Kuinka paljon te muut keski- ikäiset sinkkunaiset filtteröitte deittipalstojen kuvianne?
Minä olen omasta mielestäni aika kevyesti, mutta viimeksi tapaamani mies sanoi, että en kuulemma näytä ihan samalta kuin kuvissa.
Tuli mieleen, että olenkohan vähän liikaa muokannut tätä rupsahtanutta lärviä...
Kommentit (48)
Kuvan muuttaminen erinäköiseksi on turn off nro 1.
Ei jatkoon, en tahdo epärehellistä ja sairaalloisen huonoitsetuntoista naista.
Olen vain tasoittanut ihoni tasaiseksi. Otan kuvat ulkona ja naamani on kuin punainen tomaatti kun liikun ja muutenkin valkoinen, punoittava ja kirjava joten ihoa tasoitan. Tästä syystä joku luuli minua 15 vuotta nuoremmaksi. Tuntuu pahalta käsitellä kuvia tuolla keinoin, mutta se oma iho on järkyttävä eikä meikkikään minulle sovi tai pitäisi olla huippuammattilainen se tekemässä kun omat tuotteet ei riitä hyvän/siistin ja peittävän jäljen aikaansaamiseksi koska olen hyvin vaalea, punoittava ja herkkäihoinen.
En tiedä muokkaako miehet juuri kuviaan mutta siihen olen törmännyt että joillakin miehillä on vanhoja kuvia jopa yli 10 vuoden takaa kun ovat hoikempia ja hiuksiakin vielä päässä. Sitten nämä arvostelevat naisten käsiteltyjä kuvia? Eivätpä itsekään kovin rehellisiä ole.
Ihmettelen mitä tuo hyödyttää kun sitten treffeillä karmea todellisuus iskee päin pläsiä? Kannattaa hakea omilla rumilla kasvoilla niin toinen ruma ottaa kontaktia ja happy end. Itse en hae seuraa olen tyytyväinen näin, mutta kyllä mä 51 vuotiaana sen käsitän, että olen rupsu ja mies saa olla myös.
Deittisivustoja harrastaneena pakko kysyä naisilta.
Mitä vitsiä liikkuu päässä kun kirjoitat kuvaukseen..
Olen mirkku 30v. Elämääni kuuluu kuntosali, juokseminen jnejne.. #active lifestyle# #body#
.
Kuvassa on laiha hyväkuntoisen näköinen nainen..treffit sovitaan ja mirkku saapuu paikalle. 165cm 89kg täyttä läskiä.
Avatkaa joku.mikä tässä on ideana?
Lopputulos on mun tapauksessa ollut se että sanon ihan suoraan asiasta ja lähden menemään.
En edes älynnyt että kuvia pitäisi filtteröidä. Mutta olenkin hyvinsäilynyt 48v.
8 eri miestä treffasin kunnes osui kohdalle se oikea.
On se surullista kun ei voi omaa naamaansa hyvaksya.
Silmia suurennetaan, huulia muotoillaan ja kasvoja kavennetaan.
Valhetta, valhetta valhetta vain..