Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon te muut keski- ikäiset sinkkunaiset filtteröitte deittipalstojen kuvianne?

Vierailija
18.02.2019 |

Minä olen omasta mielestäni aika kevyesti, mutta viimeksi tapaamani mies sanoi, että en kuulemma näytä ihan samalta kuin kuvissa.
Tuli mieleen, että olenkohan vähän liikaa muokannut tätä rupsahtanutta lärviä...

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö keski ikäiset naiset tinderiä? Ja että jotain filttereitä niin kuin teini lapset? Oletko varma, että olet aikuinen nainen?

Vierailija
2/48 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse phoshoppaan 25 vuotta vanhan kasvokuvani netistä kopioimaani normaalivartaloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v olen. Ja ootappa ite kun tulet tähän ikään ja luomet roikkuu ja posket, suupielet valahtaa ja huulet katoaa.... kyllä siinä tulee vähän mieleen kaunistella karua totuutta.

Vierailija
4/48 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli täysin filtteröimätön, mutta hyvässä valossa ja kuvakulmassa otettu kuva

Vierailija
5/48 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, mitä järkeä? En kestäisi kommentteja kuinka näytän erilaiselta ku niitä kommentteja saa jo muokkaamattomistakin kuvista. Mielummin yritän tehdä jotain itselle että näytän oikeasti paremmalta kuin muokata jotain kuvaa.

Vierailija
6/48 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En filtteröi, mutta valotan joitain kuvia. Ja taatusti en laita yhtään hymytöntä kuvaa, koska #suupielet.

Koskaan en ole saanut kommenttia ettenkö näyttäisi samalta kuin kuvissa, pari kertaa jopa kuulemma paremman näköiseltä kuin kuvissa.

Minusta ne blurratut isosilmäiset filtteröidyt kuvat ovat todella korneja.

Vierailija
7/48 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En filtteröi tai muutenkaan muokkaa kuviani. Toki valitsen vain mielestäni onnistuneita kuvia. Palaute on ollut yleensä niinpäin, että näytän kuviani paremmalta livenä. Luulen, että sillä kuitenkin tarkoitetaan mun kroppaa, eikä niinkään naamaa. Olen (vaikka itse sanonkin) (jopa poikkeuksellisen) näyttävävartaloinen, mutta en millään tavalla tuo sitä esille kuvissani.

Vierailija
8/48 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina liilenteessä lapsuudenkuvalla. Setämiehiin uppoaa, näkyyhän se uutisoinnissakin!

Vierailija
9/48 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuvien filtteröinti on vain ja ainoastaan noloa, ihmisen iästä riippumatta. Sitäpaitsi kuvist huomaa heti, jos niitä on käsitelty tuolla tavalla. 

En todellakaan haluaisi esittää jotain muuta kuin olen. Toki valitsen mielestäni onnistuneet kuvat, mutta pyydän vielä kommenttia kaverilta että näyttäväthän ne minulta itseltäni.

Mieluummin otan vastaan kehuja, että olen oikeasti paremman näköinen kuin kuvissa ;-)

Vierailija
10/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa ei voi olla kuin saada kuulla treffikumppanilta etta kuva on parempi.

Vierailija
11/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miespuolinen ystävä valitti kun Tinderissä naisilla on "taidekuvia" eli profiilissa voi olla vaikka vaan yksi muokattu kuva. Ja näinhän se näytti olevan. Joten jos Hanna nyt luet tätä niin koita laittaa profiiliisi edes koko naama kuvaa. 

Ihan pölöä laittaa sinne kuva joka on rajattu niin että edes kasvot eivät näy kokonaan. Jos sulla on ruma nenä ja ei ylähuulta käytännössä ollenkaan niin anna sen näkyä ihan reilusti. Näkeehän ne miehet sen kuitenkin jos meinaat oikeasti sitä seuraa hakea. Jos sitten taas tarkoitus on esitellä tekoripsiä niin eikö sitä voisi tehdä muualla?

Tinder on tietty ulkonäkökeskeinen, mutta se tuleeko kipinää vai ei, ei riipu siitä ootko filtteröinyt profiilikuvaasi tarpeeksi nätisti.

Jessus sentään!

Mulla on Tinderissä itsestäni useampi kuva. Ihan vaan että näyttäytyisin mahdollsimman totuudenmukaisesti. Ei yhtäkään maisemakuvaa siis! Mulla on kuva jossa olen tällingissä, kuva jossa näkyy koko kroppa (en ole missimittainen likikään) ja kuva joss olen arkilookissani eli ihan tavis. Enkä ole käyttänyt filttereitä. 

Vierailija
12/48 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei taida ajatellakaan, kuinka erilaisilta kaunistetutkuvat vs todellinen ulkonako nauttavat.

Illalla olin facessa, ja lapseni vilkaisi olkani yli, ei tunnistanut yhta kaveriani kuvasta.

Vierailija
13/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hakeeko joku oikeasti treffiseuraa valheellisilla kuvilla???

Vierailija
14/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi jos laittaa 20v vanhan kuvan..

Vierailija
15/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnonvalo on paras, vaikka ulkona tai ikkunan edessä otettu kuva

Vierailija
16/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaisin kuvia sinne, en filtteröisi mitenkään. Ei tulisi mieleenkään. Miksi niin tekisin?

Vierailija
17/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En filtteröi. Olen saanut kommenttia, että olen paremman näköinen luonnossa. Varmaan karsii osan ihmisistä, jos kuvitelma on, että kaikki muokkaava ja olen siten paremman näköinen kuvissa kuin oikeasti, mutta ihan sama. Parempi niin päin. 

Miehet myös huijaavat kuvilla aika paljon. Vanhoja kuvia, harmaa parta on kuvassa musta jne. Ei mitään järkeä. 

Vierailija
18/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hakeeko joku oikeasti treffiseuraa valheellisilla kuvilla???

Varsinkin miehet tätä harrastavat. Pahimpia ne, joilla ylioppilaskuva 20 vuotta ja 30 lisäkiloa sitten.

Vierailija
19/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 v olen. Ja ootappa ite kun tulet tähän ikään ja luomet roikkuu ja posket, suupielet valahtaa ja huulet katoaa.... kyllä siinä tulee vähän mieleen kaunistella karua totuutta.

Karua totuutta? Olen ikäisesi ja kyllähän ne hamsterinpussit paljastaa, että en ole enää nuori. En silti tunne mitään tarvetta kaunistella totuutta. En ole koskaan ollut missi tai kaunotar, mutta kyllä minusta edelleen saan hyvän kuvan otettua! Se kuva ei vaan ole itse omalla puhelimella ja kaikkia pehmentäviä ja ihanoittavia filttereitä käyttämällä otettu!  

Vierailija
20/48 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua, että laitetaan kaunisteltuja kuvia nettitreffipalstoille, tai vanhoja kuvia. Eikö se ole kauhean kiusallista molemmille? Ja ajanhukkaa lähteä treffeille ja hulmata, että toinen onkin oikeasti ihan vanha kääkkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi