Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet lähettelevät p*niskuvia tuntemattomille?

Vierailija
18.02.2019 |

Aluksi luulin, että se on vain vitsi, kun luin lehdestä ekan kerran ilmiöstä.
No, nyt taas sama asia tapetilla eli totta se on.

Kommentit (202)

Vierailija
61/202 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuollaiseenkin mielenhäiriöön olisi jotain apua saatavilla tk:n kautta.

Vierailija
62/202 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa myös naisia jotka käyttäytyvät näin. Miehet eivät tästä käytöksestä vain nosta tuollaista meteliä. Oletuksenahan nainen ei voi olla paha, pervo, ahdistelija. Tämä ajatus on niin syvällä yhteiskunnan rakenteissa että tuota on vaikea tinnistaa edes omista asenteista. Lisäksi naisten ongelmia hyssytellään, täältäkin ketjut poistuvat vauhdilla, vaikka olisi kuinka asiallista keskustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/202 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä osuus miehistä tekee tätä? Alle prosentti.

Paljon enemmän, valitettavasti, mutta on mukava lukea, että tälläkin palstalla on sentään pari miestä, jotka eivät asiaa myöskään ymmärrä. Mutta enemmän näyttäisi olevan puolustelijoita.

Vierailija
64/202 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miettikää että lähettää jonkun onnettoman mu**nsa kuvia jollekin ja luulee että sen pitäisi vastaanottajasta olla mahtavaa ja upeaa. Mitähän tuollaisen ihmisen päässä oikein liikkuu? Joku hahmotus oman mielikuvitusmaailman ja todellisuuden kanssa taitaa olla pielessä.

Kuulun facebookissa erääseen ryhmään. Sain kerran samassa ryhmässä olevalta täysin tuntemattomalta tyypiltä viestin missä oli sen pilin kuva. Siinä ryhmässä on muutama tuhat ihmistä ympäriinsä. Kuvan yhteyteen oli laittanut viestin. Mitäs sanot.... Vastasin, että miksi lähetät peukalosta kuvan?? Se sai hirveän raivarin. Täysin tuntematon laittaa pienestä vehkeestään kuvan ja saa raivarin kaiken päälle. Sanoin vielä sille, että laitas yksi viesti vielä, niin toi sun peukalo päättyy tähän ryhmään kaikkien näkyville. EI laittanut ja erosi ryhmästä.

Vastaavasti jos nainen lähettää vähemmän kauniimman kuvan kasvoistaan tai vartalostaan sen voi haukkua rumaksi tai lihavaksi?

Eli sun mielestä on ok lähettää munasta kuva täysin tuntemattomalle ja sen jälkeen voit raivota kuvan vastaanottajalle jos kuva ei kiinnosta. Jos minulle tulee kuva tuntemattomalta elimestään, niin en varoittele häntä vaan postaan sen suoraan niin, että kaikki sen näkee sitten. Minä en pyytele tollasia kuvia ja varsinkaan tuntemattomilta. Se lähettäjä kantaa vastuunsa tyhmyydestään ja on valmis ottaa vastaan sen mitä tarjotaan takas päin. Oma kumppani on eriasia jos sellaista haluaa.

ERI

Sanoinko niin? Kyse on jonkin ominaisuuden haukkumisesta jolle henkilö ei mahda mitään. Tässä tapauksessa pieni penis.

Sitä saa mitä tilaa. Jos ei kestä palautetta, niin kannattaa se mato pitää housussa.

Voi sen varmaan kertoa asiallisemminkin ettei halua kyseisenlaisia kuvia?

Asiallista olisi ensin kysyä sopiiko lähettää kuvia. Jos ei näin viitsi tehdä niin ei vastaanottajankaan tarvitse olla asiallinen. 

Vierailija
65/202 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me tiedetään että te runkkarit vedätte käteen ja mietitte sitä yllättynyttä reaktiota kun olette lähettäneet jollekkin kuvan. Säälittävää.

Aivan kuten nainenkin runkkaa sille kullikuvalle. Näin on moni nainen kertonut tekevänsä, kun olen kuvan lähettänyt. Muutaman kanssa ollaan jopa pantukin sittemmin.

Vierailija
66/202 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me tiedetään että te runkkarit vedätte käteen ja mietitte sitä yllättynyttä reaktiota kun olette lähettäneet jollekkin kuvan. Säälittävää.

Olen ylpeä runkkari ja penikseni on mahtava.

Tästähän siinä on kyse. Ittensä ihailusta ja pakkomielteestä.

Vierailija
67/202 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuten nainenkin runkkaa sille kullikuvalle. Näin on moni nainen kertonut tekevänsä, kun olen kuvan lähettänyt. Muutaman kanssa ollaan jopa pantukin sittemmin.

Sä voit toistaa tätä vaikka kymmenen sivua eikä kukaan usko sua kuitenkaan.

Vierailija
68/202 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin jotkut hyppivät pusikoissa paljastelemassa itseään. Kiihottuvat siitä että toinen näkee heidät yllättäen, nauttivat ehkä myös ahdistelusta ja pelottelusta. Jonkinlaista pientä valtaa suhteessa naiseen, johon sitä ei muuten ole eikä tule.

Tämä on looginen selitys asialle.

Vierailija
69/202 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miettikää että lähettää jonkun onnettoman mu**nsa kuvia jollekin ja luulee että sen pitäisi vastaanottajasta olla mahtavaa ja upeaa. Mitähän tuollaisen ihmisen päässä oikein liikkuu? Joku hahmotus oman mielikuvitusmaailman ja todellisuuden kanssa taitaa olla pielessä.

Kuulun facebookissa erääseen ryhmään. Sain kerran samassa ryhmässä olevalta täysin tuntemattomalta tyypiltä viestin missä oli sen pilin kuva. Siinä ryhmässä on muutama tuhat ihmistä ympäriinsä. Kuvan yhteyteen oli laittanut viestin. Mitäs sanot.... Vastasin, että miksi lähetät peukalosta kuvan?? Se sai hirveän raivarin. Täysin tuntematon laittaa pienestä vehkeestään kuvan ja saa raivarin kaiken päälle. Sanoin vielä sille, että laitas yksi viesti vielä, niin toi sun peukalo päättyy tähän ryhmään kaikkien näkyville. EI laittanut ja erosi ryhmästä.

Vastaavasti jos nainen lähettää vähemmän kauniimman kuvan kasvoistaan tai vartalostaan sen voi haukkua rumaksi tai lihavaksi?

Eli sun mielestä on ok lähettää munasta kuva täysin tuntemattomalle ja sen jälkeen voit raivota kuvan vastaanottajalle jos kuva ei kiinnosta. Jos minulle tulee kuva tuntemattomalta elimestään, niin en varoittele häntä vaan postaan sen suoraan niin, että kaikki sen näkee sitten. Minä en pyytele tollasia kuvia ja varsinkaan tuntemattomilta. Se lähettäjä kantaa vastuunsa tyhmyydestään ja on valmis ottaa vastaan sen mitä tarjotaan takas päin. Oma kumppani on eriasia jos sellaista haluaa.

ERI

Sanoinko niin? Kyse on jonkin ominaisuuden haukkumisesta jolle henkilö ei mahda mitään. Tässä tapauksessa pieni penis.

Sitä saa mitä tilaa. Jos ei kestä palautetta, niin kannattaa se mato pitää housussa.

Voi sen varmaan kertoa asiallisemminkin ettei halua kyseisenlaisia kuvia?

Voisko se lähettäjä joka hautoo päässään, että tänään lähetän tuntemattomalle kuvan elimestäni, niin kysyä siltä tuntemattomalta haluaako hän nähdä sellaisen kuvan ennenkuin lähettää sellaisen. Teillä, jotka lähetätte näitä kuvia niin ette kestä palautetta mitä tulee takaisin.

Kyllähän se jo kertoo mitä ihmisen päässä pyörii, kun edes lähettelee tuntemattomille noita kuvia ja olettaa että se toinen on innoissaan. Kun vastaanottaja sanoo suoraan asiat, niin lähettäjä ei vaan pysty käsittää sitä ettei se kuva kelvannut. Se on sitten sen vastaanottajan vika ja lähettäjä pitää itseään normaalina.

Vierailija
70/202 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ERI

Mitä haukkumista se on jos luulee että kuvassa on peukalo?

Voi luoja mitä ala-astetason näsäviisastelua. :D Kyllä tämän palstan naiset ovat naurettavan lapsellisia ja simppeleitä.

Vierailija
71/202 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa myös naisia jotka käyttäytyvät näin. Miehet eivät tästä käytöksestä vain nosta tuollaista meteliä. Oletuksenahan nainen ei voi olla paha, pervo, ahdistelija. Tämä ajatus on niin syvällä yhteiskunnan rakenteissa että tuota on vaikea tinnistaa edes omista asenteista. Lisäksi naisten ongelmia hyssytellään, täältäkin ketjut poistuvat vauhdilla, vaikka olisi kuinka asiallista keskustelua.

Ehkä joku bibo pahimmassa maniavaiheessa. Nekään ei silti jankuta netissä että hyvä harrastus.

Vierailija
72/202 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus tuolla kikissä mutta lopetin sen käytön , koska joka päivä tuli kymmeniä yksityisviestejä miehiltä, jotka ensin kehuvat ulkonäköä ja heittää sitten seksi ehdotuksia ja pyytelee kuvia. Voisi sanoa, että reilu puolet noista on lähettänyt kuvia k y r vistään.

Ja hei, vaikka vaihdoin naama kuvani auringonkukkaan, niin niitä viestejä tulee silti. Ne etsii ihmisiä tuolla systemaattisesti.

Vierailija
73/202 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sen itse peniksen kuvan lähettäminen on jollain asteella lähettäjästä kiihoittavaa, eivätkä he välitä tippaakaan siitä, ilahduttaako se kuva vastaanottajaa. Se pointti on lähinnä vain siinä lähettämisen kiihottavuudessa. Se kun otat riskin ja lähetät rivon henkilökohtaisen kuvan jollekin tuntemattomalle. Ehkä osittain myös jokin kielletyn hedelmän tyyppinen houkutus. Todennäköisesti miestä, joka tällaisen kuvan lähettää pyytämättä ei liikuta, jos ette ilahdu tai ilahdutte hänen lähettämästään  peniskuvasta.  Toisin sanoen asialle on vaikea tehdä mitään, kun kieltäminen ei auta, peniksen lyttyyn haukkuminen ei auta (tämäkin voi päinvastoin olla jollekin alistujalle kunnon fetissi) ja muiden miesten kikkelikuvien lähettäminen vastapainoksi ei sekään todennäköisesti vaikuta mitenkään.

Vierailija
74/202 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kerron kokemuksesta, ettei vaan miehet usko näitä vanhojen palstanaisten höpötyksiä. Naiset ovat yhtä seksuaalisia kuin miehet, ainakin nuoremmat.

Vierailija
75/202 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis on naisten vika kun mies käyttäytyy pervosti kun nostavat siitä metelin, ja on naisten vika kun naiset käyttäytyvät pervosti ja siitä ei saa miehet edes nostaa meteliä? Hieman epäjohdonmukaista, sanoisin.

Vierailija
76/202 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt, että jos saisin p*niskuvan joltain, niin onko laillista julkaista se? Esim. kuvakaappaus, niin että näkyy lähettäjän nimi, nimimerkki, puhelinnumero tms. Kuvan ei siis tarvitsisi näkyä tarkasti, mutta näkisi, keneltä se kuvaviesti on tullut?

Vai tulisiko siitä kuvan julkaisijalle ongelmia?

Vierailija
77/202 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sen itse peniksen kuvan lähettäminen on jollain asteella lähettäjästä kiihoittavaa, eivätkä he välitä tippaakaan siitä, ilahduttaako se kuva vastaanottajaa. Se pointti on lähinnä vain siinä lähettämisen kiihottavuudessa. Se kun otat riskin ja lähetät rivon henkilökohtaisen kuvan jollekin tuntemattomalle. Ehkä osittain myös jokin kielletyn hedelmän tyyppinen houkutus. Todennäköisesti miestä, joka tällaisen kuvan lähettää pyytämättä ei liikuta, jos ette ilahdu tai ilahdutte hänen lähettämästään  peniskuvasta.  Toisin sanoen asialle on vaikea tehdä mitään, kun kieltäminen ei auta, peniksen lyttyyn haukkuminen ei auta (tämäkin voi päinvastoin olla jollekin alistujalle kunnon fetissi) ja muiden miesten kikkelikuvien lähettäminen vastapainoksi ei sekään todennäköisesti vaikuta mitenkään.

Nämä naisselitykset ovat aina niin hellyyttäviä. Ihan pepusta repäisty "selitys" sen sijaan, että kuunneltaisiin miehiä, jotka itse kertovat miksi lähettävät. 

Vierailija
78/202 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... ja sitten heräsin.

Miehet vaan aattelee niin erilailla kuin naiset, mutta eivät osaa kuvitella, ettei nainen ajattele samoin.

Vierailija
79/202 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miettinyt, että jos saisin p*niskuvan joltain, niin onko laillista julkaista se? Esim. kuvakaappaus, niin että näkyy lähettäjän nimi, nimimerkki, puhelinnumero tms. Kuvan ei siis tarvitsisi näkyä tarkasti, mutta näkisi, keneltä se kuvaviesti on tullut?

Vai tulisiko siitä kuvan julkaisijalle ongelmia?

Ei ole laillista, ja kyllä tulee seurauksia. Järki käteen nyt.

Vierailija
80/202 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kerron kokemuksesta, ettei vaan miehet usko näitä vanhojen palstanaisten höpötyksiä. Naiset ovat yhtä seksuaalisia kuin miehet, ainakin nuoremmat.

Yhtä seksuaalisia kyllä, mutta ei yhtä vallanhaluisia eivätkä kiihotu toisten ahdistelusta kuten monet miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän