Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään keinoa saada rumasta tai keskiverrosta naisesta kaunista?

Vierailija
20.02.2019 |

Mikä auttaisi? Haluaisin viimeinkin saada seurustelukumppanin. Vikoja mulla on monia; en edes tiedä, mistä alkoisin ongelmani ratkomisen. Ja mitkä olisivat niitä keskeisimpiä seikkoja, joihin panostaa?

Olen valmis säästämään plastiikkakirurgiaa varten rahaa, mutta toisaalta en haluaisi tuhlata liikaa rahaa esim. säännöllisiin kampaamo- tai kosmetologikäynteihin. Kuntosalille pääsen ilmaiseksi, tosin en ehdi käymään siellä juuri koskaan.

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsetunto on lähtökohtaisesti roskiksesta, niin ei ole mitään keinoa. Itsetunto rakennetaan itse aloittaen itsensä hyväksymisestä.

Kauneus on katsojan silmässä. Se on myös katsottavan silmässä sillä tavoin, että fiksuus, miellyttävä luonne ja hyvä käytös säteilevät silmistä ja kasvoista muihin ihmisiin.

Asiaa on tutkittu. Kiva ihminen koetaan kauniina, tympeä tyyppi rumana. Tasohölisijöiltä puuttuu päästä tärkeitä komponentteja, jotka erottavat ihmisen betonielementistä.

Vierailija
42/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa vähän tietoja jakoon, ikä, paikkakunta ym.

Täällä olisi mies naista vaille, itsekään en ole mr finland.

Mutta ihan hyvä työ, asunto ym. Lappeenrannnassa.

Ehei, ei tässä sinua olla etsimässä, vaan nimenomaan sitä 'oikeaa', täydellistä miestä, ei mitään lprannan junttia. Ei pahalla.

Oli vaikea arvata, stadista olen lähtöisin.😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä.

Hampaat paikkoja täynnä ja kellertävät, silmät karsastaa ulospäin, eriparitissit ja pienet teidän muiden mielestä ja itsestä sopivat, perunanenäksi haukuttu, kierot jalat ja eripituiset, korkea hiusraja, sievät ja täydelliset korvat, nätit varpaat, lievä ylipaino, arpinen iho, isohkot häppärit, liikakarvoitus.

Kärsin itsestäni tosi paljon ja olen ahdistunut, mutta minulla on mies ja lapsia.

Kaikki on kiinni omasta asenteesta lopulta.

Isot häppärit👍, onko karvojakin?

Vierailija
44/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopesu lienee tehokkain keino.

Vierailija
45/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitä itseäsi. Olet todnäk tylsä? Liian kiltti? Persoonaton?

Tuttavapiirissä lihavilla ja ihan taviksillakin on miehiä (komeita!), joten tuskin on ulkonäöstä kiinni.

Vierailija
46/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mene meikkikurssille. Saat opastusta peittämiseen ja varjostamiseen ja saat oikeat värit. Oikean värinen luomiväri + huulimaali tekee jo katseelle ihmeitä.

- Mene vaateostoksille ja pyydä myyjiltä apua.

Ei tarvitse olla mikään kallis kauppa, mutta menet hankkimaan hyvän peruspuvuston. Hyvin istuvat farkut, muutama pusero kroppatyypille sopivaksi, neule tai kaksi, hyvä villatakki, pari mekkoa, bleiseri ja parit kivat nahkakengät korolla ja ilman + mageet tennarit. Testaile värejä, mitkä omaan ihoon ja värimaailmaan sopii parhaiten. Noilla pääsee todella pitkälle ja löytynee ~500 € kaikki kun osaa vähän etsiskellä aleja ja nettikauppoja. Pese oikein, silitä aina, kiillota kengät (ja hanki nukkaleikkuri). Laukku perusmallia, mikä sopii kaiken kanssa.

- Hanki hyvät alusvaatteet, niitäkään ei tarvitse olla roppakaupalla. Muutamat rintaliivit joita pesee oikein mutta ahkeraan ja 10-15 pöksyä.

- Heitä pois reippaasti kaikki vanha ja epäsopiva, kengät, vaatteet ja meikit. Et sitten erehdy niitä käyttämään.

- Opettele muutama hyvä tapa laittaa tukka, pyydä kampaajalta seuraavalla kerralla, että näyttää helpot mutta näyttävät tukkalaitokset.

- Etsi itselle sopiva tuoksu, joka sopii ominaistuoksuun - älä käytä liikaa.

- Hammashygienia!

Vierailija
47/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin koko elämänsä yksin asuneen miehen mielestä tämä ketju on jotenkin taas niin absurdia. Hoikalla ja perusnätillä alle 40-vuotiaalla naisella luulisi riittävän miehiä joka sormelle ja varpaalle. Toista se on rumalla miehellä. Kukaan nainen edes vilkaisekaan kohti. Mutta tokihan tässäkin haetaan sitä NHL-miljonääriä tai Aallon Kylteriä. 

t: amk inssi 56k vuodessa 34 vee. 

Vierailija
48/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isoin ongelmani on rumahkot kasvot (liian iso nenä, liian pieni leuka, voimakkaat poskipäät) ja pienehköt (B75) rinnat. Muita ongelmia on jotenkin huonoryhtinen ja ylävartalosta laiha vartalo sekä luustoltaan leveä lantio. Vaikka olisin ihan todella hoikkakin, lantio vain pysyy leveänä. Miehille olen aina ollut ilmaa.

Tuohan on optimaalinen, heti tiimalasin jälkeen. Tosin riippuu vähän lantion luuston muodostakin, millainen iliac crest, mikä onkaan suomeksi. Eli jos on laatikkolantio tai pyöreä, leveä alaosasta vai myös yläosasta.

Joka tapauksessa leveä lantio on hyvä asia.

Vierailija
49/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ja ruma olo kun yritin laittautua. Olin tyytyväisempi ilman tippaakaan meikkiä :D

Vierailija
50/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissä lihavilla ja ihan taviksillakin on miehiä (komeita!), joten tuskin on ulkonäöstä kiinni.

Tämä osui ja upposi. Olen tylsä, liian kiltti ja ulospäin "persoonaton", sillä yritän olla ärsyttämättä ketään ja toivon aina, ettei kukaan kiinnittäisi minuun mitään huomiota tai muistaisi. Mulle se, että joku muistaa mut, on pettymys ja alan miettiä, mitäköhän ärsyttävää/huonoa mussa on, jos joku mut muistaa.

T. Ap

Vierailija
51/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Mene meikkikurssille. Saat opastusta peittämiseen ja varjostamiseen ja saat oikeat värit. Oikean värinen luomiväri + huulimaali tekee jo katseelle ihmeitä.

- Mene vaateostoksille ja pyydä myyjiltä apua.

Ei tarvitse olla mikään kallis kauppa, mutta menet hankkimaan hyvän peruspuvuston. Hyvin istuvat farkut, muutama pusero kroppatyypille sopivaksi, neule tai kaksi, hyvä villatakki, pari mekkoa, bleiseri ja parit kivat nahkakengät korolla ja ilman + mageet tennarit. Testaile värejä, mitkä omaan ihoon ja värimaailmaan sopii parhaiten. Noilla pääsee todella pitkälle ja löytynee ~500 € kaikki kun osaa vähän etsiskellä aleja ja nettikauppoja. Pese oikein, silitä aina, kiillota kengät (ja hanki nukkaleikkuri). Laukku perusmallia, mikä sopii kaiken kanssa.

- Hanki hyvät alusvaatteet, niitäkään ei tarvitse olla roppakaupalla. Muutamat rintaliivit joita pesee oikein mutta ahkeraan ja 10-15 pöksyä.

- Heitä pois reippaasti kaikki vanha ja epäsopiva, kengät, vaatteet ja meikit. Et sitten erehdy niitä käyttämään.

- Opettele muutama hyvä tapa laittaa tukka, pyydä kampaajalta seuraavalla kerralla, että näyttää helpot mutta näyttävät tukkalaitokset.

- Etsi itselle sopiva tuoksu, joka sopii ominaistuoksuun - älä käytä liikaa.

- Hammashygienia!

Tässä oli hyviä vinkkejä paljon. Kiitoksia! ❤

Vierailija
52/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastiikkakirurgia nyt kannattaisi olla viimeinen ajatus. Se, mitä olet sisältä loistaa ulos. Jos olet epävarma ja koet olevasi huonompi/rumempi kuin toiset menet kyyryssä ja torjuvasti. Jos ajattelet olevasi hyvä näin ja kaunis omana itsenäsi, omana sielunasi - se vie pitkälle. Käytännön meikkausvinkkejä: kevyt ja juuri sinulle sopiva meikkivoide (kannattaa käyttää puolipeittäviä ettei tule pakkeliefeki), ei puuteria vaan vaikka pohjustusvoide/fiksausspray loppuun - freesimpi lopputulos; kannattaa käyttää mahdollisimman vähän silmämeikkiä arjessa - muista että vaalea korostaa ja isontaa silmiä, eli laita silmien nenänpuoleiselle reunalle jotain vaaleaa hieman ja sen jälkeen ripsiväri (on ripsivärjeä joissa on kuituja jotka pidentävät ripsiä), tummat rajaukset pienentävät silmiä; hohtovoidetta (ei mitään glitteriä vaan korostus/hohtovoidetta) poskipäihin, otsaan, amorinkaareen ja leukaan - maltilla - tämä korostaa kasvojasi kauniisti; myös contourpaletti maltilla voi auttaa sinua meikkaamalla muovaamaan kasvojesi parhaat puolet esiin; kulmakarvat siistinä ja hieman tummempana kuin hiuksesi - itse suosin linnunsiiven muotoa (helppo pitää yllä ja luonnollisen näköinen)

Hiusvinkkejä:

Pidä huolta hiuksistasi, laita välillä tehohoito, sitten AINA föönatessa/suoristaessa lämpösuoja, hiusten suoristaminen suoristusraudalla tuo kauniin kiillon kunhan suojaus on kunnossa.

