Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini huusi kovaan ääneen minulle: "Tule äkkiä katsomaan, täällä on HYRRÄ haudalla!"

Vierailija
17.02.2019 |

Hän oli valmis litistämään sen jalallaan, jotta mahtuisi roskiksen suusta sisään. 😀 Äkkiä sanoin, että nykyään on tapa tuoda lasten haudoille krääsää. Äitini oli ihan kummissaan, eikä meinannut uskoa minua. Autossakin hän vielä toisteli ääneen "Hyr-rä, hyr-rää, hyrräää!" Hänen mielestään ihmisistä on tullut ihan hupsuja. Hän mietti, pitäisikö sodassa taistelleen enon haudalle viedä sitten vanha haupitsi! 🤣
Seija

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen HYRRÄ?

Vierailija
2/72 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa. Tämäkin on jo kertaalleen täällä jankattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äidilläsi dementia vai miksi hän käyttäytyi noin huonosti hautausmaalla?

Vierailija
4/72 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa.

Vierailija
5/72 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen haudalla? Ei kai äitis meinannut jonkun tuntemattoman lapsen haudalta viedä sinne tuotua hyrrää roskikseen? Vai oliko kyseessä joku äitisi sukulaislapsi? Itse en kyllä muiden haudoilla oleviin tavaroihin koske, ei ole asiallista sellainen.

Vierailija
6/72 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen haudalla? Ei kai äitis meinannut jonkun tuntemattoman lapsen haudalta viedä sinne tuotua hyrrää roskikseen? Vai oliko kyseessä joku äitisi sukulaislapsi? Itse en kyllä muiden haudoilla oleviin tavaroihin koske, ei ole asiallista sellainen.

Joku meille ihan tuntematon.

Seija

Vierailija
7/72 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen HYRRÄ?

Mikä ihmeen kysymys tämä on??

Vierailija
8/72 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, annan silti yhden pisteen sadasta. 

Vierailija
9/72 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuodaanhan aikustenkin haudoille kaikkea ihme silppua tekokukista muovienkeleihin ja sähkökynttilöistä pylväskatajiin...

Vierailija
10/72 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen hyrrä

Vierailija
11/72 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkeenjäänyt kanttura, niin kuin sinäkin.

Pyydäpäs ANTEEKSI! 😠

Seija

Vierailija
12/72 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkeenjäänyt kanttura, niin kuin sinäkin.

Pyydäpäs ANTEEKSI! 😠

Seija

Huonostikäyttäytyvä äitisi ainakin on. Haudalle tuotuja muistoesineitä ei ole oikeutta rikkoa. ohis

Vierailija
13/72 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllähän se vielä joku vuosikymmen sitten olisi ollut täysin epäsopiva koriste jonkun haudalle ja olisi siis ollut todennäköisemmin jonkun vääräleuan sinne laittama. Jos ei ole tuttu tämän nykyisen tavan kanssa voi aika monet haudalle jätetyt esineet tuntua siltä että joku on tehnyt kiusaa tai vaikka roskannut. Itse näin joku aika sitten jonkun jättävän kertakäyttömukissa ilmeisesti kahvia tai jotain muuta juomaa jonkun haudalle, laittoi siis sen kupin siihen kiven viereen ja vaikutti murheelliselta että tuskin oli vain roskaamassa. En yhtään ihmettelisi jos joku tuollaisen nähdessään olisi suorastaan kauhistunut siitä miten joku on roskannut hautausmaalla ja kiireen vilkkaa kantaisi sen roskikseen ennenkuin omaiset näkisivät ja pahoittaisivat mielensä.

14/72 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on kadonnut järki päästä hautuumailla. Hautuumailla säilötään ruumiita ei krääsää. Krääsä kuuluu kaatopaikalle

Vierailija
15/72 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jättänyt siskoni haudalle hänen syntymäpäivänään kuohuviiniä muovilasissa, kun mistään en löytänyt jalallisia muovilaseja. Sekin on varmaan jonkun mielestä huono asia?

Vierailija
16/72 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallopää kirjoitti:

Minä olen jättänyt siskoni haudalle hänen syntymäpäivänään kuohuviiniä muovilasissa, kun mistään en löytänyt jalallisia muovilaseja. Sekin on varmaan jonkun mielestä huono asia?

Kai sinä nyt sen ymmärrät, että joku muovimuki haudalla näyttää vain ja ainoastaan roskalta. Toki saat tehdä läheisesi haudasta vaikka kaatopaikan jos siltä tuntuu (hautausmaan sääntöjen puitteissa toki) mutta ei pitäisi olla yllätys että monet kokevat sen rumana ja epämiellyttävänä ja mahdollisesti myös vainajia (myös niitä muita kuin sinun omaistasi) halventavana.

Vierailija
17/72 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallopää kirjoitti:

Siis miten siskosi juo sen?

Vierailija
18/72 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallopää kirjoitti:

Biltemassa saattaisi olla jalallisia.

Vierailija
19/72 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää pois hautausmaalta jos ette osaa olla huutamatta siellä.

Vierailija
20/72 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt yhdellä haudalla puutarhatontun ja pari isohkoa keraamista koristesammakkoa.

No mikä ettei.