Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään keinoa saada rumasta tai keskiverrosta naisesta kaunista?

Vierailija
20.02.2019 |

Mikä auttaisi? Haluaisin viimeinkin saada seurustelukumppanin. Vikoja mulla on monia; en edes tiedä, mistä alkoisin ongelmani ratkomisen. Ja mitkä olisivat niitä keskeisimpiä seikkoja, joihin panostaa?

Olen valmis säästämään plastiikkakirurgiaa varten rahaa, mutta toisaalta en haluaisi tuhlata liikaa rahaa esim. säännöllisiin kampaamo- tai kosmetologikäynteihin. Kuntosalille pääsen ilmaiseksi, tosin en ehdi käymään siellä juuri koskaan.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin koko elämänsä yksin asuneen miehen mielestä tämä ketju on jotenkin taas niin absurdia. Hoikalla ja perusnätillä alle 40-vuotiaalla naisella luulisi riittävän miehiä joka sormelle ja varpaalle. Toista se on rumalla miehellä. Kukaan nainen edes vilkaisekaan kohti. Mutta tokihan tässäkin haetaan sitä NHL-miljonääriä tai Aallon Kylteriä. 

t: amk inssi 56k vuodessa 34 vee. 

Huoh, kun ei ole vientiä! Lopettakaa jo ne luulot.

Ja jotain irtoseksiä ei lasketa.

Vaikka ei sitä irtoseksiäkään tulla hakemaan ja ehdottelemaan.

Vierailija
62/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kroppa on kuosissa niin pääset pitkälle. Tosi moni fitnes pimukin on naamasta ruma. Mutta kun on hiustenpidennykset,silarit, botoxit yms niin yleisilme on hottis. Eli treenaa kroppa viimesen päälle tikkiin, ota silarit,valkaise hampaat, ota hiustenpidennykset. Näillä pääset jo pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei aikaa jumppaan niin ei sulla ole aikaa miehen kanssa olemiseen sen enempää.

Vierailija
64/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kroppa on kuosissa niin pääset pitkälle. Tosi moni fitnes pimukin on naamasta ruma. Mutta kun on hiustenpidennykset,silarit, botoxit yms niin yleisilme on hottis. Eli treenaa kroppa viimesen päälle tikkiin, ota silarit,valkaise hampaat, ota hiustenpidennykset. Näillä pääset jo pitkälle.

Niin tai voit skipata ne silarit ja botoxit, monen puolesta. Muuten aivan samaa mieltä, salille mars ja tekosyyt "ei ole aikaa" pois.

Vierailija
65/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ryhti ihan ensin, sitten istuvat, siistit vaatteet, näillä tekee jo ihmeitä. Unohda plastiikkakirurgia!!! Käy ainakin kampaajalla säännöllisesti. Opettele meikkaamaan jos et vielä osaa. Ei mitään maskia, vaan kevyt, sinulle sopiva arkimeikki. Kohenna itsetuntoasi. Hymyile. Näillä pääset ihan oikeasti jo tosi pitkälle.

Mitä on hymyily?

Meillä ei ole koskaan hymyilty tai ainakin tosi harvoin.

Vierailija
66/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdotan jotain ehdottoman epämuodikasta: hakeudu tanssikurssille ja opettele tanssimaan. Tutustut ihan luontevasti uusiin ihmisiin ja saat samalla kivaa ja tehokasta liikuntaa. Tanssikumppaneista tulee usein ainakin uusia ystäviä. Ei ole kallista eikä tartte juoda ja silti on hauskaa.

Vierailija
67/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei aikaa jumppaan niin ei sulla ole aikaa miehen kanssa olemiseen sen enempää.

Kieltämättä ja rehellisesti sanoen ei mulla olisikaan aikaa edes siihen intensiiviseen tutustumis- ja seurusteluvaiheeseen. Joku vakiintuneempi vaihe toimisi elämässäni hyvin; arki menisi pakollisten rutiinien ja velvollisuuksien (työt!) parissa ja viikonloppuisin harrastettasiin, reissattaisiin tai katseltaisiin leffoja ja tehtäisiin hyvää ruokaa kotona. Se olisi unelmani tosiaan. Mutta ei siihen vakiintuneeseen vaiheeseen pääse ikinä ilman sitä raskasta ja kuormittavaa tutustumisvaihetta.

T. Ap

Vierailija
68/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset ovat pitkät ja paksut, mutta tosiaan yhteen kampaamokäyntiin menee aina noin 200 euroa, joten en vain pysty käymään kampaamossa kuin pari kertaa vuodessa maksimissaan. Välillä käyn kosmetologilla tarpeen mukaan.

Pari vuotta sitten ihastuin yhteen ihmiseen, niin sen myötä vähän koetin parannella ulkonäköäni, mutta eihän se riittänyt mihinkään, eikä siis se ihminen halunnut mua, vaikka tuolloin tosissani treenasinkin ja olin muuten ystävällinen hänelle jne.

Sen jälkeen en ole oikein jaksanut muuta kuin pitää itseni hoikkana ja melko siistinä, että kehtaan käydä töissä ja hoitaa velvollisuuksia. Mutta ei oikein aidosti kiinnosta vaatteiden osto tai mikään sellainen. Olisi vain pakko muuttua, ettei tarvitsisi kärvistellä vuosikausia yksin.

Ihan kuin olisit kelvannut vain jos sinulla olisi nätti naama ollut. Todella naurettavaa.

Vierailija
69/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset ovat pitkät ja paksut, mutta tosiaan yhteen kampaamokäyntiin menee aina noin 200 euroa, joten en vain pysty käymään kampaamossa kuin pari kertaa vuodessa maksimissaan. Välillä käyn kosmetologilla tarpeen mukaan.

Pari vuotta sitten ihastuin yhteen ihmiseen, niin sen myötä vähän koetin parannella ulkonäköäni, mutta eihän se riittänyt mihinkään, eikä siis se ihminen halunnut mua, vaikka tuolloin tosissani treenasinkin ja olin muuten ystävällinen hänelle jne.

Sen jälkeen en ole oikein jaksanut muuta kuin pitää itseni hoikkana ja melko siistinä, että kehtaan käydä töissä ja hoitaa velvollisuuksia. Mutta ei oikein aidosti kiinnosta vaatteiden osto tai mikään sellainen. Olisi vain pakko muuttua, ettei tarvitsisi kärvistellä vuosikausia yksin.

Ihan kuin olisit kelvannut vain jos sinulla olisi nätti naama ollut. Todella naurettavaa.

Mahdotonta tietää. Ehkä saamani pakit olisivat silti olleet edes vähäsen lempeämmät. En tiedä vieläkään, mikä mussa oli hänen mielestään vikana. Tai sitten sen nuoruuden ihastukseni mielestä. Epäilen syyksi liian rumaa naamaani ja vartaloani sekä sitä, että olen liian tylsä ja harmaa sekä ujo nysväke.

T. Ap

Vierailija
70/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kusessa. Luovuta. Et tule koskaan olemaan tarpeeksi hyvä.

Pilaat elämäsi. Älä tuhoa naamaasi kenenkään takia, unohda kirurgia. Pysy yksi . Tiedän mistä puhun.

Vierailija
71/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kusessa. Luovuta. Et tule koskaan olemaan tarpeeksi hyvä.

Pilaat elämäsi. Älä tuhoa naamaasi kenenkään takia, unohda kirurgia. Pysy yksi . Tiedän mistä puhun.

Pysy siis yksin. Tuntuu pahalta se, että nuori ihminen pilaa elämänsä. Tsemppiä.

Vierailija
72/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi mennä 200e hiuksiin? Mitä niille oikein teet? Itellä menee n. 25e kun leikataan pelkistä latvoista pitkät hiukset.

Vierailija
73/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin ei ole aikaa harrastuksiin ja sitten olisi aikaa harrastuksiin ja reissaamiseen jos ois vakiintunut suhde?

koita jo päättää.

Eli on keksittyjä kiireitä nyt ettei tartte mennä jumppaan.

Vierailija
74/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa vähän tietoja jakoon, ikä, paikkakunta ym.

Täällä olisi mies naista vaille, itsekään en ole mr finland.

Mutta ihan hyvä työ, asunto ym. Lappeenrannnassa.

Ehei, ei tässä sinua olla etsimässä, vaan nimenomaan sitä 'oikeaa', täydellistä miestä, ei mitään lprannan junttia. Ei pahalla.

Kyllä mulle kävisi mies Lappeenrannasta, vaikka itse Helsingistä olenkin. En ole ennakkoluuloinen siltä osin ja tykkään leppoisasta pohjoiskarjalaisesta meiningistä. :)

T. Ap

Tuossa on järkeä. Älä ikinä mene kenenkään helsinkiläisen kanssa naimisiin. Pilaat elämäsi. Puhun kokemuksesta.

Vierailija
75/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan, haluat tavata miehen oikeassa elämässä etkä missään deittipalvelussa? Hyvin harva enää lähestyy ketään missään kassajonossa.

Enää? Koska tuollaista on edes tapahtunut muualla kuin hömppänovelleissa?

N42

Vierailija
76/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta tietää. Ehkä saamani pakit olisivat silti olleet edes vähäsen lempeämmät. En tiedä vieläkään, mikä mussa oli hänen mielestään vikana. Tai sitten sen nuoruuden ihastukseni mielestä. Epäilen syyksi liian rumaa naamaani ja vartaloani sekä sitä, että olen liian tylsä ja harmaa sekä ujo nysväke.

T. Ap

Tai sitten epävarmuutesi ja itsesäälisi paistoi niin paljon ettei hän halunnut sinun loppuelämän lohduttajaksi. Huono itsetunto on isoin mahdollinen turn off.

Vierailija
77/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Tai sitten epävarmuutesi ja itsesäälisi paistoi niin paljon ettei hän halunnut sinun loppuelämän lohduttajaksi. Huono itsetunto on isoin mahdollinen turn off.

Naiselle on, jos miehellä huono itsetunto.

Vierailija
78/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuu keskeltä kiinni niistä paksusankaisista rilleistä ja riisuu varovasti ne pois päästä. Sitten vaakasuoralla päänliikkeellä hailauttaa sen nutturan auki niin että pitkät tuuheat hiukset pelmahtavat auki ja hulmuavat tuulenvireessä.

Vierailija
79/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ensin ei ole aikaa harrastuksiin ja sitten olisi aikaa harrastuksiin ja reissaamiseen jos ois vakiintunut suhde?

koita jo päättää.

Eli on keksittyjä kiireitä nyt ettei tartte mennä jumppaan.

Viikonloppuisin on aikaa, arkena (yleensä) ei. Salilla pitäisi käydä 3x/vko eli arkenakin siis.

Vierailija
80/101 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sulla on viikolla jos ei ehdi tehdä mitään?  

kerro aikataulu normi viikolta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän