Argh, kaverini ravintolassa
Kaveri on kiva, mut ärsyttävä tyyli: kun mennään syömään ja parille lasiliselle, hän heittäytyy hulppeaksi. Tilaa alkupaloja, tilaa monet juomat (ruokaa odotellessa, ruuan kanssa parit, kahvinkin ehkä). Itse tilaan vain pääruuan kuten pizzan ja yhden juoman, kun rahaa ei liikaa ole.
Kun tulee maksun aika, niin hän sanoo, että paljonkos siitä tulee puoliksi. Olen niin monta kertaa maksanut puolet, vaikka hän tilaa paljon enemmän. Miten joku kehtaa? On olevinaan niin höveli, että ei tässä pikkurahoja lasketa, puoliksi vaan, vaikka itse tilaa paaljon enemmän.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Miksi menet tämän kaverin kanssa syömään? Itse en enää toista kertaa menisi syömään, jos meininki on tuo.
Hän kuitenkin muuten on kiva kaveri, eikä mulla ole liikaa ystäviä.
Itse jos pääsisin toisen kyydissä niin tarjoaisin hänelle viinilasin. En maksattaisi hänellä juomiani ja ruokiani,
-ap
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen, että jos tasokkaassa ravintolassa ihminen tilaa vain pääruuan ja yhden juoman, hän ei ole oikeassa paikassa. Amarillossa voisin tuollaisen ymmärtää, koska sinne mennään vain kupua täyttämään.
Kyllä ne on tyyliin Rosso-Amarillo-Chico's missä me käydään ja aika usein tilaan pizzan tai salaatin, ei siinä ole mitään kummallista tilata pelkkä pääruoka ja yksi juoma, ja hyvin riittää myös saamaan masun täyteen. T. ap
Joo, mutta tasokkaissa ravintoloissa ruokalajien määrä suhteutetaan annoskokoon. Eli jos menet junttina sinne vain pääruualle, saat todennäköisesti 150g pihvin, kun taas sama annos vaikka kolmen ruokalajin illallisella tulee 80g pihvinä.