Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄLOMA-AJAN maksut Yksityisessä pph:ssa ???

Vierailija
17.05.2006 |

Kun nyt noita kunnallisen puolen maksuja on venkslattu ja vertailtu, niin mitenkäs te, joitten lapsi on yksityisessä perhepäivähoidossa? Onko teillä etuna joku maksuton kuukausi?

Jos järjellä miettii, niin sillä perhepäivähoitajalla ei ole ollenkaan kesäloma-ajan palkkaa, jos ei sille kukaan maksa hoitomaksuja :O

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen mukaan kuinka kauan lapsi on ollut hoidossa. Jos on ollut vajaan vuoden, niin heinäkuun maksu on myös vajaa (lasketaan tietyn kaavan mukaan). Jos hoitosopimus loppuu ennen heinäkuuta, minulle kertynyt lomapalkka (siis osa siitä) maksetaan minulle rahana. Minusta näin on reilu peli, sillä jos lomalta ei saa rahaa, niin periaatteessa ei lomaa voi pitää ja loman tarvii etenkin tässä työssä, että jaksaa. Loman palkasta vähennän hoitokulut 92 euroa.

Vierailija
2/2 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa pitää saman hoitopaikan loman jälkeen täytyy loman ajalta maksaa puolet hoitomaksusta. Näin siis alueella, jossa pulaa hoitopaikoista. Hoitaja on sanonut, että nuo loma-ajan maksut on sellaisia, jotka jokainen hoitaja (siis yksityinen) saa päättää itse, miten tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi