Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isovanhemmat (miehen puolelta) eivät koskaan ole auttaneet lastenhoidossa

Vierailija
18.02.2019 |

Ja ovat sen ilmoittaneet jo heti kättelyssä kun kerroimme raskaudesta. Ei onnitteluja vaan tokaisu että itse sitten hoidatte ne lapsenne.
Oltiin parikymppisiä ja tää tuntui jotenkin tosi pahalta, mutta sen kanssa oli elettävä.

Piti ät myös sanansa, ikinä eivät vahtineet lasta edes paria tuntia että olisin päässyt parturiin, hammaslääkäriin tms.

Mies on reissutöissä ja aika järjesteleminen oli asioissa mutta selvittiin.

Nyt kun aikaa on kulunut reilut 10 vuotta niin anoppi tarvisi apua, kaatui pihassa ja jalka pakettiin. Appiukko myös huonossa kunnossa.

Pyytävät siivousapua ja kaupassa käyntiä. Nyt voisi lapsemmekin mennä sinne hiihtolomalla avuksi. Lapsia ei kiinosta yhtään ja ilmaisivat kyllä sen selvästi.

Kun tästä mainitsin olen kuulemma itsekäs. Laitan kyllä miehen puhumaan vanhemmilleen, mutta mun tekis niin mieli vastata että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alussa oli niin, että vain miniän sakki kelpuutettiin. Pojan puolen sakille annettiin tarkat ohjeet, mitä ei saanut

tehdä. Annasolla kun syötettiin väärin niin siitäkös maailma räjähti. Muutenkin miniä on niin auktoriteetti, ettei mitään uskalla tehdä, ettei moitittaisi. No vieraantuuhan sitä jo itsessään.

Erikoista, että olette niin hyvissä väleissä miniän vanhempien kanssa, että tiedätte ettei ne saanu justiinsa samanlaisia ohjeita, vaikkette tykkää edes miniästä.

Toisaalta ei tainnu olla kummoset ohjeet jos ne ei kattanut edes niin oleellista asiaa kuin syöttäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän