Miksi miehet lähettelevät p*niskuvia tuntemattomille?
Aluksi luulin, että se on vain vitsi, kun luin lehdestä ekan kerran ilmiöstä.
No, nyt taas sama asia tapetilla eli totta se on.
Kommentit (202)
Siksi, koska naiset pyytää niitä. Ainakin omassa tapauksessani. Himoitsevat nähdä kulliani sillä välin kun ollaan erossa.
(sitten heräsin, joo ;D)
.......... kirjoitti:
Miksi naiset levittelevät haarojaan jokaiselle vastaantulijalle
Heippa sinä pienipilinen kokematon peräkammarin poika! Mitäpä kuuluu näin maanantaina? Mikä viesti oli sinun lähettämäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miettikää että lähettää jonkun onnettoman mu**nsa kuvia jollekin ja luulee että sen pitäisi vastaanottajasta olla mahtavaa ja upeaa. Mitähän tuollaisen ihmisen päässä oikein liikkuu? Joku hahmotus oman mielikuvitusmaailman ja todellisuuden kanssa taitaa olla pielessä.
Kuulun facebookissa erääseen ryhmään. Sain kerran samassa ryhmässä olevalta täysin tuntemattomalta tyypiltä viestin missä oli sen pilin kuva. Siinä ryhmässä on muutama tuhat ihmistä ympäriinsä. Kuvan yhteyteen oli laittanut viestin. Mitäs sanot.... Vastasin, että miksi lähetät peukalosta kuvan?? Se sai hirveän raivarin. Täysin tuntematon laittaa pienestä vehkeestään kuvan ja saa raivarin kaiken päälle. Sanoin vielä sille, että laitas yksi viesti vielä, niin toi sun peukalo päättyy tähän ryhmään kaikkien näkyville. EI laittanut ja erosi ryhmästä.
Vastaavasti jos nainen lähettää vähemmän kauniimman kuvan kasvoistaan tai vartalostaan sen voi haukkua rumaksi tai lihavaksi?
Eli sun mielestä on ok lähettää munasta kuva täysin tuntemattomalle ja sen jälkeen voit raivota kuvan vastaanottajalle jos kuva ei kiinnosta. Jos minulle tulee kuva tuntemattomalta elimestään, niin en varoittele häntä vaan postaan sen suoraan niin, että kaikki sen näkee sitten. Minä en pyytele tollasia kuvia ja varsinkaan tuntemattomilta. Se lähettäjä kantaa vastuunsa tyhmyydestään ja on valmis ottaa vastaan sen mitä tarjotaan takas päin. Oma kumppani on eriasia jos sellaista haluaa.
ERI
Sanoinko niin? Kyse on jonkin ominaisuuden haukkumisesta jolle henkilö ei mahda mitään. Tässä tapauksessa pieni penis.
.......... kirjoitti:
Katkerasta sävystäsi päätellen sulle eivät ole levittäneet. Voi kyynel!
Vierailija kirjoitti:
Nainen kiihottuu nähdessään mieskunnon😋
tiesitkö että on tehty tutkimus jonka mukaan naiset kiihottuvat enemmän eläin p o rnosta kuin dick piceistä...
Useimmat naiset joille olen peniskuvan ihan pyytämättä lähettänyt, ovat pitäneet siitä. Toki ovat yllättyneet, mutta useimmat positiivisesti. Siksi niitä kuvia lähetellään. Jos te naiset oikeasti käyttäytyisitte asiassa niin kuin tässäkin ketjussa väitätte, niin kuvia ei läheteltäisi. Mutta kun ei taaskaan naisten teot ja puheet vastaa toisiaan. Aina pitää lässyttää näitä akkojen juttuja, vaikka totuus on, että dick picit kiinnostavat teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kiihottuu nähdessään mieskunnon😋
tiesitkö että on tehty tutkimus jonka mukaan naiset kiihottuvat enemmän eläin p o rnosta kuin dick piceistä...
On tehty tutkimus, jonka mukaan kuu on juustoa. Tämän täytyy olla totta, koska A) minä sanon niin ja B) tutkimus.
Miehenä on kyllä aina ihmetyttänyt mikä idea niissä kuvissa on? Luuleeko joku äijä oikeasti, että joku nainen ilahtuu siitä tai ihailee kuvaa? En millään ymmärrä. Jonakin kiusantekona sen vielä tajuaisi, mutta kun se ei ilmeisesti ole sellaiseksi tarkoitettu, vaan jonkinlaiseksi mahtailuksi. Oi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miettikää että lähettää jonkun onnettoman mu**nsa kuvia jollekin ja luulee että sen pitäisi vastaanottajasta olla mahtavaa ja upeaa. Mitähän tuollaisen ihmisen päässä oikein liikkuu? Joku hahmotus oman mielikuvitusmaailman ja todellisuuden kanssa taitaa olla pielessä.
Kuulun facebookissa erääseen ryhmään. Sain kerran samassa ryhmässä olevalta täysin tuntemattomalta tyypiltä viestin missä oli sen pilin kuva. Siinä ryhmässä on muutama tuhat ihmistä ympäriinsä. Kuvan yhteyteen oli laittanut viestin. Mitäs sanot.... Vastasin, että miksi lähetät peukalosta kuvan?? Se sai hirveän raivarin. Täysin tuntematon laittaa pienestä vehkeestään kuvan ja saa raivarin kaiken päälle. Sanoin vielä sille, että laitas yksi viesti vielä, niin toi sun peukalo päättyy tähän ryhmään kaikkien näkyville. EI laittanut ja erosi ryhmästä.
Vastaavasti jos nainen lähettää vähemmän kauniimman kuvan kasvoistaan tai vartalostaan sen voi haukkua rumaksi tai lihavaksi?
Eli sun mielestä on ok lähettää munasta kuva täysin tuntemattomalle ja sen jälkeen voit raivota kuvan vastaanottajalle jos kuva ei kiinnosta. Jos minulle tulee kuva tuntemattomalta elimestään, niin en varoittele häntä vaan postaan sen suoraan niin, että kaikki sen näkee sitten. Minä en pyytele tollasia kuvia ja varsinkaan tuntemattomilta. Se lähettäjä kantaa vastuunsa tyhmyydestään ja on valmis ottaa vastaan sen mitä tarjotaan takas päin. Oma kumppani on eriasia jos sellaista haluaa.
ERI
Sanoinko niin? Kyse on jonkin ominaisuuden haukkumisesta jolle henkilö ei mahda mitään. Tässä tapauksessa pieni penis.
Sitä saa mitä tilaa. Jos ei kestä palautetta, niin kannattaa se mato pitää housussa.
.......... kirjoitti:
Mitä valitat? Sehän tarkoitta että olet itsekin saanut.
Onhan se kiinnostavaa nähdä genitaaleja. Kyllähän nämä uimahallin siivoajatkin kurkkivat saunovien miesten munia.
Itse olen saanut ,jopa alaikäisenä,pyytämättä, puolitutuilta/tutuilta miehiltä kuvia, olen lopettanut yhteydenpidon välittömästi siihen. Eivät oo ymmärtäny että kertoo kaiken tarpeellisen heistä kun tuollaisia lähettävät.
Vierailija kirjoitti:
.......... kirjoitti:
Jännästi kaikki haluatte tulkita viestini katkeruudeksi.
En pidä kyseisenlaisia (ilmeisesti teidänlaisia, kun tästä näin kimpaannuitte) naisia kovinkaan tavoittelemisen arvoisena.
Anders kirjoitti:
Miehenä on kyllä aina ihmetyttänyt mikä idea niissä kuvissa on? Luuleeko joku äijä oikeasti, että joku nainen ilahtuu siitä tai ihailee kuvaa? En millään ymmärrä. Jonakin kiusantekona sen vielä tajuaisi, mutta kun se ei ilmeisesti ole sellaiseksi tarkoitettu, vaan jonkinlaiseksi mahtailuksi. Oi voi.
Kokeile asiaa ihan käytännössä niin huomaat, että naisten suhtautuminen dick piceihin on tosiasiassa aivan erilaista kuin sinulle on uskoteltu. Älä usko naisten sanoja vaan naisten tekoja.
.......... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.......... kirjoitti:
En pidä kyseisenlaisia (ilmeisesti teidänlaisia, kun tästä näin kimpaannuitte) naisia kovinkaan tavoittelemisen arvoisena.
Ilmeisesti kovin moni nainenkaan ei pidä sinua tavoittelemisen arvoisena.
.......... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.......... kirjoitti:
Niin, sinä pidät ainoastaan sellaisista naisista jotka ovat valmiita pyyteettömään ihailuun ja ylistykseen pikkupiliäsi kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
.......... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.......... kirjoitti:
En pidä kyseisenlaisia (ilmeisesti teidänlaisia, kun tästä näin kimpaannuitte) naisia kovinkaan tavoittelemisen arvoisena.Ilmeisesti kovin moni nainenkaan ei pidä sinua tavoittelemisen arvoisena.
En minä monia naisia kaipaakkaan.
Tämä yksi riittää ihan hyvin :D
Miehenä tavallaan ymmärrän miksi jotkut noita lähettävät.
Miehet mielellään katselevat muniaan, peilaavat sitä. Tarkkailevat saunoissakin toisten (kilpailijoiden) munia.
Sitä pidetään tärkeänä ja siitä ollaan kaiken sivistyneen kuoren alla ylpeitä.
Jotkut vähän päissään, enimpien estojen poistuttua, ovat julkisilla paikoillakin äkkiä muna kädessä.
Esittelevät sitä esim. Pöytäseurueelleen baarissa.
Tapa jatkuu koska sen on huomattu tuottavan seksiä.
Tuolla tavoin käyttäytyvälle dickpic on vain saman käyttäytymisen jatke.
Ns. Normaalilla estot toimivat yleensä paremmin eikä kuvaa oteta tai ainakaan lähetetä vaikka ehkä mielessä käykin. Tai ainakin alitajunnassa vilahtaa.
ERI