Kuinka paljon te muut keski- ikäiset sinkkunaiset filtteröitte deittipalstojen kuvianne?
Minä olen omasta mielestäni aika kevyesti, mutta viimeksi tapaamani mies sanoi, että en kuulemma näytä ihan samalta kuin kuvissa.
Tuli mieleen, että olenkohan vähän liikaa muokannut tätä rupsahtanutta lärviä...
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Aika hassua, että laitetaan kaunisteltuja kuvia nettitreffipalstoille, tai vanhoja kuvia. Eikö se ole kauhean kiusallista molemmille? Ja ajanhukkaa lähteä treffeille ja hulmata, että toinen onkin oikeasti ihan vanha kääkkä.
Luulisi tietysti, että usein nämä kohtaavat. Naiset filtteröi, miehet käyttää vanhoja kuvia. Match made in heaven?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hassua, että laitetaan kaunisteltuja kuvia nettitreffipalstoille, tai vanhoja kuvia. Eikö se ole kauhean kiusallista molemmille? Ja ajanhukkaa lähteä treffeille ja hulmata, että toinen onkin oikeasti ihan vanha kääkkä.
Luulisi tietysti, että usein nämä kohtaavat. Naiset filtteröi, miehet käyttää vanhoja kuvia. Match made in heaven?
Ja kumpikin lähtee pettyneenä kotiinsa..ä
ihan max filtteröinnin jotain 3-5 pistettä siinä valintapalkissa kännykkäkameralla eli aivan sen alkupisteen lähituntumassa. Muutenkin oon itse pitänyt huolen että on realistinen, mutta edustava, kuva myös koko vartalosta, että jos ei kiinnostele leveä peffa niin ei turhaan kontaktoi. Eikä toisaalta liian edustavia kuvakulmia, kuten kamera liian ylhäällä jolloin saa kasvot kapeammiksi ja freesimmiksi jne.
En hahmota ulkonäköäni niin hyvin, että voisin (tietoisesti) ottaa realistisia kuvia. Oikeastaan mitä paremmalta omasta mielestäni kuvassa näytän, sitä epärealistisempi pelkään kuvan olevan. Ja jos näytän kuvassa hirveältä, en halua näyttää sitä kellekään. En halua antaa itsestäni huonompaa kuvaa mutten myöskään tuottaa pettymyksiä, joten kaikenlaiset deittisovellukset/nettideittailut ja vastaavat ei sovi mulle.
Ehkä itse mietin tätä asiaa liikaa, mutta ihmettelen silti vähän sitä, miksi jotkut eivät välitä yhtään siitä, että antavat ennen tapaamistaan ulkonäöstään väärän kuvan? Vai eivätkö hekään hahmota sitä, että näyttävät kuvassa niin erilaiselta?
Off-topic, mutta nykyäänhän ainakin Androideissa on kaikissa jo automaattisesti jonkinlaiset filtteriasetukset päällä. En tiennyt tätä aiemmin, mutta kun kuulin tästä niin tosiaan huomasin että kyllä kännykkäkuvat näyttävät sekä nuoremmista että vanhemmista ihmisistä vähän totuutta sileämmän version ihan ilman mitään omia lisäsäätökä...
Pyrin valitsemaan edustavia kuvia. Siksi en laita mitään vartalokuvia, kun en ole mikään bikinibeibe. Tänään kyllä mietin, että voisin saada Tinderissä enemmän tykkäyksiä, jos olisi kokovartalokuvia.
Tuleeko kaikille ne hampsteriposket?
Delete on paras filtteri. Tällä hetkellä minusta otetut kuvat eivät vastaa mielikuvaa itsestäni. Ajattelen, että otan itsestäni vartalokuvia sitten, kun olen taas omannäköiseni, eli hoikempi. Tätä on jatkunut vuosikaudet...
Hyi teitä. Olisitte kehittäneet henkistä pääomaanne, niin ei tarvitsisi viisikymppisenä huijata kuvill?
Matalasti koulutetut tuota tekee.
Tinderissä oon kyllä nähnyt myös muutaman kerran sellaisen kuvan, joihin on käytetty jotain vanhennus-appia :D
Laitan kapeemman naaman himmennettynä. Olen luonnossa kuin eri ihminen. En kestä olla näin ruma!
Omassani ainoastaan ulkona roikkuvat peräpukamat on softattu.
Miksi te teette tuota. Totuushan kuitenkin aina paljastuu ja ei anna tesitä hyvää kuvaa. Jo mahdollisen suhteen alussa fuskua
mies50v
Vierailija kirjoitti:
Omassani ainoastaan ulkona roikkuvat peräpukamat on softattu.
Miksi? Monet meistä MGTOW-miehistä on kiinnostunut noista yksityis kohdista.
Mä en hoikistanut tai nuorentanut naamaani, mutta muokkasin ilmettä hivenen iloisemmaksi. Näytin kuulemma luonnossa samalta kuin kuvissani, en tosin ole enää tinderissä, koska löysin sieltä jo etsimäni.
Juurikin näin se vain on de facto.
Vastaus ap kysymykseen miehrn kokemuksella.
On äärettömän yleistä ja minä en ymmärrä..
Aikoinaan paljon treffailua harrastaneena todella monella vanhat -20kg kuvat.
Tai kuvat otettu niin että vartalon mittasuhteet täysin vääristyneet. Olet menossa treffeille "urheilullisen" naisen kanssa ja pöydässä odottaa jtn ihan muuta.
Ehkä 4/10 naisesta oli tunnistettavissa deitti kuvistaan vs todellisuus.
Vanhat vosut käyttää usein tuota ylivalotusta, jolla saa siloteltua rypyt.