Kannattaa myös kuoria ihoa ja käyttää ihomaskeja - ne puhdistavat ja tuovat sinulle huolitellun olon.

Kaikki tämä on parempi vaihtoehto kun plastiikkakirurgia! Nämä vinkit voivat antaa sinulle huolitellun olon, joka näkyy ulospäin itsevarmuutena ja se taas korostaa luontaista kauneuttasi.

Vaikea antaa tarkempia vinkkejä kun et kerronut mitä sinä PIDÄT ongelmakohtinasi. Mutta tässä on tällaiset perusneuvot jotka auttaa pitkälle, mutta mielipideasioitahan nämä ovat. Korostan edelleen sitä, että sisältä ulospäin - sisäinen kauneus ja lempeys loistavat ulospäin. Jos haluat tarkempia meikki/hiusvinkkejä minun täytyisi tosiaan tietää vähän miten haluaisit ulkonäköäsi korostaa/häivyttää. 😊🙋🏻‍♀️

Vierailija
53/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen26 kirjoitti:

Plastiikkakirurgia nyt kannattaisi olla viimeinen ajatus. Se, mitä olet sisältä loistaa ulos. Jos olet epävarma ja koet olevasi huonompi/rumempi kuin toiset menet kyyryssä ja torjuvasti. Jos ajattelet olevasi hyvä näin ja kaunis omana itsenäsi, omana sielunasi - se vie pitkälle. Käytännön meikkausvinkkejä: kevyt ja juuri sinulle sopiva meikkivoide (kannattaa käyttää puolipeittäviä ettei tule pakkeliefeki), ei puuteria vaan vaikka pohjustusvoide/fiksausspray loppuun - freesimpi lopputulos; kannattaa käyttää mahdollisimman vähän silmämeikkiä arjessa - muista että vaalea korostaa ja isontaa silmiä, eli laita silmien nenänpuoleiselle reunalle jotain vaaleaa hieman ja sen jälkeen ripsiväri (on ripsivärjeä joissa on kuituja jotka pidentävät ripsiä), tummat rajaukset pienentävät silmiä; hohtovoidetta (ei mitään glitteriä vaan korostus/hohtovoidetta) poskipäihin, otsaan, amorinkaareen ja leukaan - maltilla - tämä korostaa kasvojasi kauniisti; myös contourpaletti maltilla voi auttaa sinua meikkaamalla muovaamaan kasvojesi parhaat puolet esiin; kulmakarvat siistinä ja hieman tummempana kuin hiuksesi - itse suosin linnunsiiven muotoa (helppo pitää yllä ja luonnollisen näköinen)

Hiusvinkkejä:

Pidä huolta hiuksistasi, laita välillä tehohoito, sitten AINA föönatessa/suoristaessa lämpösuoja, hiusten suoristaminen suoristusraudalla tuo kauniin kiillon kunhan suojaus on kunnossa.

Kannattaa myös kuoria ihoa ja käyttää ihomaskeja - ne puhdistavat ja tuovat sinulle huolitellun olon.

Kaikki tämä on parempi vaihtoehto kun plastiikkakirurgia! Nämä vinkit voivat antaa sinulle huolitellun olon, joka näkyy ulospäin itsevarmuutena ja se taas korostaa luontaista kauneuttasi.

Vaikea antaa tarkempia vinkkejä kun et kerronut mitä sinä PIDÄT ongelmakohtinasi. Mutta tässä on tällaiset perusneuvot jotka auttaa pitkälle, mutta mielipideasioitahan nämä ovat. Korostan edelleen sitä, että sisältä ulospäin - sisäinen kauneus ja lempeys loistavat ulospäin. Jos haluat tarkempia meikki/hiusvinkkejä minun täytyisi tosiaan tietää vähän miten haluaisit ulkonäköäsi korostaa/häivyttää. 😊🙋🏻‍♀️

Lisäksi! Kun täällä oli kommentteja kuinka iso ongelma on pienet rinnat, niin itsellänikin on 70B ja on terhakkaat ja mieheni rakastaa niitä. Monet miehet tykkäävät käteensopivista terhakoista rinnoista. Toiset taas isoista. Mutta harvalle ne rinnat on se juttu jonka perusteella valitaan kumppani!

