Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään keinoa saada rumasta tai keskiverrosta naisesta kaunista?

Vierailija
20.02.2019 |

Mikä auttaisi? Haluaisin viimeinkin saada seurustelukumppanin. Vikoja mulla on monia; en edes tiedä, mistä alkoisin ongelmani ratkomisen. Ja mitkä olisivat niitä keskeisimpiä seikkoja, joihin panostaa?

Olen valmis säästämään plastiikkakirurgiaa varten rahaa, mutta toisaalta en haluaisi tuhlata liikaa rahaa esim. säännöllisiin kampaamo- tai kosmetologikäynteihin. Kuntosalille pääsen ilmaiseksi, tosin en ehdi käymään siellä juuri koskaan.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata parta

Vierailija
22/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä auttaisi? Haluaisin viimeinkin saada seurustelukumppanin. Vikoja mulla on monia; en edes tiedä, mistä alkoisin ongelmani ratkomisen. Ja mitkä olisivat niitä keskeisimpiä seikkoja, joihin panostaa?

Olen valmis säästämään plastiikkakirurgiaa varten rahaa, mutta toisaalta en haluaisi tuhlata liikaa rahaa esim. säännöllisiin kampaamo- tai kosmetologikäynteihin. Kuntosalille pääsen ilmaiseksi, tosin en ehdi käymään siellä juuri koskaan.

Seurustelukumppanin saaminen ei ole kiinni kauneudesta vaan luonteesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdottaisin jotain harrastusporukoita, joissa voi luontevasti tutustua ihmisiin. Ei ne kaikki miehetkään mitään komistuksia ole. Mutta kummasti kun toisen luonne alkaa viehättää (sen tutustumisen kautta), niin se ulkonäkökin alkaa näyttää miellyttävältä. 

Kun on tavoitteena tutustua miehiin, niin joku ompeluseura tai jooga ei ehkä ole se juttu. Ehkä ennemmin jotain nörtähtävää - lautapelejä ja vaikka boffausta, jos haluaa jotain liikunnallista. 

Vierailija
24/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mitä tein että olisin viimeinkin tyytyväinen itseeni oli: ostin piilolinssit koska vihaan omaa silmieni väriä, vaihdoin tyylin sellaiseksi kuin halusin kaikki tyylittömät vaatteet heitin pois ja nykyään rakastan vaatteitani. Laihdutin koska ylipainoa oli, nykyään olen aika tyytyväinen jopa omaan kroppaani. Sitten laitoin hiukseni kuntoon, ostin pitkät hiustenpidennykset. Rakastan pitkiä hiuksia joten olen erittäin tyytyväinen. Samalla vaihdoin musiikkimakuani niin etten kuuntele niitä biisejä jotka saavat minut masentuneeksi.

En sano että kaikkien tarvitsee muuttaa itseään näin paljon mutta itse olen vihdoin tyytyväinen itseeni ja näytän siltä miltä haluan.

Vierailija
25/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi millään uskoa että täytyisi olla kaunis löytääkseen kumppanin. Itse olen aika ruma aina ollut: hoikkanakin sellainen muodoton läskipallonaama, pienet tihrusilmät, olematon leuka jonka alla kaksoisleuka, rosacea-ihosairauden takia iho on punainen kasvojen keskialueelta. Riippurinnat oli jo teininä, samoin sellainen ylhäältä ihan luustollisista syistä (ns. korkeat lantion luut) leveä laatikkolantio, jonka levein kohta on ylhäällä heti vyötärön alla ja siitä jatkuu tasapaksuna reisiin asti. 

Silti olen aina löytänyt ihan hyvin miesseuraa. Tosin en yrittänyt sitä mistään baareista tai yökerhoista, tai tuntemattomia deittailemalla, koska varsinkin nuo ensinmainitut on tosiaan aika ulkonäkökeskeisiä "lihatiskejä", joissa raaka seksuaalinen vetovoima, joka aina perustuu paljon ulkonäköön, jyllää. Minunkaltaiseni vähemmän kauniin valtti on ollut olla mukava, ja sitä kautta olen kaveruuden kautta löytänyt itselleni miesseuraa niin opiskelu- ja työpaikoilta kuin harrastuksistakin. Aviopuolisoni löysin lopulta agilitykentän laidalta, kun kävin paikallisessa agilityseurassa koirani kanssa treenaamassa.

Vierailija
26/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhti, vaatteet ja hiukset tekee eniten.

Kyllä. Säännöllisesti vaikka viisi minuuttiakin päivässä vähän jumppaa, itselle sopivat vaatteet ja puhtaat hiukset, joissa itselle sopiva väri eikä mikään pakon sanelema musta tai punainen, koska naapurillakin on.

Kumppanin löytämisessä avainasioita ovat silti 1) se, että käy ihmisten ilmoilla ja tapaa uusia ihmisiä ja 2) hymy.

Vierailija
27/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneuteen ei tarvita muuta kuin hoikkuus. Hoikka on kaunis vaikka naama olisi miten epämuodostunut, lihava ei vaikka kasvot olisivat kuin itse Jumalan veistämät.

Mutta miten niitä miehiä voi tavata? Olen ollut miehille ilmaa koko ikäni vaikka kroppa on hoikka ja treenattu, kasvot keskiverrot. Arjessa yritän hymyillä ja ottaa kontaktia sen verran mikä tilanteeseen sopii, nettideiteillä roikuttu 8 vuotta tuloksetta. -n30

Kehosi muodoilla ei niikseen ole merkitystä pariutumisessa, miehiä on kadut ja torit täynnä, kesäkin on tulossa. 8 vuotta nettideiteillä kertoo paljon, olet joko ronkeli ja/tai katkeruus ja epätoivo paistaa viestiesi läpi. Jos ei seuraa löydy n. vuoden sisällä, on vika yleensä peilissä, enkä tarkoita ulkonäköä.

Vierailija
28/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat kannattaa myös huoltaa säännöllisesti. Hammaskiven poisto ja ehkä kevyt valkaisu. En tarkoita mitään Hollywood -tyyliä vaan kohtuullisen tasaista riviä suht vaaleita hampaita.

Ainakin itsellä tällainen on vaikuttanut itseluottamukseen positiivisesti. Myöskään hengitys ei haise puhtaassa ja tulehduksettomassa suussa.

Vierailija
29/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa vähän tietoja jakoon, ikä, paikkakunta ym.

Täällä olisi mies naista vaille, itsekään en ole mr finland.

Mutta ihan hyvä työ, asunto ym. Lappeenrannnassa.

Ehei, ei tässä sinua olla etsimässä, vaan nimenomaan sitä 'oikeaa', täydellistä miestä, ei mitään lprannan junttia. Ei pahalla.

Vierailija
30/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla. Katso vaikka Kylie Jenneriä. On aivan sama vaikka pukeutuisit/meikkaisit/laittaisit hiuksesi kuinka kauniisti, rumat kasvonpiirteet on rumat ja piste. T. toinen ruma

Vierailija
31/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kun haluaa miehen, ne panostaa keinotekoiseen ulkonäköön?

Vierailija
32/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisuus ja hoikkuus on avain asemassa kauneudessa. :)

Kauniin, mutta ilkean vaimon mies :(

Vierailija
33/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ehdottaisin jotain harrastusporukoita, joissa voi luontevasti tutustua ihmisiin. Ei ne kaikki miehetkään mitään komistuksia ole. Mutta kummasti kun toisen luonne alkaa viehättää (sen tutustumisen kautta), niin se ulkonäkökin alkaa näyttää miellyttävältä. 

Kun on tavoitteena tutustua miehiin, niin joku ompeluseura tai jooga ei ehkä ole se juttu. Ehkä ennemmin jotain nörtähtävää - lautapelejä ja vaikka boffausta, jos haluaa jotain liikunnallista. 

Vaikka Kimble-Klubi. Alkaa natsaamaan.

Vierailija
34/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Hampaat paikkoja täynnä ja kellertävät, silmät karsastaa ulospäin, eriparitissit ja pienet teidän muiden mielestä ja itsestä sopivat, perunanenäksi haukuttu, kierot jalat ja eripituiset, korkea hiusraja, sievät ja täydelliset korvat, nätit varpaat, lievä ylipaino, arpinen iho, isohkot häppärit, liikakarvoitus.

Kärsin itsestäni tosi paljon ja olen ahdistunut, mutta minulla on mies ja lapsia.

Kaikki on kiinni omasta asenteesta lopulta.

Vierailija
35/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa, että puoli pulloa kossua - siis miehelle - tekee keskiverrosta naisesta kauniin, ja rumastakin siedettävän... mutta enpäs sanokaan. :)

Siis ryhtiä voi ja kannattaakin itse korjata, eli siitä aloittaisin.

Treenaamalla saa vartalon muotoa hieman muutettua, esim. ylävartaloa voimakkaammaksi.

Itselleni rintojen koolla ei ole väliä, pienetkin voi olla ihan seksikkäät, ja oikeilla rintsikoilla rinnat kuin rinnat saa näyttämään hyviltä.

Leveä lantio on ainakin itselleni miehenä pelkkää plussaa, joten siitä en sinuna huolehtuisi lainkaan. ;)

Ja jos se nenäsi ihan oikeasti häiritsee sinua, ja kun kerran olet valmis menemään plastiikkakirurgille, niin sehän on helposti korjattavissa, ja uusi nenä muuttaa koko kasvojen ilmettä valtavasti.

...

Tai sitten voit unohtaa kaiken tämän (paitsi ehkä tuon ryhdin, siihen kannattaa panostaa jo ihan oman hyvinvoinnin takia) ja etsiä sellainen mies, jolle ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa.

Vierailija
36/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on tavoitteena tutustua miehiin, niin joku ompeluseura tai jooga ei ehkä ole se juttu. Ehkä ennemmin jotain nörtähtävää - lautapelejä ja vaikka boffausta, jos haluaa jotain liikunnallista. [/

Jooga on ihan hyvä paikka tavata miehiä. Ainakin astangajoogatunnilla oli aina miehiä mukana.

Nim. Joogatunnilta miehensä löytänyt

Vierailija
37/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa vähän tietoja jakoon, ikä, paikkakunta ym.

Täällä olisi mies naista vaille, itsekään en ole mr finland.

Mutta ihan hyvä työ, asunto ym. Lappeenrannnassa.

Ehei, ei tässä sinua olla etsimässä, vaan nimenomaan sitä 'oikeaa', täydellistä miestä, ei mitään lprannan junttia. Ei pahalla.

Kyllä mulle kävisi mies Lappeenrannasta, vaikka itse Helsingistä olenkin. En ole ennakkoluuloinen siltä osin ja tykkään leppoisasta pohjoiskarjalaisesta meiningistä. :)

T. Ap

Vierailija
38/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuollaisia on oikeasti? Tai niitä boffaus- tai muita lautapeliklubeja?

Vierailija
39/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuollaisia on oikeasti? Tai niitä boffaus- tai muita lautapeliklubeja?

Mene yliopistolle opiskelemaan tietojenkäsittelytiedettä. Siellä on paljon fiksuja, lautapeleistä kiinnostuneita sinkkumiehiä

eri

Vierailija
40/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt kumppaninhaun eteen? Ollut olemassa?

Jos et halua käyttää deittisovelluksia tmv niin ole itse aloitteellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan