan taitaa olla aitouden puute. Yrität liikaa miellyttää. Itse olen tavis ja kun kävin miesvaltaista koulua, yleisin iskulause oli M on missityyppiä, mutta sinä olet vaimomatskua. Luokassani oli toinen tyttö, joka oli todella kaunis. Häntä yritettiin iskeä huomattavasti vähemmän kuin minua. En nyt ollut rumakaan, mutta sellainen keskiverto ja täysin luomu, en edes meikannut tuohon aikaan.
Muokataampa tämä aloitus uuteen uskoon:
En kerta kaikkiaan käsitä, miksi just mulle on annettu epänaiselliset kasvonpiirteet. On sanottu, että laske rimaa miesten suhteen, mutta itse yliopistotutkinnon suorittaneena sikäli työelämässä menestyneenä, en suostu rimaa laskemaan kovinkaan paljon. Lyhytkään en ole, 176/75 mitat. Yliopistossa en nähnyt yhtäkään ikäistäni tai nuorempaa lyhyttä, kaljua miestä. Kyllä ne on kaikki pitkiä ja tuuheatukkaisia. En tiedä mitä yhteistä minulla voisi olla ikäiseni kaljun ja leuattoman, heikosti kouluja käyneen ihmisen kanssa. Käytännössä kaikki pitkät ja jykeväleukaiset miehet on vähintään peruskomeita. Kesäisin katselen (tietysti kauempaa) ihaillen sellaisia pitkiä ja komeita, joita en tod.näk voi saada. Tuskaa on elämä.
N33.
Olen keskiverto ulkonäöltäni, jopa mitäänsanomaton ilman meikkiä, leveä lantio, lyhyet jalat ja ohuet hiukset. Silti olen aina saanut komeita miehiä, myös kavereiden mielestä komeita. Viehätysvoimani perustuu pitkälti luonteeseeni, eleisiin ja tapaan olla, on pilke silmäkulmassa, mutta kyky keskustella vakavimmistakin teemoista. Lisäksi näen vaivaa ulkonäön suhteen: harrastan kovaa treeniä 3-4 kertaa viikossa, kampaajakäynnit 6vkon välein, meikki joka päivä, laitan hiuksia, pukeudun vartalolleni sopiviin vaatteisiin. Plus sitten jalkojen hoito, ihokarvojen ajelu, kynsien lakkaus jne.. Eli opettele viihtymään itsesi kanssa. Se näkyy ulospäin ja tekee ihmissuhteista mahdollisia.
Treenaamisesta salilla tulee hyvä varma olo ja ryhti suorenee.
Siistit vaatteet ja puhtaat hiukset.
Ripsaria ja sipasu huulikiiltoa.
Näillä perusseteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitä itseäsi. Olet todnäk tylsä? Liian kiltti? Persoonaton?
Tuttavapiirissä lihavilla ja ihan taviksillakin on miehiä (komeita!), joten tuskin on ulkonäöstä kiinni.
Miten voi olla persoonaton? Jokaisella meistä on oma uniikki persoonallisuutemme ja itse uskon vakaasti BIgFive piirreteoreettiseen näkökulmaan kombinaatioon erilaisia tasoja erilaisia piirteitä ja alapiirteitä. Tarkoitatko kenties, ettei tuo persoonaansa esiin vai mitäköhän? 🤔
No siis sellainen mauoton, väritön ja hajuton! Tukka maantienvärinen, tylsä mitäänsanomaton tyyli ja luonne on sellainen mukautuva/hiljainen. Ei harrastuksia tai intohimoja elämässä. Eli ei kovin ns. kiinnostava persoona miesten silmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen keskiverto ulkonäöltäni, jopa mitäänsanomaton ilman meikkiä, leveä lantio, lyhyet jalat ja ohuet hiukset. Silti olen aina saanut komeita miehiä, myös kavereiden mielestä komeita. Viehätysvoimani perustuu pitkälti luonteeseeni, eleisiin ja tapaan olla, on pilke silmäkulmassa, mutta kyky keskustella vakavimmistakin teemoista. Lisäksi näen vaivaa ulkonäön suhteen: harrastan kovaa treeniä 3-4 kertaa viikossa, kampaajakäynnit 6vkon välein, meikki joka päivä, laitan hiuksia, pukeudun vartalolleni sopiviin vaatteisiin. Plus sitten jalkojen hoito, ihokarvojen ajelu, kynsien lakkaus jne.. Eli opettele viihtymään itsesi kanssa. Se näkyy ulospäin ja tekee ihmissuhteista mahdollisia.
Voisihan se vaikuttaa. En tosiaan laita hiuksiani mitenkään paitsi tiukalle poninhännälle (hiukset päänpintaa myöten). En ole lakannut tai viilannut kynsiäni moneen vuoteen; leikkaan ne vain lyhyiksi kynsileikkurilla.
Täytyy tunnustaa, että koko viime kesän kuljin lähes aina samoissa tummanharmaissa pitkissä housuissa, kun en vain jaksanut sheivailla edes sääriäni. Pesin niitä usein, mutta lopulta ne alkoivat olla jo nuhjaiset.
Pesen hiukset yleensä myös vasta sitten, kun ne ovat silminnähden rasvaiset (tosin sitä ne ovat jo kahden päivän jälkeen); poikkeuksena on se, jos näen yhden salaisen ihastukseni, silloin kyllä puunaan vähån enemmän. Olen kyllä muuten suihkunraikas ja ne muutamat neutraalit vaatteeni ovat aina puhtaita, tosin osin kuluneita. En enää omista muita meikkejäkään kuin ripsarin, yhden meikkivoiteen, puuterin ja yhden nude-värisen huulipunan. Kampaamossa käyn tosiaan kahdesti vuodessa maksimissaan.
En ole ehtinyt treenailla noin reiluun vuoteen muuta kuin kotijumppaa ja arkiliikunnan muodossa juoksua. Ulkonäköön panostaminen tuntuu vain sinkkuna todella turhalta touhulta, kun ei minua kukaan potentiaalinen missään lähesty, enkä ketään ihmisiäkään tapaile (en edes kavereita -- heidän kanssaan ainoastaan chattailen). Jotenkin noihin sheivauksiin ja itsensä hoitamisiin menee ihan kamalasti aikaa; en vain ehdi kuluttamaan aikaani sellaiseen, kun siitä ei ole mitään käytännön hyötyä. Silti kyllä haluaisin muuttuakin ja olisin valmis panostamaan paljon enemmän.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Muokataampa tämä aloitus uuteen uskoon:
En kerta kaikkiaan käsitä, miksi just mulle on annettu epänaiselliset kasvonpiirteet. On sanottu, että laske rimaa miesten suhteen, mutta itse yliopistotutkinnon suorittaneena sikäli työelämässä menestyneenä, en suostu rimaa laskemaan kovinkaan paljon. Lyhytkään en ole, 176/75 mitat. Yliopistossa en nähnyt yhtäkään ikäistäni tai nuorempaa lyhyttä, kaljua miestä. Kyllä ne on kaikki pitkiä ja tuuheatukkaisia. En tiedä mitä yhteistä minulla voisi olla ikäiseni kaljun ja leuattoman, heikosti kouluja käyneen ihmisen kanssa. Käytännössä kaikki pitkät ja jykeväleukaiset miehet on vähintään peruskomeita. Kesäisin katselen (tietysti kauempaa) ihaillen sellaisia pitkiä ja komeita, joita en tod.näk voi saada. Tuskaa on elämä.
N33.
Mittani ovat 174cm/62 kg ja koetan laihtua hieman lisää. Mulle kelpaa itsenikin mittainen mies, tosin kaljupäiset miehet eivät ole lainkaan mun juttuni. Pidän tuuheahiuksisista, mukavista, fiksuista ja kilteistä miehistä. Ylipainoakin voi olla hieman, eikä tarvitse olla pitkä tai varakas.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneuteen ei tarvita muuta kuin hoikkuus. Hoikka on kaunis vaikka naama olisi miten epämuodostunut, lihava ei vaikka kasvot olisivat kuin itse Jumalan veistämät.
Mutta miten niitä miehiä voi tavata? Olen ollut miehille ilmaa koko ikäni vaikka kroppa on hoikka ja treenattu, kasvot keskiverrot. Arjessa yritän hymyillä ja ottaa kontaktia sen verran mikä tilanteeseen sopii, nettideiteillä roikuttu 8 vuotta tuloksetta. -n30
Nettideiteillä roikuttu 8 vuotta tuloksetta!??
Pakko sanoa vaikkei kivalta tunnukaan, että syy yksinjäämisen on silloin jossain muualla kuin ulkonäössä. Pään sisällä, tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneuteen ei tarvita muuta kuin hoikkuus. Hoikka on kaunis vaikka naama olisi miten epämuodostunut, lihava ei vaikka kasvot olisivat kuin itse Jumalan veistämät.
Mutta miten niitä miehiä voi tavata? Olen ollut miehille ilmaa koko ikäni vaikka kroppa on hoikka ja treenattu, kasvot keskiverrot. Arjessa yritän hymyillä ja ottaa kontaktia sen verran mikä tilanteeseen sopii, nettideiteillä roikuttu 8 vuotta tuloksetta. -n30
Nettideiteillä roikuttu 8 vuotta tuloksetta!??
Pakko sanoa vaikkei kivalta tunnukaan, että syy yksinjäämisen on silloin jossain muualla kuin ulkonäössä. Pään sisällä, tavalla tai toisella.
Tuo siis ei ollut ap:n viesti ja itsekin ihmettelen, miten tuo edes on mahdollista.
T. Ap
Alkoholi auttaa.