Kuka hullu maksaa hiihtokoulusta?
Hirveät hinnat ja täysin tarpeetonta. Jokainen kyllä oppii laskemaan jos vain haluaa ilman kallista opetusta.
Kommentit (38)
Minä. En osaa itse opettaa enkä uskalla päästää lapsia rinteeseen ennen kuin osaavat edes alkeet.
Sellainen, jolle se raha ei ole ongelma ja voi tehdä jotain mukavaa itse sillä välin kun muksu on hiihtokoulussa.
Samaten laskettelu vaatteet ovat turhia. Itse lasken aina farkuissa ja nahka takissa. Vedän aina ohi kaikista väline urheilijoista.
Vierailija kirjoitti:
Samaten laskettelu vaatteet ovat turhia. Itse lasken aina farkuissa ja nahka takissa. Vedän aina ohi kaikista väline urheilijoista.
Samoin laskettelusukset ovat täysin turhat. Itse lasken ukin vanhoilla puusuksilla.
Se joka haluaa oppia oikean tekniikan, riinetavat ja vinkit ennenkuin hajottaa itsensä tai jonkun muun.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sellaiset goretex-hömpötykset jotka maksaa maltaita on täysin turhat
Esimerkiksi Rukalla 1 tunti 45minuuttia opetusta maksaa 114e/hlö. Se on noin 680 markkaa!!! Järkyttävää rahastusta
Kuka hullu pitää painovoimalla alasvalumista hiihtämisenä?
Sitten on vielä erikseen hiihtäminen. Jotkut sanovat näköjään laskettelua hiihtämiseksi, ja onhan se sitä tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu pitää painovoimalla alasvalumista hiihtämisenä?
Tämä. Hiihtokoulu on huijausta nimeä myöten.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Rukalla 1 tunti 45minuuttia opetusta maksaa 114e/hlö. Se on noin 680 markkaa!!! Järkyttävää rahastusta
Etsin hintoja Leviltä. Oli kyllä vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jolle se raha ei ole ongelma ja voi tehdä jotain mukavaa itse sillä välin kun muksu on hiihtokoulussa.
Palkkaa mieluummin joku työtön leikkimään lapsesi kanssa
Kuka hullu maksaa uimakoulusta? Kyllä uimaan oppii muutenkin.
Kävin hiihdonopettajakurssit ja opetan lapseni itse.
Vierailija kirjoitti:
Oliko työkkärin järjestämä kurssi?
Vierailija kirjoitti:
Hirveät hinnat ja täysin tarpeetonta. Jokainen kyllä oppii laskemaan jos vain haluaa ilman kallista opetusta.
Hyvä tekniikka säästää voimia. Opena voi tietysti toimia vaikka kumminkaima, kunhan joku neuvoo. Aniharva on luonnonlahjakkuus. Monille tulee kammo lasketteluun, kun tuupataan vain rinteestä alas ja sitten tulee onnettomuus.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapset menee ensi viikolla hiihtokouluun. Maksoin kahdesta lapsesta (opetusta 2h/pvä) yhteensä 315€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lapset menee ensi viikolla hiihtokouluun. Maksoin kahdesta lapsesta (opetusta 2h/pvä) yhteensä 315€.
Tuokin tekee lähes 1900 markkaa. Ihan järkky hinta täysin turhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko työkkärin järjestämä kurssi?
No ei varmaan ollut, hiihdonopettajakurssin käytyään kun saattaisi oikeasti jopa työllistyäkin.
Persaukiset kitisee jälleen.