Vierailija
54/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla persoonaton? Jokaisella meistä on oma uniikki persoonallisuutemme ja itse uskon vakaasti BIgFive piirreteoreettiseen näkökulmaan kombinaatioon erilaisia tasoja erilaisia piirteitä ja alapiirteitä. Tarkoitatko kenties, ettei tuo persoonaansa esiin vai mitäköhän? 🤔

Vierailija
55/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä osui ja upposi. Olen tylsä, liian kiltti ja ulospäin "persoonaton", sillä yritän olla ärsyttämättä ketään ja toivon aina, ettei kukaan kiinnittäisi minuun mitään huomiota tai muistaisi. Mulle se, että joku muistaa mut, on pettymys ja alan miettiä, mitäköhän ärsyttävää/huonoa mussa on, jos joku mut muistaa.

T. Ap

Tuskin olet mitenkään tylsä. Voi sisko, sulla on vaan todella huono itsetunto. Jos sä meet asenteella ettei kukaan nyt kiinnittäisi huomiota niin se voi olla kyllä hyvin syy miksi ei kiinnitä huomiota. Ja mä ainakin ajattelen ihmisistä lähinnä positiivisesti jos he jäävät mieleen, ellei joku nyt aivan ööveritörkeä ole. Olisikohan sulla masennusta tms.. Olet selvästi persoonallisuudeltasi hyvin sovinnollinen koska haluat välttää konflikteja ja kuvailit itseäsi kiltiksi. Sehän on todella hyvä persoonallisuudenpiirre! Sovinnolliset ihmiset ottavat hyvin muut huomioon.

Minkä ikäinen muuten olet?

Vierailija
56/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen26 kirjoitti:

Hiusvinkkejä:

Tässä oli myös todella hyviä vinkkejä, joita en ole koskaan tajunnutkaan, kuten tuo puuterin välttäminen jne. Mistä saa ostaa niitä contour-paletteja tai fiksaussprayta hyvällä hinta-laatu-suhteella Suomesta?

Itse pidän kauniina sellaisia klassisen kauniita kasvonpiirteitä; itselläni on liian iso ja sivuprofiilista "hyppyrillinen" nenä sekä poskipääni ovat liian voimakkaat ja 'kulmikkaat". Haluaisin myös saada huuleni näyttämään hieman kapeammilta ja leukani suuremmalta. Omasta mielestäni olen tosiaan ärsyttävän näköinen ja auttamattoman ruma.

Mulla on paksut, helposti rasvoittuvat ja puoleen selkään ulottuvat maantienruskeat hiukset, joissa on hieman vanhoja aavistuksen luonnollista väriä vaaleampia raitoja. Hiukseni ovat melko hyväkuntoiset. Tuntuu siltä, että nekin näyttävät tosi tylsiltä ja luiruilta helposti ja se perusvärini on todella ankea. En sinänsä laita niitä yleensä mitenkään muuten paitsi harjaan tai laitan vain tavalliselle poninhännälle. En oikein "osaa" tehdä mitään kampauksia tai käyttää muotoilutuotteitakaan.

Mulla oli taannoin kampaamokäynnin myötä tummempaa sävytystä ja huomasin, että jotkut miehet katsoivat mua aivan eri tavalla (positiivisessa mielessä) silloin. Se sävy tosin lähti parin pesun myötä. Nuorena (18-19-vuotiaana) mulla oli vähän aikaa blondatut hiukset ja silloin miehet pitivät mua huomattavasti viehättävämpänä, tosin olin silloin paljon nuorempi kuin nyt.

T. Ap

Vierailija
57/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset teetä paperinaamareita normaalin näköisisten ihmisten kasvoista joita käytät paritellessa?

Vierailija
58/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset teetä paperinaamareita normaalin näköisisten ihmisten kasvoista joita käytät paritellessa?

Hmm, ensin pitäisi löytää se kumppani sellaiseen. Siis sellainen, joka ei säikähdä mua liikaa nykyisen naamani ja kroppani perusteella.

Vierailija
59/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi ja kasvata itsetunto. Sillä meikillä ei ole väliä, eikä vaatteiden istuvuudella. Sillä miten elät ja käyttäydyt on merkitystä.

Vierailija
60/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin koko elämänsä yksin asuneen miehen mielestä tämä ketju on jotenkin taas niin absurdia. Hoikalla ja perusnätillä alle 40-vuotiaalla naisella luulisi riittävän miehiä joka sormelle ja varpaalle. Toista se on rumalla miehellä. Kukaan nainen edes vilkaisekaan kohti. Mutta tokihan tässäkin haetaan sitä NHL-miljonääriä tai Aallon Kylteriä. 

t: amk inssi 56k vuodessa 34 vee. 

Huoh, kun ei ole vientiä! Lopettakaa jo ne luulot.

Ja jotain irtoseksiä ei lasketa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi