Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu tyhmältä että kaupoissa vielä myydään leipää

Vierailija
20.02.2019 |

Ja vieläpä törky havalla. Olisi luullut että karppausbuumin ohella kauppojen leipävalikoimaa oltaisiin pienennetty ja hintoja lähdetty nostamaam rwippaammin. Ennen leivoin leivät itse ja joka päivä meillä tuoksui tuore itsetehty leipä, nyt en enää ollenkaa syö pasta ja viljatuotteita eikä leipä kuulu enää ollenkaan ruokavalioomme.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas joku hyvä resepti leivälle, kiitos 🤗

Vierailija
2/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipähän ei sinällään ole mitenkään huono tuote. Mutta karppaajat ja muut ruoan kanssa leikkijät ovat samaa tyyppiä näiden tipatonta viettävien kanssa. Kun ei osata kohtuutta eikä omata rajoja omassa toiminnassa, tarvitaan joku keinotekoinen rajoite itselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppiaasta ei tunnukaan tyhmältä. Hänhän saa siitä rahaa. Koko leipämarkkina ei pyöri yhden ihmisen leivättömän pöydän ajattelun ympärillä, sori.

Vierailija
4/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pöpähtäneiden määrä on niin vähäinen, ettei sillä ole vaikutusta leivän kulutukseen. Toki se, että nämä pöpähtäneet jaksavat kovaan ääneen joka tuutista mesoa tuota lähes uskonnolliset piirteet saanutta ilosanomaansa, vääristää mielikuvaa siitä, paljonko pöpähtäneitä on. Sama pätee moneen muuhunkin asiaan, jossa minimaalinen joukko pitää maksimaalista ääntä, onnistuen antamaan kuvan siitä, että tuo joukko olisi jotenkin merkittävän kokoinen.

Vierailija
5/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön mitä mieleni tekee. Toki urheilenkin ja pysyn sutjakassa kunnossa läpi vuoden sen myötä. Mut ei elämästä saa tehdä liian kurinalaista. Syön leipää jos tekee mieli, syön pastaa jos tekee mieli, jne...

Vierailija
6/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
7/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tässä mietin että miksi ne leivät siellä kaupassa noin kiusaa sua? Koska sinä et syö leipää niin ei saisi muutkaan syödä? Joku holier than thou-juttu? :D

Vierailija
8/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on törky hava?

Vierailija
9/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäs kehtaavatkin kauppiaat. Myyvät leipää! Pitäisihän kaikkien tietää, ettet SINÄ syö leipää. Pois moinen turhake kaupoista. Lisäksi olisi hintoja sille leipä kauhistukselle pitänyt nostaa rwippaammin. Liian havalla myydään.

Vierailija
10/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on riittävän laadukas ja hieno rätti sädekehän kiillotukseen?

Vierailija
11/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tässä mietin että miksi ne leivät siellä kaupassa noin kiusaa sua? Koska sinä et syö leipää niin ei saisi muutkaan syödä? Joku holier than thou-juttu? :D

Ruispalat piirittää ap kaupassa ja lällättävät. Pehmeät kaurapalat ovat liian pehmoja kiusamaan.

Vierailija
12/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppausbuumi meni jo.Edes valkoinen vehnäjauho ei ole myrkkyä kohtuukäytössä,sidosaine taikinaan.

Vierailija
13/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen ulostulo ei vaan tunnu tyhmältä vaan on sitä sanan varsinaisessa merkityksessä

Vierailija
14/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköön Reissumies!

Vierailija
15/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

I ❤ jälkiuunileipä

Vierailija
16/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen hiilihydraatin saantisuositus on noin 50% päivän kokonaisenergiasta, eli esim. noin 600 grammaa leipää päivässä, jossa hiilareita olis 200g-300g. tästä määrästä hiilareita saisi sitten 800-1200 kcal energiaa. Tätä suositellaan diabeetikoillekin. Itse syön hiilareita keskimäärin noin 50g päivässä. Hoikkana olen pysynyt.

Vierailija
17/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ihmisillä on erilainen ravitsemustietous, kuin muissa Euroopan maissa. Esim. Saksassa ei myydä ollenkaan light-tuotteita. Suomessa ne taas on korvanneet normaalirasvaiset tuotteet.

Kummassa maassa ollaan oikeassa? Entä ovatko saksalaiset vaiko suomalaiset lihavampia.

Vierailija
18/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tyhmempää on se että kaupoissa myydään lihaa.

Vierailija
19/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen hiilihydraatin saantisuositus on noin 50% päivän kokonaisenergiasta, eli esim. noin 600 grammaa leipää päivässä, jossa hiilareita olis 200g-300g. tästä määrästä hiilareita saisi sitten 800-1200 kcal energiaa. Tätä suositellaan diabeetikoillekin. Itse syön hiilareita keskimäärin noin 50g päivässä. Hoikkana olen pysynyt.

Ei sitä saantisuositusta ole tarkoitus leivällä täyttää, vaan kasviksilla ja hedelmillä. 50 grammaan ei juuri mitään vihreää mahdu.

Vierailija
20/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi kukaan tykkää sellaisesta mistä minä en? En vain voi ymmärtää."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi