Kysymys kaikille joilla lapsia ja yli 10 vuotta kestänyt suhde lasten isän tai äidin kanssa
Panostatko ulkonäköösi jollain erityisellä tavalla siksi, että puolisosi pitäisi sinua seksikkäänä? Jos panostat niin miten?
Kommentit (140)
Meillä liki 30 vuotta yhteiseloa takana. Olemme nähneet toisemme kun olemme parhaimmillamme ja pahimmillamme. Joka päivä sanotaan että rakastetaan ja suhteessa ollaan rakkaudesta, ei ulkoisen olemuksen takia.
Ei mun tarvi stressata kotona miltä näytän, saan olla ihan räjähtäneen näköisenä ja silti esim. seksi toimii. Tämä ei tarkoita sitä että olisin aina karseassa kuosissa, toisinaan tykkään laittautua oikein kunnolla, mutta se ei ole se syy miksi kimpassa ollaan. Perushygienian kuuluu toimia ollaan parisuhteessa tai ei.
Nyt olen sairaana, nenä vuotaa/räkä lentää, tukka takussa ja ääni pahempi kuin variksella. Hehkeys kaukana. Mies tuo kuumaa mehua ja hoivaa. Tekee sen ihan omasta tahdostaan.
Olis hirveää kotona stressata miltä näyttää oman puolison silmissä, kummallekin.
Relaa ap. Miehes tietää miltä näytät vaikka laittaisit tekoripset, tekokynnet ja kyykkäisit. Onko sun kans hauskaa? Jos se ei viihdy sun kans niin ei se muutu naaman puunaamisella siitä miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Relaa ap. Miehes tietää miltä näytät vaikka laittaisit tekoripset, tekokynnet ja kyykkäisit. Onko sun kans hauskaa? Jos se ei viihdy sun kans niin ei se muutu naaman puunaamisella siitä miksikään.
Ei varmasti ole hauskaa, olen aivan liian uupunut lapsiarkeen jotta kanssani voisi olla hauskaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää on 18plus
Kellä oli ikää 18 plus? Melko nuorena aloitettu parisuhde kun yli 10 v oltu yhdessä.
Pitkässä suhteessa on tärkeää pitää mielenkiintoa yllä.
Ja ei, ulkonäkö EI ole se pääasia suhteessa, vaan toimiva henkilökemia. Siinä ei auta että on kaunis jos on ihan sysip*ska luonne ja riitoja yms jatkuvasti.
Mutta ulkonäköön kannattaa kiinnittää huomiota jossain määrin. Itse tykkään vaaleasta pitkästä tukastani, siististä pukeutumisesta ja välillä on ihanaa yllättää mies seksikkäillä alusvaatteilla.
Vierailija kirjoitti:
Pitkässä suhteessa on tärkeää pitää mielenkiintoa yllä.
Ja ei, ulkonäkö EI ole se pääasia suhteessa, vaan toimiva henkilökemia. Siinä ei auta että on kaunis jos on ihan sysip*ska luonne ja riitoja yms jatkuvasti.
Mutta ulkonäköön kannattaa kiinnittää huomiota jossain määrin. Itse tykkään vaaleasta pitkästä tukastani, siististä pukeutumisesta ja välillä on ihanaa yllättää mies seksikkäillä alusvaatteilla.
Tämä on hyvä ja realistinen vastaus. Ja kun elämä menee liian stresaavaksi kummankin sietokykyyn nähden niin luonteen paskuus tulee esiin. Ap
... ja kun uupumus on jatkunut liian pitkään, ei millään alusvaatteilla enää mitään pelasteta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ole hauskaa, olen aivan liian uupunut lapsiarkeen jotta kanssani voisi olla hauskaa. Ap
Ok, ulkonäkö ei siis ole nyt se ongelma. Voisitko saada apua siihen uupumukseesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, ulkonäkö ei siis ole nyt se ongelma. Voisitko saada apua siihen uupumukseesi?
En voi, se on ainoa apu että lapset kasvavat eivätkä sido kuten nyt. Ap
Vaihtelee todella paljon, miten jaksan panostaa ulkonäkööni. Kun kaikki kolme lasta olivat alle kouluikäisiä, taisin näyttää yleensä aina peikolta. En jaksanut kammata hiuksia kauppaan lähtiessä ja pukeuduin lähinnä vain mukavuus edellä. Nyt kaikki lapset ovat koululaisia ja jaksan panostaa itseeni huomattavasti enemmän. Käyn salilla 4-5 krt/vko, kampaan hiukset, meikkaan useammin, pukeudun välillä jopa korkkareihin ja pyrin syömään niin, että pysyisin hoikkana.
En ole huomannut eroa miehen suhtautumisessa minuun eli aina on kehunut sek sikkääksi. Hän on aina halunnut minua yhtä paljon. Yllättävää on ehkä se, että nyt kun omasta mielestäni minulla on hyvä vartalo ahkeran parin vuoden salilla käymisen vuoksi, miestä ei tunnu kiinnostavan yhtään enempää tai jopa vähemmän kuin aikaisemminkin. Olenkin päätellyt, että miehillä on usein joku ideaali naisvartalo, mistä he haaveilevat, mutta käytännössä tuollaisilla ei ole merkitystä, kunhan nyt vain saa sitä sek siä riittävästi. Se on toisaalta ihanaa, mutta voisi sitä credittiä vähän ehkä antaa näin kovasta työstä eikä pitää itsestäänselvyytenä.
Miehille tuntuu olevan ulkonäköä tärkeämpää, että arki pysyy mukavana mukavan naisen kanssa oli tällä sitten hapsottavat hiukset tai vähemmän hapsottavat. Se hyväkroppainen ja itsestään huolta pitävä nainen on sitten vähän niin kuin esittelypalkinto, josta on kiva olla ylpeä muiden seurassa, mutta kotona on ihan sama, minkä näköisenä vaimo ottaa s**ihin.
Hahaha ”mies saa seksiä riittävästi” - tosiaan, haluaisi edes kerran kuussa mutta ei. Ap
Ulkonäkö ei ole tärkein asia, mutta kyllä välillä kauhistuttaa katsella pariskuntia joissa esim. nainen on ennen ollut itsestään huolehtiva ja sitten kun on suhde löytynyt ja lapsia tullut, on lihottu 30 kg, tukka leikattu lyhyeksi ja rupsahdettu täysin.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha ”mies saa seksiä riittävästi” - tosiaan, haluaisi edes kerran kuussa mutta ei. Ap
Ahaa, tämä on se ap:n ongelma. Eipä ole meillä tätä ongelmaa, vaikka en minihameessa kulje.
Arki on kiireistä joten harvemmin tulee panostettua, mutta viikonloppuisin sitten kauniit alusvaatteet (viikolla on yleensä tyyliä urheilumalli) hajuvettä, meikkiä jne.
En pelkästäön miehen takia mutta tunnen itseni vähän enemmän seksikkääksi kuin verkkarit ja urheiluliivir päällä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panosta silloin siihen. Etsi keinoja helpottaa arkea. Lopeta ainakin vähän vapaa-ajan tuhlaaminen ulkoisiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsille ehkä jotain kerhoa? Minkä ikäisiä lapsia? Mies ei ilmeisesti osallistu? Hyväksyttävästä syystä vai laiskuuttaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panosta silloin siihen. Etsi keinoja helpottaa arkea. Lopeta ainakin vähän vapaa-ajan tuhlaaminen ulkoisiin asioihin.
Ei se ole tuhlaamista. Miten kuvittelet minun tuhlaavan aikaa ulkoisiin asioihin? Itsetuntoni romahtaisi aivan täysin tässä jos lakkaisin tässä yrittämästä huolehtia itsestäni täysin. Ap
En todellakaan panosta. Ei ole tarvetta. Seksihalut herää jo halauksesta ja toisen ihanasta tuoksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsille ehkä jotain kerhoa? Minkä ikäisiä lapsia? Mies ei ilmeisesti osallistu? Hyväksyttävästä syystä vai laiskuuttaan?
En todellakaan ole kotiäiti vaan työssäkäyvä ja lapset hoidossa. Kyllä mies osallistuu, eihän tässä muuten olisi mitään mieltä pysyä. Ap
Mä en osta rumia vaatteita, mutta eniten käyttämäni vaatteet ovat ajan myötä kuluneet rumiksi. Vapaa-aikana käytän niitä vanhoja rumia vaatteita siksi, että uudet kauniit vaatteet pysyisivät kauniina pidempään.