Kuka hullu maksaa hiihtokoulusta?
Hirveät hinnat ja täysin tarpeetonta. Jokainen kyllä oppii laskemaan jos vain haluaa ilman kallista opetusta.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin hiihdonopettajakurssit ja opetan lapseni itse.
Oliko työkkärin järjestämä kurssi?
No ei varmaan ollut, hiihdonopettajakurssin käytyään kun saattaisi oikeasti jopa työllistyäkin.
:D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 2 goretexasua ja ihan turhaan, ovat hirveän hiostavat vaikkein näin pitäisi olla. Joo ja maksoi maltaita.
Toisen asun valitsin Norjaan vaellukselle ja isompaa virhettä ei olisi vinut tehdä, tavattoman epämukava, Tavallinen toppatakki ihan paras ja housut. Ja villaa joka ei tunnu kostealta.
Oikeastaan kaikki koulut ovat ihan turhia. Töihin vaan ja työ tekijäänsä opettaa.
Harva suomalainen osaa laskea teknisesti oikein tai edes lähelle. Vauhdilla kyllä tullaan ja kääntyillän välillä. Kun alussa oppii oikean tekniikan, on laskeminen myöhemmin helpompaa ja turvallisempaa.
Muualla Euroopassa on taas tapana laittaa lapset aluksi hiihtokouluun, sen huomaa myös rinteissä- suurin osa laskijoita osaa oikeasti laskea.
Kuka hullu maksaa autokoulusta? Ajamalla oppii.
Kuka hullu maksaa taideleiristä? Piirtämällä oppii.
Kuka hullu maksaa lentotunneista? Lentämällä oppii.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Rukalla 1 tunti 45minuuttia opetusta maksaa 114e/hlö. Se on noin 680 markkaa!!! Järkyttävää rahastusta
Kuka ajattelee vielä markkoja?
Paljon paremmin opettajan kanssa oppii laskemaan. Ottaa aina välillä yhden tunnin ja saa palautetta omasta osaamisestaan ja sitten voi treenata.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu maksaa taideleiristä? Piirtämällä oppii.
No en minä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Rukalla 1 tunti 45minuuttia opetusta maksaa 114e/hlö. Se on noin 680 markkaa!!! Järkyttävää rahastusta
Kuka ajattelee vielä markkoja?
Paljon paremmin opettajan kanssa oppii laskemaan. Ottaa aina välillä yhden tunnin ja saa palautetta omasta osaamisestaan ja sitten voi treenata.
Eihän nuo nykypäivän hiihdonopettajat osaa enää laskea edes jalat yhdessä.
Moni tietää että jääkiekko on on todella kallis harrastus. Harva tietää että kilpatason hiihto on vähintään yhtä kallis. Parempi pitää lapset kaukana hippo hiihto kisoista.
Vierailija kirjoitti:
ihan eri asia. Autokoulussa kun opetetaan liikennesäännöt.
Lippuakaan ei tarvi ostaa kuin ei käytä hissiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan eri asia. Autokoulussa kun opetetaan liikennesäännöt.
Daa? Ja hiihtokoulussa opetetaan hiihtosäännöt.
Liikennesäännöt löytyy netistä, kuka tahansa voi opetella ne itse.
Vierailija kirjoitti:
Lippuakaan ei tarvi ostaa kuin ei käytä hissiä.
Miten tämä liittyy aloitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lapset menee ensi viikolla hiihtokouluun. Maksoin kahdesta lapsesta (opetusta 2h/pvä) yhteensä 315€.
Voin opettaa tuolla rahalla vaikka kaksi päivää
Mulla on 2 goretexasua ja ihan turhaan, ovat hirveän hiostavat vaikkein näin pitäisi olla. Joo ja maksoi maltaita.