Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti omien lastensa kanssa laskettelemaan, mun lapsi jäi yksin kotiin. Mitä mieltä?

pöö
18.02.2019 |

Mä joudun nyt hiihtolomalla olemaan alkuviikon töissä. Mies suunnitteli laskettelureissun tälle päivälle. Otti mukaan omat lapsensa, ja mun 11-vuotias jäi kotiin. Syy tähän on se, että mun lapsi on lasketellut vain kerran, eli tarvitsee enemmän apua ja seuraa, eikä pysy muiden lasten mukana. Ymmärrän, että heilläkin saa olla kolmestaan yhteistä aikaa, mutta vituttaa että mun lapsen pitää tästä kärsiä ja tuntea olonsa kurjaksi kun on yksin siellä. Hän muutenkin on kärsinyt pitkään ulkopuolisuuden tunteesta suhteessa mieheen ja hänen lapsiinsa.

Näkökulmia asiaan? Yritin suhtautua tosi lungisti tähän, mutta kyllähän se vitutus eilen sit vähän purkautui... :/

Kommentit (367)

Vierailija
1/367 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä tykkäisi, kun on se huono ja hidas siellä.

Vierailija
2/367 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/367 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti olet elämäsi hoitanut!

Vierailija
4/367 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi piipuinen homma. Mutta jos se sun lapsi on huonompi lasketteleen ja ei olis pysynyt muiden matkassa niin olisin miehenä tehnyt samoin. Mies haluaa viettää aikaa omien lasten kanssa ja sun lapsen paapominen olis leikannut sitä. Nää on näitä uusioperheiden juttuja ja kaikille se ei sovi. Parempi olis odottaa vaan että lapset aikuisia....

pöö kirjoitti:

Mä joudun nyt hiihtolomalla olemaan alkuviikon töissä. Mies suunnitteli laskettelureissun tälle päivälle. Otti mukaan omat lapsensa, ja mun 11-vuotias jäi kotiin. Syy tähän on se, että mun lapsi on lasketellut vain kerran, eli tarvitsee enemmän apua ja seuraa, eikä pysy muiden lasten mukana. Ymmärrän, että heilläkin saa olla kolmestaan yhteistä aikaa, mutta vituttaa että mun lapsen pitää tästä kärsiä ja tuntea olonsa kurjaksi kun on yksin siellä. Hän muutenkin on kärsinyt pitkään ulkopuolisuuden tunteesta suhteessa mieheen ja hänen lapsiinsa.

Näkökulmia asiaan? Yritin suhtautua tosi lungisti tähän, mutta kyllähän se vitutus eilen sit vähän purkautui... :/

Vierailija
5/367 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sun olis pitänyt ehdottaa yksityisopen palkkaamista ja maksaa se?

Vierailija
6/367 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole huolehtinut lapsesi taidoista?

Vierailija
7/367 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä oo kovin tasapuolista.. Vois seuraavalka kerralla ottaa sen mukaan ja jättää itse onat laskemiset vähälle ja auttaa sitä.

Vierailija
8/367 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kurja juttu. Miehen lasten iät? Äitinä sinun pitää sitten loppuviikosta pitää oman lapsesi kanssa oma yhteinen päivänne. Muista se. Ehkä avaa miehen silmiä, kun viet vain oman lapsesi jonnekin huippukivaan paikkaan, jonne miehenkin lapset haluaisivat.

Vierailija
9/367 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pohtisin vakavasti onko mies yhteiselon arvoinen lapseni kannalta

Vierailija
10/367 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyhtän sinulla on tilaisuus tehdä jotain mukavaa oman lapsen kanssa. Yleensä lapset tykkäävät, kun saavat kaiken huomion.

Vierailija
11/367 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se turvallisuusriskikin jos yksi on ihan eri tasoa ja oma vanhempi ei ole mukana katsomassa perään. 

Vierailija
12/367 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että uusperhekuviot ovat h*lvetistä.

Vierailija
13/367 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon.

Vierailija
14/367 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sun lapsi voi mennä oman isänsä kanssa jonnekin yhdessä? Miksi muiden lasten isien pitää kantaa vastuuta sun lapsen kivasta?

Vierailija
15/367 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ajatellut lastasi ja jättänyt uusioperhekuviot väliin.

Vierailija
16/367 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva teinien raahata perässään kömpelöä lasta.

Vierailija
17/367 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi lapsuudessa monesti noin ihan oman isän toimesta, koska olin tyttö. Veljet isä otti aina mukaan ties minne ja minua ei koskaan ja syynä juuri sitä, etten osaa tai jotain muuta, koska olen tyttö. Äidin kanssa sitten puuhasteltiin jotain pientä, mutta sekin oli harvoin kaksin.

Vierailija
18/367 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä oo kovin tasapuolista.. Vois seuraavalka kerralla ottaa sen mukaan ja jättää itse onat laskemiset vähälle ja auttaa sitä.

Movie tehdä jopa hyvää lasten keskinäiselle suhteelle (verrattuna siihen jos hän olisi ollut perässä vedettävänä ja isän lapsille olisi jäönytnsellaonen fiilis, ettei he pystyneet ’laskemaan kunnolla ollenkaan’ kun tuo yksi oli mukana....

Ja toisaalta arvostan kyllä sitä, että mies haluaa antaa ihan omaan special aikaa omille lapsilleen, jotka koko ajan joutuvat jakamaan isänsä ’vieraan perheen’ kanssa. Se voi olla heidän väliselle suhteelleen todella tärkeää.

Ps. Mikset itse mennyt oman lapsen seuraksi tai mikset nyt viettäisi kerrankin ihanaa ”vain äiti ja oma lapsi” aikaa sen oman lapsesi kanssa. Hän arvostaisi sitä.

Vierailija
19/367 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olisin pyytänyt ottamaan omankin lapsen mukaan ja laittamaan tämän hiihtokouluun, olettaen että haluaa oppia laskemaan. Olisin tietysti maksanut lapsen kulut.

Vierailija
20/367 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen miehen sit olisi pitänyt tehdä?

Miehen selitys on ihan pätevä ja järkevä. Ja näin ulkopuolelta kuulostaa oikeastaan söpöltä, että mies haluaa viettää omien lastensa kanssa noin hienon päivän. Niillä on varmasti hyvä päivä.

Sun tyttären vointi on sun vastuulla. Varmasti oot älynnyt luvata tytöllesi jotain kivaa myös tällä viikolla ihan vain kaksistaan sun kanssa. Etköhän sinä tiedä mistä lapsesi tykkää ja nauttii.