Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut: annatteko mahdollisuuden sinkkuvanhemmille, joilla on enemmän kuin kaksi alaikäistä lasta?

Vierailija
26.08.2025 |

Jos olette jossain deittisovelluksissa kuten Tinder jne, ja paljastuu, että miehellä/naisella on vaikka neljä alaikäistä elätettävää lasta?

Itse ainakin alan heti päässäni luoda skenaariota, että jos miehellä on useita lapsia, niin hänen kaikki rahat menee niihin ainakin jos on keski-/pienituloinen. Toki jos mies on ammatiltaan vaikka upseeri tai juristi, niin silloin varmaan sitä fyrkkaa riittää , mutta jos mies on ammatiltaan vaikka ravintolakokki, niin voin olettaa, että hänellä ei kauheasti ole fyrkkaa mihinkään ylimääräiseen tai ainakin hän käyttää sen mieluummin omiin lapsiin kuin yhteiseen tekemiseen minun kanssani. Kyllä minä ainakin haluan miesystävän kanssa tehdä kahdestaan kaikkia kivoja juttuja, kuten käydä leffassa, ravintolassa ja kylpylöissä jne.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jos on kumppanin kanssa enemmän kuin kaksi lasta, niin ei kannata erota, kun se tulee niin kalliiksi kun joudut maksamaan elarit ja ison asunnon yksin.

Vierailija
2/11 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen itse lapseton ja en lähde mukaan mihinkään pikkulapsikuvioihin, oli niitä alaikäisiä huollettavia sitten 1 tai 10. En ajattele tätä rahallisesti, koska olen itse hyvätuloinen, enkä ole kiinnostunut miehen rahoista. Ei vaan kiinnosta mitkään uusperhejutut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin mahdollisuuden miehelle, jolla on kolme alaikäistä lasta. Rahat olivat tiukilla hänellä, vaikka palkka oli hyvä. Sen sijaan oli salannut sen faktan, ettei ollut eronnut virallisesti. Oli asumuserossa ja vaimo asui toisella puolella Suomea. Olivat riidoissa keskenään. Mies oli jo kolmatta kertaa naimisissa. Eli varo, jos on useampi liitto takana. Jokin on silloin pielessä tai toisesta ei ole sitoutumaan oikeasti. 

Vierailija
4/11 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsaa ainoastaan jos 50/50 vuoroviikoin on lapset. 

Aika rasittavia nämä jotka eivät suoraan mainise profiilissaan että on lapsia ja eivätkä sitä että ovat totaaliyhäreitä tai että kuukaudessa on vain 4 lapsivapaata päivää. Haaskaavat ihmisten ja erityisesti omaa aikaansa kun peittelevät totuutta joka kuitenkin paljastuu jossain vaiheessa.

Vierailija
5/11 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/11 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin mahdollisuuden miehelle, jolla on kolme alaikäistä lasta. Rahat olivat tiukilla hänellä, vaikka palkka oli hyvä. Sen sijaan oli salannut sen faktan, ettei ollut eronnut virallisesti. Oli asumuserossa ja vaimo asui toisella puolella Suomea. Olivat riidoissa keskenään. Mies oli jo kolmatta kertaa naimisissa. Eli varo, jos on useampi liitto takana. Jokin on silloin pielessä tai toisesta ei ole sitoutumaan oikeasti. 

Tinderissä on paljon miehiä, joilla on pentuja useammalle kuin yhdelle naiselle ja joka kerta erottu pikkulapsiaikana.

Vierailija
7/11 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rahat eivät tietenkään ole tuossa se pääasia, vaan se, että haluaako kumppanin jolla on monta pientä lasta. Taitaa taas olla provo.

Vierailija
8/11 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No rahat eivät tietenkään ole tuossa se pääasia, vaan se, että haluaako kumppanin jolla on monta pientä lasta. Taitaa taas olla provo.

Ei ole Provo. En maininnut aloituksessa mitään pienistä lapsista. Jos ajatellu, että on vaikka etäisä, joka on ammatiltaan lähihoitaja ja hänellä on lapset iältään 17, 16 ja 13, ja hän maksaa elareita yht. 500€/kk, + muita lasten menoja ja oma asuntokin pitää olla riittävän iso, jotta kaikki pennut mahtuvat siihen, niin voit itse laskea, että mitä siitä palkasta enää jää jäljelle omaan elämiseen?

Ap

Vierailija
9/11 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natsaa ainoastaan jos 50/50 vuoroviikoin on lapset. 

Kuinka niin? Tarkoitatko, ettei silloin tarvitse maksaa elareita?

Vierailija
10/11 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/11 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän